Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00395512/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby podopiecznych Przedszkola Specjalnego im. Małych Bohaterów w Jastrzębiu-Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Specjalne w Jastrzębiu-Zdroju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272152897
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1-Maja 61
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-330
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324762441
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@ps.jastrzebie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ps.jastrzebie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67918dc6-3723-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby podopiecznych Przedszkola Specjalnego im. Małych Bohaterów w Jastrzębiu-Zdroju2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67918dc6-3723-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395512
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 260.1.2024-PS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 173164,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Przedszkola Specjalnego im. Małych Bohaterów w Jastrzębiu-Zdroju.
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa żywienia podopiecznych Przedszkola Specjalnego im. Małych Bohaterów w Jastrzębiu-Zdroju, polegająca na dostarczaniu i dystrybucji posiłków w skład których wchodzić będą: śniadania, obiady 2-daniowe i podwieczorek dla 55 uprawnionych dzieci Zamawiającego (usługa cateringowa).
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) przygotowywanie posiłków,
b) dostarczanie naczyń, sztućców, pojemników, narzędzi kuchennych i posiłków do konkretnego pomieszczenia w budynku,
c) odbiór, mycie i wyparzanie naczyń, sztućców i narzędzi kuchennych,
d ) dostarczanie pojemników, odbiór i utylizacja resztek pokonsumpcyjnych.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki realizacji zamówienia przedstawione zostały w Załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (który następnie będzie stanowił Załącznik nr 1 do Umowy) oraz w Załączniku nr 5 do SWZ – PPU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożone dwie oferty. W toku badania i oceny ofert zaistniały okoliczności skutkujące koniecznością odrzucenia wszystkich złożonych ofert, wobec czego Zamawiający unieważnił przedmiotowe zamówienie.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Sukcesywne dostawy mięsa wołowego, wieprzowego, drobiu, podrobów oraz wędlin do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu-Zdroju - CZĘŚĆ V.
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ I
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ II
- "Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ III"
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu-Zdroju - CZĘŚĆ IV
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.