Og³oszenie z dnia 2024-07-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00468262/01 - Wynik z dnia 2024-08-23
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja zabytkowego budynku Szko³y Podstawowej im. Wojska Polskiego w Mroczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MROCZA
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Komórka ZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350889
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac 1 Maja 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mrocza
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-115
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrocza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mrocza.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja zabytkowego budynku Szko³y Podstawowej im. Wojska Polskiego w Mroczy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9cdd079e-973d-471e-bdad-753cf3b72b33
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00425907
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00051132/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Modernizacja zabytkowego budynku Szko³y Podstawowej im. Wojska Polskiego w Mroczy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mrocza3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawc±,
z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Przedmiotowe postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/mrocza
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf,
.pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenia o jakich mowa w rozdz. XII pkt 8 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a. akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym
na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy.
b. zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert dostêpnej pod adresem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz.
2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
a. sta³y dostêp do sieci Internet,
b. komputer klasy PC lub MAC,
c. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, np. Google Chrome, FireFox
z wy³±czeniem Internet Explorer,
d. w³±czona obs³uga JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format
plików .pdf,
f. Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Zamawiaj±cy zamie¶ci na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/mrocza
dokumenty okre¶lone w przepisach ustawy Pzp.
W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania.
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w
sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na Platformie przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci±
oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”).
Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o
wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy
zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje
Z uwagi na ograniczona liczbê znaków dalsze informacje Zamawiaj±cy zawar³ w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1 z pó¼n. zm.), dalej „Rozporz±dzenie”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, tel. 52 386 74 10.
2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@mrocza.pl
3) Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Dane osobowe bêd± zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej Pzp,
przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
5) Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporz±dzenia
w zwi±zku z art. 19 ustawy z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
6) Odbiorcami Pani/Pana danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.
8) Osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
- dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania,
ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów
Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa
Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9) Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
- prawo do usuniêcia danych osobowych na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
Rozporz±dzenia;
- prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia.
10) W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na
celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11) Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
Z uwagi na ograniczona liczbê znaków dalsze informacje Zamawiaj±cy zawar³ w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.3.9.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia bêdzie rozbiórka istniej±cego ³±cznika oraz budowa nowego zlokalizowanego pomiêdzy budynkami o¶wiaty – Szko³y Podstawowej po³o¿onej przy ulicy Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego wraz z przebudow± czê¶ci dwóch piêter wschodniego skrzyd³a
szko³y. W budynku powstanie 3-kondygnacyjny ³±cznik o niezale¿nej konstrukcji. W obiekcie zlokalizowana bêdzie klatka schodowa. W ramach prac konieczna bêdzie realizacja zewnêtrznej panoramicznej windy przystosowanej dla osób niepe³nosprawnych.
Zakres planowanych prac:
- rozbiórka istniej±cego parterowego ³±cznika miêdzy obiema szko³ami
- budowa nowego samodzielnego konstrukcyjnego 3-kondygnacyjnego budynku – ³±cznika miêdzy szko³ami
- przebudowê czê¶ci parteru i 1 piêtra skrzyd³a wschodniego szko³y, co zwi±zane jest z po³±czeniem komunikacyjnym projektowanej windy z istniej±c± szko³±. Dodatkowo na 1 piêtrze z przestrzeni Sali wydzielone zostanie zaplecze higieniczno-sanitarne w postaci toalety
damskiej i mêskiej przystosowanej dla osób niepe³nosprawnych.
Budynek ³±cznika zaprojektowano jako niepodpiwniczony kryty dachem p³askim o k±cie nachylenia po³aci dachowych 2%.
Budynek funkcjonalnie stanowiæ bêdzie komunikacjê pionow± ze wszystkich piêter istniej±cej szko³y z koñca XX wieku / skrzyd³o zachodnie. Dodatkowo w parterze bezpo¶rednio po³±czony bêdzie ze szko³± z pocz±tku XX wieku / skrzyd³o wschodnie oraz poprzez zaprojektowanie zewnêtrznej windy panoramicznej z poziomem parteru i 1 piêtra w/w czê¶ci szko³y.
Nad wej¶ciem g³ównym do ³±cznika przewiduje siê nadwieszenie kondygnacji +1 i +2. Posadowienie budynku zaprojektowano jako bezpo¶rednie na betonowych ³awach i stopach fundamentowych. W czê¶ci nowego ³±cznika ¶ciany nadziemne murowane z bloczków wapienno-piaskowych typu silka lub pustaków ceramicznych. W czê¶ci obejmuj±cej przebudowê ¶cianki dzia³owe wydzielaj±ce pomieszczenia higieniczno-sanitarne nale¿y wykonaæ w technologii lekkiej – z p³yt gipsowo-kartonowych dla pom. mokrych równie¿ o odp. odporno¶ci ogniowej.
G³ówn± konstrukcjê proj. ³±cznika stanowiæ bêdzie uk³ad s³upów i belek.
Jako strop nad parterem i nad 1 piêtrem projektuje siê p³ytê ¿elbetow± gr.20cm wg proj. technicznego konstrukcji.
Jako ¶cianê os³onow± projektuje siê system fasadowy aluminiowy s³upowo ryglowy o podwy¿szonej izolacyjno¶ci termicznej o odporno¶ci ogniowej EI60. System uzupe³niony o drzwi ewakuacyjne dwuskrzyd³owe o szeroko¶ci przej¶cia skrzyd³a czynnego min. 100cm i wysoko¶ci 220cm. Szklenie szk³em przeziernym o w³a¶ciwo¶ciach ograniczaj±cych przepuszczenie promieni s³onecznych w celu zachowania komfortu cieplnego wewn±trz ³±cznika.
Poza pracami budowlanymi obiekt nale¿y wyposa¿yæ w odpowiednie instalacje elektryczne, teletechniczne, instalacje c.o. , kanalizacyjne i wentylacji mechanicznej.
Dalszy opis przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy zawar³ w SWZ i udostêpnionych dokumentach postêpowania.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego,
2) zostan± wyra¿one w PLN.
2. Cena oferty winna byæ obliczona w nastêpuj±cy sposób:
1) wykonawca okre¶li cenê netto ca³ego zamówienia,
2) wykonawca obliczy w oparciu o pkt 1) warto¶æ podatku VAT,
3) wykonawca zliczy kwoty wystêpuj±ce w pkt 1) tj. cenê netto ca³ego zamówienia oraz
w pkt 2) tj. nale¿ny podatek VAT od ca³o¶ci zamówienia a nastêpnie poda cenê ca³o¶ci zamówienia (brutto) co bêdzie stanowiæ „cenê oferty”,
4) Cena ca³ego zamówienia obejmuje wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± zamówienia.
5) W przypadku rozbie¿no¶ci w cenie podanej cyframi a podanej s³ownie, wi±¿±ca bêdzie cena podana s³ownie.
3. Opis kryteriów wraz z podaniem znaczenia:
1) cena 60 %,
2) okres gwarancji 40%.
Przez „gwarancjê” Zamawiaj±cy rozumie udzielenie gwarancji na okres minimum 36 miesiêcy,
maksymalnie 60 miesiêcy na ca³y zakres objêty zamówieniem w tym materia³y i wykonane roboty. Wykonawca zobowi±zany jest do wskazania zaproponowanego okresu gwarancji w tych granicach. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcê okresu gwarancji wiêkszego
ni¿ 60 miesiêcy oferta oceniona zostanie jak dla 60 miesiêcy. W przypadku gdy Wykonawca skróci okres gwarancji poni¿ej 36 miesiêcy, oferta podlegaæ bêdzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt. 5) ustawy PZP.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w punkcie 4, 5 i 7 SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu:1. sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiaj±cy stwierdzi, i¿ Wykonawca spe³ni³ warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie sytuacji finansowej, je¶li z³o¿y o¶wiadczenie zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±czniki 2 do SWZ oraz wyka¿e, ¿e posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 1 000 000,00 z³. W celu 9
potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej zamawiaj±cy ¿±da przedstawienia dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej
dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiaj±cego, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu.
2. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy z³o¿± o¶wiadczenie zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±czniki 2 do SWZ oraz wyka¿±, ¿e:
a) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie wykonali w sposób nale¿yty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczyli co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie/przebudowie/remoncie budynku o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³ brutto.
3. dysponuj± osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadaj±cymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:
- KIEROWNIK BUDOWY – co najmniej 1 osoba do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeñ, osoba ta musi posiadaæ nastêpuj±ce kwalifikacje:
-co najmniej 3 lat do¶wiadczenia jako Kierownik budowy,
-KIEROWNIK ROBÓT – co najmniej 1 osoba do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, niniejsza osoba musi posiadaæ nastêpuj±ce kwalifikacje:
- co najmniej 2 lata do¶wiadczenia jako Kierownik budowy lub Kierownik robót bran¿owych,
-KIEROWNIK ROBÓT – co najmniej 1 osoba do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, niniejsza osoba musi posiadaæ nastêpuj±ce kwalifikacje:
- co najmniej 2 lata do¶wiadczenia jako Kierownik budowy lub Kierownik robót bran¿owych,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
obejmuj±:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi
przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej,
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
3) informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego,
- sporz±dzon± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania
warunku udzia³u wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego obejmuj±:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne
dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, o¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia
publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami,
3) Polisa ubezpieczeniowa potwierdzaj±ca odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 30 000,00 z³ brutto (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt
2 i 3 oraz ust. 2 uPzp.
3. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2024 r. poz. 419).
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego tj.:
BS w Koronowo Oddzia³ Mrocza,
Nr 19 8144 0005 2004 0040 0114 0006.
W tytule przelewu nale¿y podaæ numer i nazwê postêpowania, tj. Modernizacja zabytkowego budynku Szko³y Podstawowej im. Wojska Polskiego w Mroczy nr RI.271.3.9.2024.
6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydowaæ bêdzie data wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy Zamawiaj±cego.
7. Je¿eli wadium wniesiono w formie innej ni¿ w pieni±dzu, wykonawca przeka¿e zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu, poprzez do³±czenie do
oferty.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zosta³y okre¶lone w Rozdziale VII pkt 2 SWZ – zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w „Istotnych postanowieniach umowy”, które stanowi±za³±czniki nr 5 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ust. 1 pkt 1) - 4), ust. 2 - 4 uPzp oraz w „Istotnych postanowieniach umowy”, które stanowi± za³±czniki nr 5 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mrocza
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-07 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-05
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termin zakoñczenia wykonywania przedmiotu umowy - 13 miesiêcy od dnia podpisania umowy.INNE PRZETARGI MROCZA
- "Zakup paliw na potrzeby Urzêdu Miasta i Gminy Mrocza"
- Dostawy oleju opa³owego
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych
- Przebudowa drogi gminnej nr 090112C w miejscowo¶ci Drzewianowo od km 0+000 do km 0+750
wiêcej: przetargi MROCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeñ na potrzeby realizacji projektu "Bli¿ej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin prze¿ywaj±cych problemy opiekuñczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastêpczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepe³nosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zje¿d¿alni± rurow±
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ci±g³ym
- Modernizacja i przebudowa budynku obs³ugi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku u¿ytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowi±zuj±cych przepisów przeciwpo¿arowych
- Budowa sk³adnicy drewna nr 1 w le¶nictwie Gaj
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.