Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00339739/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatu ultrasonograficznego do Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krościenku Wyżnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPGZOZ Krościenko Wyżne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370441909
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna, 13
1.5.2.) Miejscowość: Krościenko Wyżne
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-422
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134315076
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spgzoz.kroscienko@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zoz.kroscienkowyzne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
zoz.kroscienkowyzne.pl/przetargi/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aparatu ultrasonograficznego do Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krościenku Wyżnym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd551ca2-2f5d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPGZOZ/1/09
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203703,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa aparatu ultrasonograficznego do Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krościenku Wyżnym - znak sprawy SPGZOZ/1/09
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia - zestawienie parametrów technicznych i użytkowych. Przedmiotem dostawy są również świadczenia powiązane z realizacja zakupu takie jak:
instalacja, konfiguracja, uruchomienie i przeprowadzenie testów, szkolenia personelu Zamawiającego,
transport przedmiotu dostawy do budynku SPGZOZ w Krościenku Wyżnym, świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji i rękojmi,
wykonywanie przeglądów okresowych i konserwacyjnych( zgodnie z wymaganiami producenta), w okresie gwarancji i rękojmi, w tym ostatniego obowiązkowego przeglądu stanu technicznego, nie wcześniej niż 14 dni przed terminem zakończenia okresu gwarancji,
zapewnienie wsparcia serwisowego, umożliwiającego diagnostykę poprzez łącze zdalne, w okresie gwarancji i rękojmi, bieżące aktualizowanie oprogramowania urządzenia do najnowszych wersji w ramach posiadanych funkcjonalności przez cały okres gwarancji i rękojmi, dostarczenia wraz dostawą w języku polskim certyfikatu CE, deklaracje zgodności producenta, instrukcji obsługi i informacji o wymaganych przeglądach okresowych,
Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203703,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203703,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203703,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Intimex Sp. z o.o. Sp.k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Intimex Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361919431
7.3.3) Ulica: Egejska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-764
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTIMEX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INTIMEX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI KROŚCIENKO WYŻNE
więcej: przetargi KROŚCIENKO WYŻNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu usg dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Dostawa sprzętu oraz aparatury medycznej
- Dostawa aparatu USG
- Dostawa sprzętu medycznego
- ZAKUP APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO DO ELASTOGRAFII WĄTROBY
- wyposażenie dla zadania pod nazwą: "Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle"
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.