Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00511249/01 - Wynik z dnia 2022-12-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO TYPU E DLA GMINNEGO CENTRUM EDUKACJI I SPORTU W ZIĘBICACH ORAZ JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH GMINY ZIĘBICE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach
1.3.) Oddział zamawiającego: GCEiS Ziębice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000660653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Ziębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748191371
1.5.8.) Numer faksu: 748191847
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gceis.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gceis.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO TYPU E DLA GMINNEGO CENTRUM EDUKACJI I SPORTU W ZIĘBICACH ORAZ JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH GMINY ZIĘBICE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a0164b9-5f2b-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007748/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysoko metanowego typu E dla GCEiS w Ziębicach i jednostek oświatowych Gminy Ziębice
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://gceis.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku Polskim
Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Gminne Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach ul. Wojska polskiego 4, 57-220 Ziębice.
Z administratorem można skontaktować się mailowo: biuro@gceis.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować mailowo: iod@gceis.pl.
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych;
3) zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem;
4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6) posiada Pani/Pan prawo do:
a) żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania (z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO, kiedy to nieograniczone przetwarzanie danych przez Administratora odnosi się do ich przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
b) wniesienia skargi do organu nadzorczego,
7) nie przysługuje Panu/Pani prawo do:
a) usunięcia lub przenoszenia danych osobowych,
b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
8) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa obejmująca zakup i świadczenie usługi dystrybucji paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla poniżej wymienionych jednostek:
1) Gminne Centrum Edukacji i Sportu w Ziębicach, ul. Wojska Polskiego 4, 57 – 220 Ziębice, NIP 887-10-18-898;
2) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Ziębicach, ul. Spacerowa 2, 57 – 220 Ziębice, NIP 887-16-13-661;
3) Szkoła Podstawowa Nr 4 w Ziębicach, ul. Zamkowa 31, 57 – 220 Ziębice, NIP 887-16-13-655;
4) Przedszkole Miejskie Nr 1 w Ziębicach, ul. Klasztorna 6, 57 – 220 Ziębice, NIP 887-181-28-34;
5) Przedszkole Na Orlej Polanie w Ziębicach, ul. A. Mickiewicza 18, 57 – 220 Ziębice, NIP 887-176-51-87.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
65210000-8 - Przesył gazu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający określa warunki, które powinien spełniać Wykonawca ubiegający się o udział w postępowaniu:7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu:
a) W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi w zakresie dystrybucji paliwa gazowego.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca posiada ważną:
- koncesję w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub (jeżeli Wykonawca nie jest właścicielem sieci na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostaw gazu ziemnego) ważną Umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji paliwami gazowymi umożliwiającą realizowanie dostaw do punktów odbioru opisanych w załączniku nr 6 do SWZ.
b) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
7
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych).
c) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie lub wykonywanie w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli prowadzenie działalności jest krótsze – w tym okresie, co najmniej dwóch zadań w zakresie dostawy paliwa gazowego, w tym jednej o ilości nie mniejszej niż 1 000 000,00 kWh. Zamawiający nie dopuszcza sumowania zakresu zadań w celu wykonania warunku.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli prowadzenie działalności jest krótsze – w tym okresie, co najmniej dwóch zadań w zakresie dostawy paliwa gazowego, w tym jednej o woluminie nie mniejszym niż 1 000 000,00 kWh.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Każdy z nich oddzielnie musi spełnić warunki udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;
2) Warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia- Załącznik nr 3
Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia podmiotu udostępniającego zasoby-Załącznik nr 11
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu-Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby-Załącznik nr 10.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Każdy z Wykonawców występujących wspólnie, musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania.Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców.
Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Zmiany ogólne:a) Zmiana adresu / siedziby / konta / firmy Zamawiającego / Wykonawcy;
b) Zmiana osób reprezentujących Zamawiającego / Wykonawcę;
c) Zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki.
2) Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących sytuacjach:
a) Zmiany ustawowe podatku VAT – w takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku;
b) Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie w SWZ;
c) Zmiany powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, zmiany w systemie oświaty, zmiany w organizacji pracy placówek oświatowych;
d) Gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian np.: gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 KC;
e) Zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy;
f) Na podstawie art.455 PZP.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-02 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-02 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI ZIĘBICE
- "CYKLOSTRADA DOLNOŚLĄSKA" W MIEJSCOWOŚCI WITOSTOWICE W GMINIE ZIĘBICE".
- Usługa ubezpieczenia Gminy Ziębice oraz podległych jednostek organizacyjnych
- "PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NA DZ. NR 960 OBR. ZACHÓD W ZIĘBICACH"
więcej: przetargi ZIĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa gazu ziemnego
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego (wraz z obsługą dystrybucji) na potrzeby Gminy Wolin i jednostek organizacyjnych
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (typu E) obejmującą sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb Gminnego Ośrodka Sportu, Turystyki i Rekreacji w Rzgowie
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Gminy Wągrowiec oraz jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.07.2025 r. do 31.12.2026 r
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wysokometanowego typu E dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu na potrzeby Oddziału Terenowego TVP S. A. w Poznaniu w likwidacji.
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.