Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00367634/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup lamp solarnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BAKAŁARZEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670852
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Bakałarzewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-423
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bakalarzewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bakalarzewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bakalarzewo.logintrade.net/zapytania_email,138302,d76ef64d967e1e9b602aa89249b653ea.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup lamp solarnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ea8c528-4321-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425510
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023199/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup lamp solarnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367634
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BIO.271.1.9.2023.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż i dostawa lamp solarnych w ilości 23 szt. Lampy muszą być fabrycznie nowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodny z wymaganiem Zamawiającego zawiera Załącznik nr 1.1 do SWZ.
Parametry lamp solarnych: moc LED 40W = 6400 lumenów (odpowiadające 320W standardowej żarówki), wysokiej jakości diody LED 5050 (160 lm/W), barwa świecenia: 6000K biała neutralna (zimna), wbudowany wydajny akumulator (Litowo-żelazowo-fosforanowy) o żywotności ok 10 lat, pojemność akumulatora 24Ah (12,8V) = 307Wh, monokrystaliczny panel 80W dwustronny, możliwość regulacji panelu 360 stopni w poziomie / 160 stopni w pionie, wbudowany regulator MPPT, sterowanie pilotem (6 trybów pracy), czujnik zmierzchu, czujnik ruchu (detekcja do 15m), regulowany kąt nachylenia mocowania lampy, odporność na warunki atmosferyczne IP65, pilot zdalnego sterownia posiadający następujące tryby: tryb L – 100% - 2 godz., 70% - 2 godz., 20% - 8 godz.; tryb T – 50%-1 godz., 100%-4 godz., 50%-3 godz., 25%-4 godz.; tryb U – 100% - 2 godz., 70% - 2 godz. 50% - 2 godz., potem 50% mocy po wykryciu ruchu, 20% pozostały czas, tryb S – 100%-6 godz., 50%-6 godz., tryb M – 100% po wykryciu ruchu (20 sek.), 30% pozostały czas (tryb fabryczny), -20% / +20% – zmniejszenie/zwiększenie jasności o 20%, ON/OFF – ręczne załączenie lub wyłączenie.
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady.
Dostawa pod adres: Urząd Gminy Bakałarzewo, ul. Rynek 3, 16-423 Bakałarzewo, w godzinach pracy urzędu czyli od 7.00 do 15.00, po wcześniejszym, minimum jednodniowym uprzedzeniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43566,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43566,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Petra Energia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182094532
7.3.3) Ulica: ul. Sochaczewska 110
7.3.4) Miejscowość: Macierzysz
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43566,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie modernizacji oświetlenia areny głównej Hali Widowiskowo-Sportowej Immobile Łuczniczka zlokalizowanej przy ul. Toruńskiej 59 w Bydgoszczy w tym dostawy wraz z montażem oświetlenia".
- Kompleksowa wymiana źródeł światła z tradycyjnych na typu LED w instalacji oświetleniowej budynku.
- Remont sali konferencyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Rypinie przy ul. Warszawskiej 38
- Budowa doświetleń wertykalnych przejść dla pieszych na terenie miasta Bydgoszczy oraz oświetlenia ulicy Inowrocławskiej w Bydgoszczy
- Dostawa materiałów oświetleniowych
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na V części
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.