Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00497020/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla Gminy Ruja oraz jej jednostek organizacyjnych w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ruja
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ruja
1.5.2.) Miejscowość: Ruja
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-243
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768580313
1.5.8.) Numer faksu: 768580317
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ruja.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruja.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16163a8a-7c40-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej dla Gminy Ruja oraz jej jednostek organizacyjnych w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16163a8a-7c40-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426086
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056370/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup energii elektrycznej dla Gminy Ruja oraz jej jednostek organizacyjnych w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497020
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: B.271.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej, dostarczanej do obiektów Gminy Ruja oraz jej jednostek organizacyjnych w 2023 roku (obiekty komunalne oraz oświetlenie drogowe), zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ, w tym istotnych warunkach umowy (stanowiących załącznik nr 5 SWZ).
2. Szacowana ilość energii elektrycznej, która może być zakupiona w okresie obowiązywania umowy do punktów poboru określonych w załączniku nr 4 SWZ wynosi łącznie 261 MWh, z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość zakupionej energii elektrycznej może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w stosunku do w/w prognozy, jednak nie więcej niż o 10% wskazanej wyżej wielkości.
4. Ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych Operatora Systemu Dystrybucyjnego - Tauron Dystrybucja S.A..
5. Rozliczenie sprzedaży odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii elektrycznej przy stałych cenach za 1 kWh w całym okresie realizacji zamówienia.
6. Moc umowna, grupa taryfowa oraz miejsce dostarczenia energii elektrycznej dla punktów poboru określone zostały w załączniku nr 4 SWZ.
7. Parametry jakościowe dostarczanej energii elektrycznej i standardy jakościowe obsługi odbiorców zostały opisane w § 38 ÷ 43 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz. 623)
8. Usługi dystrybucyjne są świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD).
9. Wykonawca, który złoży ofertę zobowiązany jest posiadać ważną i obowiązującą generalną umowę dystrybucyjną z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego - Tauron Dystrybucja S.A. (zwanego dalej OSD), na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego.
10. Wykonawca w oparciu o udzielone pełnomocnictwo (wzór stanowi załącznik nr 7 SWZ), zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i Zamawiającego umowy sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami.
11. Rozliczanie dystrybucji i zakupu energii elektrycznej musi obejmować ten sam okres rozliczeniowy.
12. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określają istotne warunki umowy (załącznik nr 5 SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
• podstawa faktyczna:w niniejszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta
• podstawa prawna:
w związku z powyższym, Zamawiający unieważnia w/w postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 19.09.2019 r. (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) cyt. „255. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (...) 1) ...nie złożono (...) żadnej oferty.
INNE PRZETARGI RUJA
więcej: przetargi RUJA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do obiektu Zespołu Szkół w Chocianowie oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej
- Kompleksowa dostawa w 2025 roku energii elektrycznej dla Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA
- Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby Gminy Krzeszów
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby członków spółdzielni energetycznej Biodar w Ustroniu Morskim na lata 2025- 2026'
- Dostawa Energii Elektrycznej dla obiektów Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o. II
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku Centrum Informatyki Statystycznej w Radomiu przy ul. Planty 39/45
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.