Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00386916/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa przedszkola i żłobka w Trzebielu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebiel
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żarska 41
1.5.2.) Miejscowość: Trzebiel
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-212
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683756822
1.5.8.) Numer faksu: 683756852
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@trzebiel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebiel.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.trzebiel.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa przedszkola i żłobka w Trzebielu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e03e6803-4954-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425929
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035828/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa przedszkola i żłobka w Trzebielu”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386916/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP.271.2.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa przedszkola i żłobka w Trzebielu”.
2 Zakres prac projektowych i robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim w ramach niniejszego zamówienia określony jest w dokumentach zamówienia nr IP.271.1.1.2022. Dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane dostępna jest pod adresem https://bip.trzebiel.pl/?bip=2&cid=102&id=905 .
3 Zamówienie obejmuje:
I Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie branży konstrukcyjno- - budowlanej (koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie specjalności: sanitarnych, elektrycznych, drogowych).
II Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie branży robót sanitarnych.
III Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie branży robót elektrycznych.
IV Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie branży robót drogowych.
Inspektor Nadzoru oraz inspektorzy poszczególnych branż budowlanych powinni posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie swoich specjalności.
1. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (koordynator) – uprawnienia konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeń.
2. Inspektor Nadzoru robót sanitarnych, elektrycznych, drogowych - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie w/w branż.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjno-Inwestycyjne "OWAN" inż. Andrzej Owsianka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8861133592
7.3.3) Ulica: Strażacka
7.3.4) Miejscowość: Dąbie
7.3.5) Kod pocztowy: 66-615
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Inżynieryjno-Inwestycyjne Owan inż. Andrzej Owsianka
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Inżynieryjno-Inwestycyjne Owan inż. Andrzej Owsianka
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu podczas opracowania dokumentacji projektowej i wykonania robót budowlanych w zakresie zagospodarowania zielenią powierzchni (...)" - część nazwy
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Łapanów"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu "Modernizacja infrastruktury drogowej w powiecie świdnickim"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa drogi gminnej nr 111111L w miejscowości Masłomęcz"
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla budowy 12 wiat śmietnikowych w obszarze Biskupiej Górki w Gdańsku.
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn.: Modernizacja hali sportowej MOSiR w Puławach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.