Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego (64 terminarzy książkowych z logo miasta) - zamówienie z wolnej ręki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d98264431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego (64 terminarzy książkowych z logo miasta) - zamówienie z wolnej ręki.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4aee975-5d2a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021803/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Zakup i dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym uprzednio postępowaniu (sygnatura ZP.271.1.64.2023.AH) Zakup i dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego, wpłynęła jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne:
art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych:
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP.271.1.64.2023.AH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.70.2023.AH
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje zakup materiałów reklamowych z nadrukiem oraz dostawę ich do siedziby Zamawiającego (Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle)
tj. 64 szt. terminarzy książkowych z logo miasta Kędzierzyn-Koźle na rok 2024, wg następującej specyfikacji:
a. Format A4; kalendarz dzienny; ilość stron 368; papier biały; registry drukowane; kolor czcionki szaro-granatowy; tasiemka standard w kolorze granatowym; zawierający minimum: pięciojęzyczne kalendarium (polski, angielski, niemiecki, włoski), dane personalne, święta międzynarodowe, kalendarz skrócony 2023-2025; planer miesięczny, imieniny, wspólne oświadczenie o zdarzeniu drogowym, notes, perforacja narożników.
Oprawa pikowana (kolor granatowy błysk).
Znakowanie: rok tłoczony na aluminiowej blaszce w kolorze srebrnym o wymiarach ok. 40 x 14 mm, umieszczonej po prawej stronie okładki (ok ½ od góry wysokości). Na blaszce także personalizacja grawerem o wymiarach ok. 12 x 26 mm. Wytłoczone logo miasta Kędzierzyn-Koźle o wymiarach 28 cm2 (7x4 cm) w dolnej części okładki, wyśrodkowane oraz rok 2024 w górnej części okładki, wyśrodkowany.
Ilość: 4 szt.
b. Format A5; kalendarz dzienny; ilość stron 368; papier biały; registry drukowane; kolor czcionki szaro-granatowy; tasiemka standard w kolorze granatowym; zawierający minimum: pięciojęzyczne kalendarium (polski, angielski, niemiecki, włoski), dane personalne, święta międzynarodowe, kalendarz skrócony 2023-2025; planer miesięczny, imieniny, wspólne oświadczenie o zdarzeniu drogowym, notes, perforacja narożników.
Oprawa pikowana (kolor granatowy błysk).
Znakowanie: wytłoczone logo miasta Kędzierzyn-Koźle o wymiarach 18 cm2 (6x3 cm) w dolnej części okładki, wyśrodkowane oraz rok 2024 w górnej części okładki, wyśrodkowane.
Ilość: 30 szt.
c. Format A5; kalendarz dzienny; ilość stron 368; papier biały; registry drukowane; kolor czcionki szaro-bordowy; tasiemka standard w kolorze brązowym; zawierający minimum: pięciojęzyczne kalendarium (polski, angielski, niemiecki, włoski), dane personalne, święta międzynarodowe, kalendarz skrócony 2023-2025; planer miesięczny, imieniny, wspólne oświadczenie o zdarzeniu drogowym, notes, perforacja narożników.
Oprawa pikowana (kolor brązowy błysk).
Znakowanie: wytłoczone logo miasta Kędzierzyn-Koźle o wymiarach 18 cm2 (6x3 cm) w dolnej części okładki, wyśrodkowane oraz rok 2024 w górnej części okładki, wyśrodkowane.
Ilość: 30 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2779,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2779,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2779,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pier Luigi Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272778780
7.3.3) Ulica: Racławicka 29
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-506
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2779,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa w zakresie budowy/przebudowy ul. Połanieckich i Leona Wyczółkowskiego w Kędzierzynie-Koźlu
- Dostawa pojemników na odpady dla Czysty Region sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu
- Świadczenie usługi ochrony osób, budynku i mienia oraz przewozu akt dla Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu na 2025r.
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Dostawy warzyw i owoców świeżych oraz kiszonych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2025
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- Zakup bluz do sklepiku UMG "Kotwica"
- Znakowane gadżety dla Wydziału Nawigacyjnego
- Dostawa materiałów promujących badania ankietowe realizowane na podstawie PBSSP
- Dostawa materiałów promocyjnych - nr sprawy 49/zp/24
- Dostawa materiałów promocyjnych oraz odzieży reklamowej dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.