Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kramsk
w okresie zimowym 2022-2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRAMSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019177
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fryderyka Chopina 12
1.5.2.) Miejscowość: Kramsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-511
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina.kramsk@kramsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kramsk.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kramskw okresie zimowym 2022-2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ca5d05c-4f9a-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006800/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kramsk w okresie zimowym 2022-2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienia udzielono w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usługi, zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług, zamówienie takie było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Podstawa prawna art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-93026c6f-413e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.15.2022.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg w okresie zimowym 2022-2023. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywa się poprzez:
1) usuwanie z jezdni wraz ze skrzyżowaniami i przejściami dla pieszych oraz chodników gromadzącego się w czasie opadów śniegu, tak aby utrzymać drogę w odpowiednim standardzie;
2) usuwanie śliskości z jezdni, skrzyżowań, chodników i przejść dla pieszych;
3) posypywanie piaskiem i /lub mieszaniną solną piaskową jezdni, skrzyżowań, chodników, przejść dla pieszych
- ze szczególnym uwzględnieniem ostrych zakrętów i stromych podjazdów, skrzyżowań z drogami wojewódzkimi i powiatowymi, skrzyżowań z torami kolejowymi, zatok na przystankach autobusowych
i innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego
4) utrzymywanie w gotowości sprzętu i materiałów do wykonywania prac objętych zimowym utrzymaniem;
5) prowadzenie dokumentacji operacyjnej pozwalającej na ocenę wykonania zamówienia;
6) utrzymywania w sprawnym stanie technicznym pojazdów i pojazdów i sprzętu przeznaczonego do prowadzenia akcji zimowej i w ilości nie mniejszej niż wykazana w ofercie, będącej podstawą zawarcia umowy;
7) dysponowanie odpowiednim zapasem materiałów do zapobiegania i zwalczania śliskości zimowej (piasek, mieszanina solno-piaskowa);
8) montaż nadajników GPS w pojazdach wykorzystywanych do realizacji przedmiotu zamówienia,
w celu weryfikacji wykonywanych prac;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652503463
7.3.3) Ulica: Kościelna 24A
7.3.4) Miejscowość: Kramsk
7.3.5) Kod pocztowy: 62-511
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238367,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-01 do 2023-04-30INNE PRZETARGI KRAMSK
- Budowa dróg w miejscowości Rudzica
- Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Izabelin
- Zaprojektowanie i budowa ścieżki pieszo-rowerowej przy drodze powiatowej Grąblin-Anielew
więcej: przetargi KRAMSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.