Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00343026/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-07
- 2023/BZP 00360635/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont nawierzchni placu przy ulicy Lipińskiej 20 w Chorzowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chorzów – Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000166249
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bałtycka 8A
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzuim.chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mzuim.chorzow.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzuim.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
utrzymanie ulic i obiektów inżynierskich
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont nawierzchni placu przy ulicy Lipińskiej 20 w Chorzowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbeb430a-3507-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030221/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa parkingu przy ul. Lipińskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343026
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.16.2023.AB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem inwestycji jest remont nawierzchni placu przy ulicy Lipińskiej 20 w Chorzowie – wykonanie nawierzchni z
kostki betonowej i płyt ażurowych wraz z odwodnieniem i oświetleniem.
2. Zakres prac w szczególności obejmuje:
1) wymianę nawierzchni placu z kruszywa (1217 m2) na nawierzchnię z kostki betonowej wibroprasowanej (495 m2) oraz
betonowych płyt ażurowych (666 m2),
2) budowę oświetlenia placu, tj. zasilającej linii kablowej oraz 5 latarni,
3) budowę kanalizacji deszczowej dla odwodnienia placu, tj. 2 wpusty uliczne betonowe DN500, 2 studnie betonowe
DN1000, separator substancji ropopochodnych, kanały z rur PCV-U, litych o średnicach 200 i 315 o łącznej długości ok.
37 m oraz likwidację istniejącej kanalizacji kd D150 z wpustami o długości ok. 11 m,
4) wycinkę i nasadzenia drzew.
3. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia (technologia, harmonogram, itp.) planowanych robót z właścicielami /
administratorami / użytkownikami istniejącego uzbrojenia terenu i opracowania we własnym zakresie wymaganej
dokumentacji oraz zapewnienia (zlecenia) nadzoru nad prowadzonymi robotami przez ww.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wywiązania się ze wszystkich warunków narzuconych na Zamawiającego w uzyskanych
na etapie projektowania wywiadach i uzgodnieniach branżowych i decyzjach.
5. Jeżeli Dokumentacja Projektowa lub STWiORB odwołuje się do aktów prawnych, podczas wykonywania robót należy
stosować obowiązujące przepisy prawa.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiących załącznik nr 1 do niniejszej
SWZ.
7. Dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót są dokumentami
wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie roboty budowlane i elementy ujęte w dokumentacji projektowej, a nie ujęte
odpowiednio w STWiORB lub w przedmiarze robót, winne być traktowane tak jakby były ujęte w każdym z wymienionych
dokumentów. Dokumenty te należy rozpatrywać łącznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399978,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639585,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399978,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRD ORFIN SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 241816090
7.3.3) Ulica: Sikorskiego
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399978,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Baru na Kąpielisku Fala
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty stolarskie - paczka nr 1
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Parku Śląskiego S.A. w Chorzowie na 2025 rok
- Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie
- "Zagospodarowanie terenu przy ul. ks. J. Czempiela 17 w Chorzowie w systemie 'zaprojektuj i wybuduj"
- Sukcesywne dostawy materiałów - paczka nr 2
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.