Ogłoszenie z dnia 2022-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00377856/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków do dezynfekcji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL W KNUROWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241297217
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 8
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 3319202
1.5.8.) Numer faksu: 3319304
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalknurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalknurow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalknurow.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków do dezynfekcji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9211ae1a-4483-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005916/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa środków do dezynfekcji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377856/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ/8/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 451225,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta - produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.
Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:
- w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;
- w części 3 poz. 10; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1-3; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 9 poz. 1-3; asortyment jest wyrobem medycznym, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych;
- w części 1 poz. 1,2; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 10 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym, zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
- w części 1 poz. 2,5; w części 2 poz. 1-2 asortyment jest kosmetykiem, zgodnie z ustawą o kosmetykach;
- w części 8 poz. 1-3 asortyment posiada dualną rejestrację - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 72776 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta - produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.
Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:
- w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;
- w części 3 poz. 10; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1-3; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 9 poz. 1-3; asortyment jest wyrobem medycznym, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych;
- w części 1 poz. 1,2; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 10 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym, zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
- w części 1 poz. 2,5; w części 2 poz. 1-2 asortyment jest kosmetykiem, zgodnie z ustawą o kosmetykach;
- w części 8 poz. 1-3 asortyment posiada dualną rejestrację - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 11536 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta - produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.
Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:
- w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;
- w części 3 poz. 10; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1-3; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 9 poz. 1-3; asortyment jest wyrobem medycznym, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych;
- w części 1 poz. 1,2; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 10 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym, zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
- w części 1 poz. 2,5; w części 2 poz. 1-2 asortyment jest kosmetykiem, zgodnie z ustawą o kosmetykach;
- w części 8 poz. 1-3 asortyment posiada dualną rejestrację - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 91065 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta - produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.
Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:
- w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;
- w części 3 poz. 10; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1-3; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 9 poz. 1-3; asortyment jest wyrobem medycznym, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych;
- w części 1 poz. 1,2; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 10 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym, zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
- w części 1 poz. 2,5; w części 2 poz. 1-2 asortyment jest kosmetykiem, zgodnie z ustawą o kosmetykach;
- w części 8 poz. 1-3 asortyment posiada dualną rejestrację - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 33686 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta - produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.
Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:
- w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;
- w części 3 poz. 10; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1-3; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 9 poz. 1-3; asortyment jest wyrobem medycznym, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych;
- w części 1 poz. 1,2; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 10 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym, zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
- w części 1 poz. 2,5; w części 2 poz. 1-2 asortyment jest kosmetykiem, zgodnie z ustawą o kosmetykach;
- w części 8 poz. 1-3 asortyment posiada dualną rejestrację - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 48775 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta - produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.
Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:
- w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;
- w części 3 poz. 10; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1-3; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 9 poz. 1-3; asortyment jest wyrobem medycznym, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych;
- w części 1 poz. 1,2; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 10 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym, zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
- w części 1 poz. 2,5; w części 2 poz. 1-2 asortyment jest kosmetykiem, zgodnie z ustawą o kosmetykach;
- w części 8 poz. 1-3 asortyment posiada dualną rejestrację - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 99952 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta - produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.
Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:
- w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;
- w części 3 poz. 10; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1-3; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 9 poz. 1-3; asortyment jest wyrobem medycznym, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych;
- w części 1 poz. 1,2; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 10 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym, zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
- w części 1 poz. 2,5; w części 2 poz. 1-2 asortyment jest kosmetykiem, zgodnie z ustawą o kosmetykach;
- w części 8 poz. 1-3 asortyment posiada dualną rejestrację - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 32604 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta - produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.
Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:
- w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;
- w części 3 poz. 10; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1-3; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 9 poz. 1-3; asortyment jest wyrobem medycznym, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych;
- w części 1 poz. 1,2; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 10 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym, zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
- w części 1 poz. 2,5; w części 2 poz. 1-2 asortyment jest kosmetykiem, zgodnie z ustawą o kosmetykach;
- w części 8 poz. 1-3 asortyment posiada dualną rejestrację - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 26291 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta - produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.
Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:
- w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;
- w części 3 poz. 10; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1-3; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 9 poz. 1-3; asortyment jest wyrobem medycznym, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych;
- w części 1 poz. 1,2; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 10 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym, zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
- w części 1 poz. 2,5; w części 2 poz. 1-2 asortyment jest kosmetykiem, zgodnie z ustawą o kosmetykach;
- w części 8 poz. 1-3 asortyment posiada dualną rejestrację - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 10337 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Formularz asortymentowo-cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia według rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowania na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty posiadały gwarancję producenta - produkty są zdatne do użycia. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć karty charakterystyki dla oferowanych produktów. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia.
Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać protokołów z badań oraz wszelkich dokumentów potwierdzających rejestrację i dopuszczenie do obrotu na terenie Polski.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany:
- w części 3 poz. 1-7, 9 asortyment jest produktem leczniczym zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne;
- w części 3 poz. 10; w części 4 poz. 1-3; części 5 poz. 1-3; części 6 poz. 1-4; części 7 poz. 1,2; części 9 poz. 1-3; asortyment jest wyrobem medycznym, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych;
- w części 1 poz. 1,2; w części 2 poz. 3,4; w części 7 poz. 3; w części 10 poz. 1 asortyment jest produktem biobójczym, zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
- w części 1 poz. 2,5; w części 2 poz. 1-2 asortyment jest kosmetykiem, zgodnie z ustawą o kosmetykach;
- w części 8 poz. 1-3 asortyment posiada dualną rejestrację - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz zgodnie z ustawą o produktach biobójczych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 24200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie zadania 1 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8522,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15432,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8522,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.3) Ulica: Konopnickiej
7.3.4) Miejscowość: Biała Piska
7.3.5) Kod pocztowy: 12-230
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8522 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-14Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93375,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101418,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93375,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego "CEZAL" SA-Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107280
7.3.3) Ulica: WIDNA
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 50-543
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93375 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-14Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40942,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45358,7 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40942,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MEDIFARM SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351831468
7.3.3) Ulica: Bławatków
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40942 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-14Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35195,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35195,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35195,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego "CEZAL" SA-Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107280
7.3.3) Ulica: WIDNA
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 50-543
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MEDIFARM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MEDIFARM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35195 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-14Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63903,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84444,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63903,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MEDIFARM SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351831468
7.3.3) Ulica: Bławatków
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63903 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-14Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36992,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37509,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36992,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego "CEZAL" SA-Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107280
7.3.3) Ulica: WIDNA
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 50-543
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MEDIFARM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MEDIFARM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36992 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-14Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22701,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24559,2 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22701,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MEDIFARM SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351831468
7.3.3) Ulica: Bławatków
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22701 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-14Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10317,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10317,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10317,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego "CEZAL" SA-Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107280
7.3.3) Ulica: WIDNA
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 50-543
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MEDIFARM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MEDIFARM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10317 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-14Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w zakresie zadania 10 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Dostawa samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Knurowie
- Usługa bieżących napraw i konserwacji w zasobach mieszkaniowych i użytkowych stanowiących własność gminy Knurów, zarządzanych przez Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- "Zakup wraz z dostawą art. gospodarczych, środków czystości, środków ochrony indywidulanej, środków piorących i automatów dozujących do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp."
- Sukcesywne dostawy leków i innych produktów medycznych od dnia 01 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
więcej: Środki odkażające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.