Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00366185/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA TORFU KWAŚNEGO W ILOŚCI 2000,00 mp NA POTRZEBY NADLEŚNICTWA GOLUB DOBRZYŃ w 2022 ROKU – postępowanie drugie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Golub-Dobrzyń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870530023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstancjewo 3A
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.golub-dobrzyn@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://golub-dobrzyn.torun.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/32020/summary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA TORFU KWAŚNEGO W ILOŚCI 2000,00 mp NA POTRZEBY NADLEŚNICTWA GOLUB DOBRZYŃ w 2022 ROKU – postępowanie drugie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-163ca73a-3e51-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366185/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa torfu kwaśnego dla szkółki Przeszkoda pn.: „Dostawa torfu kwaśnego w ilości
2000,00 mp na potrzeby Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń w 2022 roku”. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot
zamówienia do Szkółki leśnej Przeszkoda, Mokry Las 3, 87-400 Golub Dobrzyń.
Dostawa torfu winna nastąpić luzem lub w big-bagach.
Parametry torfu:
Stopień rozkładu – max 20%
Kwasowość – 3,5 – 5,5 ph mierzona w wodzie
Zawartość substancji organicznej – min. 90%
Popielność – max 10%
Wilgotność – 45-55%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09112000-7 - Węgiel brunatny i torf
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09112200-9 - Torf
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-Plant Jakub Jąkalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040051722
7.3.3) Ulica: Wyzwolenia 4b
7.3.4) Miejscowość: Lipusz
7.3.5) Kod pocztowy: 83-424
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa wody mineralnej i napojów na potrzeby bufetów szpitalnych
- Dostawa mięsa drobiowego.
- Wybór podmiotu obsługującego realizację umowy Microsoft Products and Services Agreement nr 4100021400.
- Świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU TUCHOLSKIEGO
- Kompleksowe ubezpieczenie floty pojazdów Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.