eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RujaZakup energii elektrycznej dla Gminy Ruja oraz jej jednostek organizacyjnych w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla Gminy Ruja oraz jej jednostek organizacyjnych w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ruja

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ruja

1.5.2.) Miejscowość: Ruja

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-243

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768580313

1.5.8.) Numer faksu: 768580317

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ruja.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruja.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16163a8a-7c40-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej dla Gminy Ruja oraz jej jednostek organizacyjnych w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16163a8a-7c40-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426086

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056370/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup energii elektrycznej dla Gminy Ruja oraz jej jednostek organizacyjnych w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497020

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: B.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej, dostarczanej do obiektów Gminy Ruja oraz jej jednostek organizacyjnych w 2023 roku (obiekty komunalne oraz oświetlenie drogowe), zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ, w tym istotnych warunkach umowy (stanowiących załącznik nr 5 SWZ).
2. Szacowana ilość energii elektrycznej, która może być zakupiona w okresie obowiązywania umowy do punktów poboru określonych w załączniku nr 4 SWZ wynosi łącznie 261 MWh, z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość zakupionej energii elektrycznej może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w stosunku do w/w prognozy, jednak nie więcej niż o 10% wskazanej wyżej wielkości.
4. Ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych Operatora Systemu Dystrybucyjnego - Tauron Dystrybucja S.A..
5. Rozliczenie sprzedaży odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii elektrycznej przy stałych cenach za 1 kWh w całym okresie realizacji zamówienia.
6. Moc umowna, grupa taryfowa oraz miejsce dostarczenia energii elektrycznej dla punktów poboru określone zostały w załączniku nr 4 SWZ.
7. Parametry jakościowe dostarczanej energii elektrycznej i standardy jakościowe obsługi odbiorców zostały opisane w § 38 ÷ 43 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz. 623)
8. Usługi dystrybucyjne są świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD).
9. Wykonawca, który złoży ofertę zobowiązany jest posiadać ważną i obowiązującą generalną umowę dystrybucyjną z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego - Tauron Dystrybucja S.A. (zwanego dalej OSD), na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego.
10. Wykonawca w oparciu o udzielone pełnomocnictwo (wzór stanowi załącznik nr 7 SWZ), zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i Zamawiającego umowy sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami.
11. Rozliczanie dystrybucji i zakupu energii elektrycznej musi obejmować ten sam okres rozliczeniowy.
12. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określają istotne warunki umowy (załącznik nr 5 SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

• podstawa faktyczna:
w niniejszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta
• podstawa prawna:
w związku z powyższym, Zamawiający unieważnia w/w postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 19.09.2019 r. (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) cyt. „255. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (...) 1) ...nie złożono (...) żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.