Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00373815/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2925S ul. Smolnicka w Leboszowicach – projektuj i buduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276289653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Starego 17
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 234 31 62
1.5.8.) Numer faksu: 32 234 06 96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpgliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdpgliwice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie drogami publicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2925S ul. Smolnicka w Leboszowicach – projektuj i buduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ae57854-42ec-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002502/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2925S ul. Smolnicka w Leboszowicach – projektuj i buduj.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373815/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP/DI/3422/13/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 641313,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz wykonanie w oparciu o przygotowane dokumenty robót budowlanych dla zadania pod nazwą „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2925S ul. Smolnicka w Leboszowicach” zgodnie z zakresem opisanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej zwanym „PFU”). Przedmiotowe zadanie obejmuje realizację w systemie „zaprojektuj i wybuduj” budowy chodnika o szerokości od 1,5 m do 2 m na odcinku o długości około 400 m. Wykonanie dokumentacji budowlanej winno uwzględniać konieczność dostosowania projektu do potrzeb osób niepełnosprawnych.
3.2. Szczegółowy zakres obejmuje:
a) Wykonanie projektu budowlanego zgodnego z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021r., poz. 2351) i Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 18.09.2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022r., poz. 1679) w zakresie zgodnym z programem funkcjonalno-użytkowym dla branży drogowej oraz branży wodociągowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę a także z zapewnieniem udziału autora dokumentacji projektowej w nadzorze nad robotami budowlanymi,
b) Wykonanie robót budowlanych określonych w dokumentacji, o której mowa w pkt. a) obejmujących w szczególności:
• wykonanie częściowej rozbiórki istniejących warstw asfaltowych drogi i jej podbudowy,
• wykonanie nowych warstw asfaltowych drogi i jej podbudowy,
• wykonanie budowy chodnika o nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
• wykonanie lokalnej regulacji wysokościowej istniejącej nawierzchni z brukowej kostki betonowej wraz z istniejącymi krawężnikami,
• wykonanie lokalnego umocnienia istniejących skarp drogowych za pomocą betonowych palisad lub prefabrykowanych elementów oporowych typu "L",
• wykonanie nawierzchni na zjazdach i skrzyżowaniach w ciągu budowanego chodnika,
• wykonanie stałej i czasowej organizacji ruchu,
• wykonanie nowych przejść dla pieszych wraz z ich doświetleniem
• wykonanie wymiany istniejących wpustów ulicznych na nowe o kracie typu krawężnikowego,
• wykonanie uzupełnienia istniejących wpustów ulicznych poprzez zastosowanie dodatkowych wpustów ulicznych o kracie typu krawężnikowego,
• wykonanie robót ziemnych w niezbędnym zakresie,
• wykonanie przebudowy i zabezpieczenia istniejącego wodociągu,
• wykonanie ewentualnego zabezpieczenia innych istniejących sieci,
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w PFU stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ
3.4. Inne postanowienia
1. W czasie prowadzenia w/w robót należy utrzymać ruch pojazdów i pieszych.
2. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2022 poz. 988 z późn. zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem ( tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 784).
b) oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy.
3.5. Zamawiający wskazuje, iż teren inwestycji jest ogólnodostępny, co pozwala na samodzielne dokonanie oględzin miejsca realizacji robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, że kwota którą przewiduje przeznaczyć na sfinansowanie zadania to 357 212,89 zł brutto. W wyznaczonym na dzień 18 października 2022 r. terminie składania ofert wpłynęły dwie oferty.
Oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę Hucz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. 42-283 Boronów, ul. Częstochowska 14 na kwotę brutto 1 087 834,72 zł oraz oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o. ul. Gliwicka 179A, 44-207 Rybnik na kwotę, poprawioną z związku z zaistniałą omyłką rachunkową, 888 631,95 zł.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Z uwagi na to, że kwota oferty z najniższą zaoferowaną ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający dysponuje na sfinansowanie zamówienia postępowanie zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 888631,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1087834,72 PLN
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Ochrona i dozór obiektów Zespołu Szkół Łączności w roku 2024"
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Remont i modernizacja sali gimnastycznej w SP nr 7 (GBO 2024)
- Szkoła Podstawowa nr 13 w Gliwicach - modernizacja placu zabaw "
- Usługa wzorcowania/kalibracji wyposażenia dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Sukcesywna dostawa odzieży oraz obuwia profilaktycznego i operacyjnego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa placu manewrowego oraz stanowiska czerpania wody p.poż."
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę części odcinka ulicy Reja w Sztumie wraz z infrastrukturą techniczną
- Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Dzwola
- Poprawa stanu wraz z częściową termomodernizacją zabytkowego budynku starej szkoły w Gąsawie
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Obr. Westerplatte 5A/301 w Pruszczu Gdańskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.