Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00307904/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
- 2024/BZP 00242626/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-13
- 2024/BZP 00244149/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT CZTERECH PUSTOSTANÓW BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Budynków Komunalnych w Lesznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410512441
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Dekana 10
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 5268630
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbk-leszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzbk-leszno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT CZTERECH PUSTOSTANÓW BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f83d2e22-2160-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426146
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062519/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont czterech pustostanów będących w administracji MZBK w Lesznie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307904
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOR.210.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 412565,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część I.a. Remont lokalu położonego ul. Dąbrowskiego 41/3, 64-100 Leszno
- zmycie i zeskrobanie starej farby,
- gruntowanie podłoży preparatem gruntującym,
-wykonanie gładzi gipsowych na ścianach sufitach,
-wymiana kratek wentylacyjnych,
- malowanie ścian i sufitów,
-zerwanie listew podłogowych,
-położenie wykładziny podłogowej,
-montaż listew podłogowych,
-remont stolarki drzwiowej,
-wymiana gniazd i wyłączników elektrycznych,
-remont inst. wod-kan,
-wymiana zlewozmywaka z baterią,
-wymiana umywalki z baterią,,
-wymiana wanny z baterią,
-remont pieców kaflowych,
-wymiana kuchni gazowej i junkersa gazowego,
-próba szczelności wew. inst. gazowej,
2. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania opisany jest w przedmiarach robót, projektach oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), które stanowią załącznik do SWZ (załącznik nr 11) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 75023,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część II.a. Remont lokalu położonego ul. Dąbrowskiego 9/6, 64-100 Leszno
-zerwanie paneli ściennych,
- zmycie i zeskrobanie starej farby,
-gruntowanie podłoży preparatem gruntującym,
-wykonanie gładzi gipsowych na ścianach sufitach,
-wymiana kratek wentylacyjnych,
- malowanie ścian i sufitów,
-zerwanie listew podłogowych,
-zerwanie paneli podłogowych,
-położenie wykładziny podłogowej,
-montaż listew podłogowych,
-montaż stolarki drzwiowej,
-przegląd i uporządkowanie instalacji elektrycznej,
-remont inst. wod-kan,
-wymiana zlewozmywaka z baterią,
-wymiana muszli ustępowej w kpl.,
-wymiana kuchni gazowej,
-próba szczelności wew. inst. gazowej,
-wymiana uruchomienie kotła gazowego
2. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania opisany jest w przedmiarach robót, projektach oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), które stanowią załącznik do SWZ (załącznik nr 11) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 146447,77 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część III.a. Remont lokalu położonego ul. Dąbrowskiego 21/1, 64-100 Leszno
-zerwanie tapet ze ścian,
- zmycie i zeskrobanie starej farby,
-częściowa wymiana tynków ścian,
-gruntowanie podłoży preparatem gruntującym,
-wykonanie gładzi gipsowych na ścianach sufitach,
-wymiana kratek wentylacyjnych,
- malowanie ścian i sufitów,
-zerwanie płyt podłogowych „okal”
-zerwanie listew podłogowych,
-montaż płyt podłogowych OSB,
-położenie wykładziny podłogowej,
-montaż listew podłogowych,
-wymiana stolarki drzwiowej,
-wydzielenie z części kuchni pomieszczenia łazienki i wc,
-wymiana instalacji elektrycznej,
-montaż bojlera elektrycznego,
-remont instalacji wod-kan,
-wymiana zlewozmywaka z baterią,
-montaż umywalki z baterią,,
-montaż prysznica z baterią.
-remont pieców kaflowych,
-wymiana kuchni gazowej,
-próba szczelności wew. inst. gazowej,
2. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania opisany jest w przedmiarach robót, projektach oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), które stanowią załącznik do SWZ (załącznik nr 11) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 87432,13 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część IV.a. Remont lokalu położonego ul. Niepodległości 18/5, 64-100 Leszno
-rozebranie wykładzin i paneli ściennych,
-zerwanie kasetonów styropian. z sufitów,
- zmycie i zeskrobanie starej farby,
-gruntowanie podłoży preparatem gruntującym,
-wykonanie gładzi gipsowych na ścianach sufitach,
-wymiana kratek wentylacyjnych,
-wydzielenie z części kuchni pomieszczenia łazienki,
- malowanie ścian i sufitów,
-zerwanie listew podłogowych,
-położenie wykładziny podłogowej,
-montaż listew podłogowych,
-renowacja stolarki drzwiowej,
-wymiana instalacji elektrycznej,
-wymiana zlewozmywaka z baterią,
-wymiana umywalki z baterią,,
-montaż prysznica z baterią
-wymiana kuchni gazowej,
-próba szczelności wew. inst. gazowej,
2. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania opisany jest w przedmiarach robót, projektach oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), które stanowią załącznik do SWZ (załącznik nr 11) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/mzbk_leszno
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 103661,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97498,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97498,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97498,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOTAR SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4970079932
7.3.4) Miejscowość: OSOWA SIEŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 67-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane wykończeniowe (szpachlowanie, malowanie wykonanie okładzin) ANT BUD BYDGOSZCZ SP. Z O.O. UL. T. CZACKIEGO 17/58, 85-138 BYDGOSZCZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97498,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143824,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143824,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143824,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOTAR SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4970079932
7.3.4) Miejscowość: OSOWA SIEŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 67-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane wykończeniowe (szpachlowanie, malowanie wykonanie okładzin) ANT BUD BYDGOSZCZ SP. Z O.O. UL. T. CZACKIEGO 17/58, 85-138 BYDGOSZCZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143824,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103872,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103872,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103872,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOTAR SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4970079932
7.3.4) Miejscowość: OSOWA SIEŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 67-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane wykończeniowe (szpachlowanie, malowanie wykonanie okładzin) ANT BUD BYDGOSZCZ SP. Z O.O. UL. T. CZACKIEGO 17/58, 85-138 BYDGOSZCZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103872,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133829,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133829,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133829,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOTAR SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4970079932
7.3.4) Miejscowość: OSOWA SIEŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 67-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane wykończeniowe (szpachlowanie, malowanie wykonanie okładzin) ANT BUD BYDGOSZCZ SP. Z O.O. UL. T. CZACKIEGO 17/58, 85-138 BYDGOSZCZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133829,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- Dostawa materiału roślinnego dla Miejskiego Zakładu Zieleni w Lesznie Sp. z o. o.: część I - drzewa, część II - krzewy i pnącza, część III - byliny i trawy.
- Remont chodnika w pasie drogowym drogi publicznej - ul. Bema w Lesznie (Etap 1)
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.