eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówDostawa środków do dezynfekcji



Ogłoszenie z dnia 2022-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków do dezynfekcji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL W KNUROWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241297217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 8

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 3319202

1.5.8.) Numer faksu: 3319304

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalknurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalknurow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalknurow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków do dezynfekcji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9211ae1a-4483-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425657

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005916/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa środków do dezynfekcji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377856/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ/8/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 451225,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta - produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.
Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:
- w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;
- w części 3 poz. 10; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1-3; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 9 poz. 1-3; asortyment jest wyrobem medycznym, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych;
- w części 1 poz. 1,2; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 10 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym, zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
- w części 1 poz. 2,5; w części 2 poz. 1-2 asortyment jest kosmetykiem, zgodnie z ustawą o kosmetykach;
- w części 8 poz. 1-3 asortyment posiada dualną rejestrację - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające

4.5.5.) Wartość części: 72776 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta - produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.
Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:
- w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;
- w części 3 poz. 10; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1-3; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 9 poz. 1-3; asortyment jest wyrobem medycznym, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych;
- w części 1 poz. 1,2; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 10 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym, zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
- w części 1 poz. 2,5; w części 2 poz. 1-2 asortyment jest kosmetykiem, zgodnie z ustawą o kosmetykach;
- w części 8 poz. 1-3 asortyment posiada dualną rejestrację - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające

4.5.5.) Wartość części: 11536 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta - produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.
Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:
- w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;
- w części 3 poz. 10; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1-3; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 9 poz. 1-3; asortyment jest wyrobem medycznym, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych;
- w części 1 poz. 1,2; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 10 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym, zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
- w części 1 poz. 2,5; w części 2 poz. 1-2 asortyment jest kosmetykiem, zgodnie z ustawą o kosmetykach;
- w części 8 poz. 1-3 asortyment posiada dualną rejestrację - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające

4.5.5.) Wartość części: 91065 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta - produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.
Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:
- w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;
- w części 3 poz. 10; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1-3; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 9 poz. 1-3; asortyment jest wyrobem medycznym, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych;
- w części 1 poz. 1,2; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 10 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym, zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
- w części 1 poz. 2,5; w części 2 poz. 1-2 asortyment jest kosmetykiem, zgodnie z ustawą o kosmetykach;
- w części 8 poz. 1-3 asortyment posiada dualną rejestrację - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające

4.5.5.) Wartość części: 33686 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta - produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.
Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:
- w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;
- w części 3 poz. 10; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1-3; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 9 poz. 1-3; asortyment jest wyrobem medycznym, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych;
- w części 1 poz. 1,2; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 10 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym, zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
- w części 1 poz. 2,5; w części 2 poz. 1-2 asortyment jest kosmetykiem, zgodnie z ustawą o kosmetykach;
- w części 8 poz. 1-3 asortyment posiada dualną rejestrację - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające

4.5.5.) Wartość części: 48775 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta - produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.
Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:
- w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;
- w części 3 poz. 10; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1-3; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 9 poz. 1-3; asortyment jest wyrobem medycznym, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych;
- w części 1 poz. 1,2; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 10 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym, zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
- w części 1 poz. 2,5; w części 2 poz. 1-2 asortyment jest kosmetykiem, zgodnie z ustawą o kosmetykach;
- w części 8 poz. 1-3 asortyment posiada dualną rejestrację - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające

4.5.5.) Wartość części: 99952 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta - produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.
Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:
- w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;
- w części 3 poz. 10; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1-3; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 9 poz. 1-3; asortyment jest wyrobem medycznym, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych;
- w części 1 poz. 1,2; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 10 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym, zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
- w części 1 poz. 2,5; w części 2 poz. 1-2 asortyment jest kosmetykiem, zgodnie z ustawą o kosmetykach;
- w części 8 poz. 1-3 asortyment posiada dualną rejestrację - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające

4.5.5.) Wartość części: 32604 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta - produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.
Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:
- w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;
- w części 3 poz. 10; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1-3; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 9 poz. 1-3; asortyment jest wyrobem medycznym, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych;
- w części 1 poz. 1,2; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 10 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym, zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
- w części 1 poz. 2,5; w części 2 poz. 1-2 asortyment jest kosmetykiem, zgodnie z ustawą o kosmetykach;
- w części 8 poz. 1-3 asortyment posiada dualną rejestrację - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające

4.5.5.) Wartość części: 26291 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta - produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.
Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:
- w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;
- w części 3 poz. 10; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1-3; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 9 poz. 1-3; asortyment jest wyrobem medycznym, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych;
- w części 1 poz. 1,2; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 10 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym, zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
- w części 1 poz. 2,5; w części 2 poz. 1-2 asortyment jest kosmetykiem, zgodnie z ustawą o kosmetykach;
- w części 8 poz. 1-3 asortyment posiada dualną rejestrację - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające

4.5.5.) Wartość części: 10337 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta - produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.
Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:
- w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;
- w części 3 poz. 10; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1-3; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 9 poz. 1-3; asortyment jest wyrobem medycznym, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych;
- w części 1 poz. 1,2; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 10 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym, zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
- w części 1 poz. 2,5; w części 2 poz. 1-2 asortyment jest kosmetykiem, zgodnie z ustawą o kosmetykach;
- w części 8 poz. 1-3 asortyment posiada dualną rejestrację - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające

4.5.5.) Wartość części: 24200 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie zadania 1 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8522,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15432,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8522,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.3) Ulica: Konopnickiej

7.3.4) Miejscowość: Biała Piska

7.3.5) Kod pocztowy: 12-230

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8522 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-14

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93375,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101418,6 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93375,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego "CEZAL" SA-Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107280

7.3.3) Ulica: WIDNA

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 50-543

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93375 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-14

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40942,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45358,7 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40942,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MEDIFARM SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351831468

7.3.3) Ulica: Bławatków

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40942 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-14

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35195,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35195,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35195,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego "CEZAL" SA-Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107280

7.3.3) Ulica: WIDNA

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 50-543

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35195 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-14

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63903,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84444,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63903,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MEDIFARM SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351831468

7.3.3) Ulica: Bławatków

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63903 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-14

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36992,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37509,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36992,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego "CEZAL" SA-Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107280

7.3.3) Ulica: WIDNA

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 50-543

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36992 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-14

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22701,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24559,2 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22701,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MEDIFARM SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351831468

7.3.3) Ulica: Bławatków

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22701 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-14

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10317,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10317,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10317,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego "CEZAL" SA-Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107280

7.3.3) Ulica: WIDNA

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 50-543

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10317 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-14

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie zadania 10 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.