eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce"Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Daleszyce"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Daleszyce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Daleszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Staszica

1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@daleszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.daleszyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c055ddf-1690-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Daleszyce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c055ddf-1690-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039974/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji "trafo 423" przy drodze wewnętrznej dz.nr ewid.25 na projektowanych słupach w msc. Cisów-Pasieka

1.1.5 Budowa oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji "trafo 172" przy DP 1362T na projektowanych słupach w msc. Suków ul. Dymińska

1.1.6 Budowa oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji "trafo 666" przy drodze gminnej 319046T na projektowanych słupach w msc. Suków -Papiernia

1.1.7 Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej 1429T na odcinku stacja CPN-Niwy

1.1.8 Budowa oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji "trafo 557" na projektowanych słupach przy drodze powiatowej 1350T w msc. Komórki

1.1.21 Rozbudowa oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji "trafo 351" na odcinku DP 1324T w msc. Danków – Etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330955

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIN.ZP.271.1.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1
Budowa oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji "trafo 423" przy drodze wewnętrznej dz.nr ewid.25 na projektowanych słupach w msc. Cisów-Pasieka
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji „Cisów 423” wzdłuż drogi wewnętrznej dz. nr ewid.: 25, 27/1, Zakres robót obejmuje odcinek od istniejącego słupa nr 13 do projektowanego słupa nr 8, teren inwestycji dz. nr ewid 25, 26, 27/1, 2/5 obręb 0003 Cisów – Gmina Daleszyce.
W ramach realizacji planowanego przedsięwzięcia przewidziano:
 budowę 4 szt. słupów wirowanych E-10,5/4,3
 budowę 4 szt. słupów wirowanych E-10,5/2,5
 budowę linii napowietrznej o długości trasy Lt=319,5 m (przewód AsXSn2x25mm2)
 montaż wysięgników stalowych ocynkowanych 1 m – 8 szt.
 montaż opraw oświetlenia typu LED z gniazdem NEMA (autonomiczna redukcja mocy) – 8 szt.
 montaż ograniczników przepięć i uziemień.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 72053,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2
Budowa oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji "trafo 172" przy DP 1362T na projektowanych słupach w msc. Suków ul. Dymińska
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji „Suków Modrzewie 172”, wzdłuż drogi powiatowej nr 1362T. Teren inwestycji obejmuje dz. nr ewid. 693 obręb 0015 Suków – Gmina Daleszyce.
W ramach realizacji planowanego przedsięwzięcia przewidziano:
 Budowę słupów typu E-10,5/4,3 – 3 szt.
 Budowę słupów typu E-10,5/2,5 – 1 szt.
 Budowę linii napowietrznej AsXSn2x25mm² o długości Lt=129 m,
 Montaż wysięgników stalowych ocynkowanych o długości 1,5 m – 4 szt.
 montaż opraw LED z gniazdem NEMA – 4 szt.
 Montaż sterowników kompatybilnych z istniejącym systemem sterowania oświetleniem – 4 szt.
 Montaż ograniczników przepięć i uziemień.
 Opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego od PZD zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 37417,01 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3
Budowa oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji "trafo 666" przy drodze gminnej 319046T na projektowanych słupach w msc. Suków - Papiernia.
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji „Suków Papiernia 666”, wzdłuż drogi gminnej 319046T. Teren inwestycji obejmuje dz. nr ewid 1328; 1326; 396/2; 2846 obręb 0015 Suków – Gmina Daleszyce.
W ramach realizacji planowanego przedsięwzięcia przewidziano:
 Budowę słupów typu E-10,5/4,3 – 4 szt.
 Budowę słupów typu E-10,5/2,5 – 2 szt.
 Budowę linii napowietrznej AsXSn2x25mm² długości Lt=246 m.
 Montaż wysięgników stalowych ocynkowanych o długości 1,0 m – 6 szt.
 Montaż opraw LED z gniazdem NEMA – 6 szt.
 Montaż sterowników kompatybilnych z istniejącym systemem sterowania oświetleniem – 6 szt.
 montaż ograniczników przepięć i uziemień.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 54533,22 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4
Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej 1429T na odcinku stacja CPN-Niwy
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji „Daleszyce 363”, oraz „Niwy Daleszyckie 525” wzdłuż drogi powiatowej 1429T ul. Głowackiego, teren inwestycji obejmuje dz. nr ewid 3084/1, 3084/3, 2055/1 obręb 0001 Daleszyce; dz. nr ewid. 3699/2, 3735, 3708, 3958, 3709, 3710, 3711, 3713, 3714, 3715, 3716, 3717, 3718, 3719, 3720, 3721, 3722, 3723, 3725/2, obręb 0001 Daleszyce.
W ramach realizacji planowanego przedsięwzięcia przewidziano:
 Budowę słupów typu E-10,5/4,3 – 2 szt.
 Budowę słupów typu E-10,5/2,5 – 4 szt.
 Budowę linii napowietrznej AsXSn2x25mm² długości Lt=397 m.
 Montaż wysięgników stalowych ocynkowanych o długości 1,5 m – 10 szt.
 Montaż opraw LED z gniazdem NEMA – 10 szt.
 Montaż sterowników kompatybilnych z istniejącym systemem sterowania oświetleniem – 10 szt.
 Montaż ograniczników przepięć i uziemień.
 Opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego od PZD zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 81525,74 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5
Budowa oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji "trafo 557" na projektowanych słupach przy drodze powiatowej 1350T w msc. Komórki.
Przedmiotem opracowania jest rozbudowa oświetlenia ulicznego, zasilanego ze stacji trafo "Komórki 5 nr 557", wzdłuż drogi powiatowej nr 1350T (dz. nr ewid. 173), teren inwestycji obejmuje dz. nr ewid. 160/17, 173, obręb 0008 Komórki – Gmina Daleszyce.
W ramach realizacji planowanego przedsięwzięcia przewidziano:
 budowę słupów stalowych ocynkowanych typu ulicznego – 11 szt.
 Montaż linii kablowej YAKXS4×25mm2, od istniejącego. słupa linii NN nr 22 do proj. słupa nr 22/11 długości około 400 m.
 Montaż wysięgników stalowych ocynkowanych o długości 1,5 m – 11 szt.
 montaż opraw oświetleniowych typu LED z gniazdem NEMA 11 szt.
 Montaż sterowników kompatybilnych z istniejącym systemem sterowania oświetleniem – 11 szt.
 Montaż odgromników i uziemień.
 opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego od PZD zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 128906,51 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6
Rozbudowa oświetlenia ulicznego zasilanego ze stacji "trafo 351" na odcinku DP 1324T w msc. Danków – Etap II.
Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka oświetleniowej linii napowietrznej na projektowanych słupach wirowanych wzdłuż drogi powiatowej nr. 1324T. Zakres realizacji zadania obejmuje budowę słupów wirowanych oznaczonych w dokumentacji projektowej jako słupy 5, 6, 7, 8, 9, 10, oraz odcinek linii napowietrznej zasilanej ze stacji „Danków 351”, teren inwestycji obejmuje dz. nr ewid 1151/22, 1151/21, 1151/20, 65/1 obręb 0001 Daleszyce;
W ramach realizacji planowanego przedsięwzięcia przewidziano:
 Budowę słupów typu E-10,5/4,3 – 1 szt.
 Budowę słupów typu E-10,5/2,5 – 5 szt.
 Budowę linii napowietrznej AsXSn2x25mm² długości Lt=290 m.
 Montaż odgromnika na słupie nr 10.
 opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego od PZD zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 35319,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46002,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67472,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46002,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO-DAMI DAMIAN GOŁĘBIOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572929036

7.3.4) Miejscowość: KIELCE

7.3.5) Kod pocztowy: 25-432

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46002,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25536,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53308,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25953,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO-DAMI DAMIAN GOŁĘBIOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572929036

7.3.4) Miejscowość: KIELCE

7.3.5) Kod pocztowy: 25-432

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25953,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36460,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36460,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMTech spółka cywilna Arkadiusz Jurek, Mateusz Pachulski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6572959209

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-415

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36460,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42032,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42032,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMTech spółka cywilna Arkadiusz Jurek, Mateusz Pachulski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6572959209

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-415

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42032,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88999,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88999,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO-DAMI DAMIAN GOŁĘBIOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572929036

7.3.4) Miejscowość: KIELCE

7.3.5) Kod pocztowy: 25-432

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88999,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41193,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23870,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Zakład Instalacji Elektrycznych i Pomiarowych Stanisław Jamioł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290292650

7.3.3) Ulica: Szczecno

7.3.4) Miejscowość: Pierzchnica

7.3.5) Kod pocztowy: 26-015

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23870,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.