Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00324539/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa ulic na terenie miasta Głowna: ul. Grzybowa, część ul. Zagajnikowej, II etap ul. Południowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Głowno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młynarska 15
1.5.2.) Miejscowość: Głowno
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ajaniak@glowno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.glowno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://glowno.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Budowa ulic na terenie miasta Głowna: ul. Grzybowa, część ul. Zagajnikowej, II etap ul. Południowej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db20908a-2adc-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00526773/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa ulic na terenie miasta Głowna - ul. Grzybowa, część ul. Zagajnikowej, II etap ul. Południowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324539
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.34.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1505726,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Budowa ul. GrzybowejW zakresie zamówienia znajduje się budowa jezdni o długości 256,60 m i szerokości 5,50 m o spadku daszkowym wynoszącym 2 %, o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kostka szara) oraz hydrofugi 20x20x8 cm (kostka grafitowa z wypełnieniem spoin grysem granitowym 2/5 do połowy wysokości kostki)
Należy wykonać obustronne pobocza, o szerokości 0,75 m i spadku poprzecznym 8 %, z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
Jezdnia obustronnie ograniczona krawężnikami betonowymi 12 x 25 cm na ławie betonowej z oporem, wyniesionym o 1 cm w stosunku do nawierzchni jezdni. Dodatkowo w ramach zadania należy wykonać dojścia do furtek (kostka szara) i zjazdy indywidualne (kostka czerwona) z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm
W zakresie zamówienia znajduje się także projektowany kanał technologiczny (ciąg osłonowych elementów obudowy i studni kablowych) zgodnie z art. 4 pkt. 15a Ustawy o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r. (Dz. U. 2021, poz. 1376) służył będzie m. in. do umieszczenia w nim w przyszłości urządzeń infrastruktury technicznej związanej z potrzebami zarządzania drogami.
Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi ok. 256,60 mb
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 636044,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Budowa ul. Zagajnikowej na odcinku od ul. Świerkowej do ul. ZachodniejPrzedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Zagajnikowej, na odcinku od ul. Świerkowej do ul. Zachodniej, o długości 232 m.
Dla przebudowywanej drogi przyjęto parametry jak dla drogi klasy technicznej „L”. Należy wykonać
- jezdnię z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kostka szara) oraz hydrofugi 20x20x8 cm (kostka grafitowa z wypełnieniem spoin grysem granitowym 2/5 do połowy wysokości kostki) o szerokości 5,50 m o spadku daszkowym wynoszącym 2,00 %.
- chodnik wraz z dojściami do furtek i ze zjazdami (jednostronny chodnik, fragmentarycznie obustronny w miejscach przejść dla pieszych) z dojściami do furtek o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kostka szara) wraz ze zjazdami indywidualnymi gr. 8 cm (kostka czerwona).
W ramach planowanego przedsięwzięcia przewiduje się również budowę kanału technologicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 738611,27 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 Budowa ul. Południowej – II etapPrzedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Południowej w Głownie w granicach istniejącego pasa drogowego – etap II o długości ok 83 m (odcinek od ul. Moczydła do ul. Zamiejskiej (wraz ze skrzyżowaniem z ul. Zamiejską) Roboty należy zakończyć na wysokości skrzyżowania z ul. Zamiejską. Wykonawcy winni uwzględnić w kalkulacji ceny ofertowej zmniejszony zakres robót, w stosunku do informacji podanej w dokumentacji projektowej i załączonym przedmiarze o ok. 43 mb drogi.
Należy wykonać jezdnię o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm o szerokości 5,50 m, jednostronny chodnik o szerokości 2,00 m, jak również obustronny w okolicach skrzyżowań z drogami gminnym o szerokości 2,00 m, zjazdy do posesji i dojścia do furtek.
Uwaga:
1. W zakresie zamówienia Części 3 nie znajduje się wycinka drzew, o których mowa w dokumentacji projektowej.
2. Roboty należy zakończyć na wysokości skrzyżowania z ul. Zamiejską (skrzyżowanie należy wykonać). Dodatkowy rysunek przedstawiający zmianę zakresu robót do wykonania w II etapie stanowi załącznik nr 14 do swz. Wykonawcy winni uwzględnić w kalkulacji ceny ofertowej zmniejszony zakres robót, w stosunku do załączonego przedmiaru o ok. 43 mb drogi wraz z chodnikiem i jednym zjazdem do posesji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 131071,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1001419,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1463700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1001419,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane KAL-BRUK Skrzatek Zbigniew
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731992770
7.3.3) Ulica: Gałkówek Parcela 38
7.3.4) Miejscowość: Gałków Duży
7.3.5) Kod pocztowy: 95-041
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE "KAL-BRUK" ZBIGNIEW SKRZATEK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE "KAL-BRUK" ZBIGNIEW SKRZATEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1001419,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1205400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1287374,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1205400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Raf-Det Rafał Kalinowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751262193
7.3.3) Ulica: Plac Wolności 16
7.3.4) Miejscowość: Żychlin
7.3.5) Kod pocztowy: 99-320
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "RAF-DET" KALINOWSKI RAFAŁ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "RAF-DET" KALINOWSKI RAFAŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1205400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 452199,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Raf-Det Rafał Kalinowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751262193
7.3.3) Ulica: Plac Wolności 16
7.3.4) Miejscowość: Żychlin
7.3.5) Kod pocztowy: 99-320
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "RAF-DET" KALINOWSKI RAFAŁ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "RAF-DET" KALINOWSKI RAFAŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GŁOWNA
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu miasta Głowna w latach 2025-2026
- "Dostawa wyposażenia informatycznego" w ramach projektu pn.: "Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego"
więcej: przetargi w Głownie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.