Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00386321/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dobry posiłek” : dostawa posiłku gotowego obejmującego drugie śniadanie i podwieczorek , w ramach programu pilotażowego w zakresie edukacji żywieniowej oraz poprawy jakości żywienia w szpitalach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK DLA OSÓB UZALEŻNIONYCH SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "NOWY DWOREK"
1.3.) Oddział zamawiającego: Nowy Dworek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001286406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 46
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dworek
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683810167
1.5.8.) Numer faksu: 68 38 101 67 wew 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nowydworek.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowydworek.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b87e328-3468-11ef-acf6-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dobry posiłek” : dostawa posiłku gotowego obejmującego drugie śniadanie i podwieczorek , w ramach programu pilotażowego w zakresie edukacji żywieniowej oraz poprawy jakości żywienia w szpitalach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b87e328-3468-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425736
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00540593/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Znak sprawy 3/ZP/2024 Dostawa posiłku gotowego obejmującego drugie śniadanie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386321
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/ZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 466133,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dobry posiłek” : dostawa posiłku gotowego obejmującego drugie śniadanie i podwieczorek , w ramach programu pilotażowego w zakresie edukacji żywieniowej oraz poprawy jakości żywienia w szpitalach „Dobry posiłek w szpitalach na okres od 01.07.2024-31.12.2024”Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć posiłki gotowe obejmujące drugie śniadanie i podwieczorek zgodnie z poniższym zestawieniem dań w ujęciu 3 dekadowym -powtarzalnym ( średnia ilość posiłków na dzień: 144).Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć posiłki 7 dni w tygodniu, w godzinach 9.30-10.15, w pojemnikach zbiorczych, które pozostawi do dyspozycji Zamawiającego do dnia następnego, chyba że konsystencja posiłków wymagać będzie osobnego opakowania.
Wykonawca zobowiązuje się , składając ofertę, do podania informacji zawartych w załączniku numer 5 tj. skład, wartość energetyczna (kaloryczność), ilość białka, węglowodanów, (w tym cukrów), tłuszczu, w tym nasyconych kwasów tłuszczowych, w tym błonnika, w tym soli, sposób obróbki, alergeny.
IV. Termin / miejsce wykonania zamówienia:
01.07.2024-31.12.2024
Umowa wygasa w w/w terminach, także w przypadku gdy w trakcie obowiązywania umowy nie zostanie zamówiona i dostarczona cała ilość przedmiotu zamówienia.
Miejscem dostawy przedmiotu umowy jest:
siedziba Ośrodka– Nowy Dworek 46, średnia ilość posiłków 49/dzień
Jordanowo 53 filia Joker, średnia ilość posiłków 45/dzień
Jordanowo 53 filia kwalifikacje, średnia ilość posiłków 22/dzień
filia Glińsk 35, średnia ilość posiłków 28/dzień
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 509932,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 543697,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 509932,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CATERMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357938830
7.3.3) Ulica: ul. Traktorowa 126 lokal 201
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-204
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 509932,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-23 do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków w ramach projektu pn: "Utworzenie BCU przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Kompleksowe usługi cateringowe na potrzeby OSW Radocyna i EKOPARKU Radocyna
- Wynajem na terenie powiatu sieradzkiego sali szkoleniowej wraz z kompleksową usługą cateringową dla 42 osób
- "Catering dla dzieci z przedszkola i uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Starych Załubicach"
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego podczas targów SIAL China 2025, w dniach 19-21.05.2025 r. w Szanghaju w Chinach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.