Og³oszenie z dnia 2023-10-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00550129/01 - Wynik z dnia 2023-12-13
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont zabytkowego dworku w Zg³obniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Boguchwa³a
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582000
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Suszyckich 33
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Boguchwa³a
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@boguchwala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bip.boguchwala.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont zabytkowego dworku w Zg³obniu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-06b9221b-5ebd-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00426193
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00052857/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.17 Remont zabytkowego dworku w Zg³obniu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06b9221b-5ebd-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu: Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu "Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu musz± byæ zgodne z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem
sk³adania ofert udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w
zak³adce "Formularze" ("Formularze do komunikacji").
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem "Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego
"Formularza ofertowego" udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce "Informacje podstawowe". UWAGA! Nie nale¿y zmieniaæ nazwy pliku nadanej przez Platformê e
Zamówienia. Zapisany "Formularz ofertowy" nale¿y zawsze otwieraæ w programie Adobe Acrobat Reader DC. Wykonawca sk³ada
ofertê za po¶rednictwem zak³adki "Oferty/wnioski", widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na
konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku "Z³ó¿ ofertê" system prezentuje okno sk³adania ofert umo¿liwiaj±ce przekazanie
dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop ("przeci±gnij" i "upu¶æ" s³u¿±ce do dodawania plików.
Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany "Formularz oferty" w pierwszym polu ("Wype³niony formularz oferty". W
kolejnym polu ("Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê") Wykonawca dodaje pozosta³e pliki
stanowi±ce ofertê lub sk³adane wraz z ofert±. Je¿eli wraz z ofert± sk³adane s± dokumenty zawieraj±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa
Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci
tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio opisanym pliku wraz z zaznaczeniem w nazwie "Dokument stanowi±cy
tajemnicê przedsiêbiorstwa". System sprawdza czy z³o¿one pliki s± podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocze¶nie informuj±c o
tym Wykonawcê.
Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje siê w Elektronicznym Potwierdzeniu Przes³ania (EPP) i Elektronicznym
Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostêpne s± dla zalogowanego Wykonawcy w zak³adce "Oferty/Wnioski". Oferta mo¿e
byæ z³o¿ona tylko do up³ywu terminu sk³adania ofert. Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wycofaæ ofertê.
Wykonawca wycofuje ofertê w zak³adce "Oferty/Wnioski"
u¿ywaj±c przycisku "Wycofaj ofertê". Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach
postêpowaniao udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym o numerze referencyjnym: RIZ.271.25.2023 jest Zamawiaj±cy, tj.
Gmina Boguchwa³a z siedzib± przy ul. Suszyckich 33,
36-040 Boguchwa³a - reprezentowana przez Burmistrza Boguchwa³y – dalej Administrator lub Gmina.
2. Je¶li ma Pani/Pan pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zwi±zku z udzieleniem lub
wykonywaniem zamówienia publicznego, a tak¿e przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ, mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ siê z
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie za pomoc± adresu: iod@boguchwala.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Gminie w zwi±zku z
udzieleniem zamówienia publicznego w wybranym przez Gminê trybie postêpowania tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
4. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
4.1. osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych [Dz.U. z 2019 roku, poz. 869 z pó¼n. zm.]oraz ustawy z
dnia 11 wrze¶nia 2019 roku – Prawo Zamówieñ Publicznych [t.j. Dz.U. z 2021 roku, poz. 1129 z pó¼n. zm.] – dalej Pzp.
4.2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gmin± Boguchwa³a przetwarzaj± dane osobowe dla
których Administratorem jest Gmina Boguchwa³a.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy, a po tym czasie przez okres w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa, tj.przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
PZP;
7. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci o których mowa w art. 4 ustawy PZP tj. przeprowadzenia postêpowania o zamówienie
publiczne z wy³±czeniem stosowania wymogów okre¶lonych w ustawie PZP, nie podanie przez Pani±/ Pana danych osobowych
wy³±cza mo¿liwo¶æ wziêcia udzia³u w tym postêpowaniu oraz zawarcia umowy.
8. W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia:
8.1. prawo dostêpu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
8.2. prawo do ¿±dania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane s± nieprawid³owe lub niekompletne;
8.3. prawo do ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
8.3.1. osoba, której dane dotycz± kwestionuje prawid³owo¶æ danych osobowych,
8.3.2. przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotycz±, sprzeciwia siê usuniêciu danych, ¿±daj±c w
zamian ich ograniczenia,
8.3.3. Administrator nie potrzebuje ju¿ danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotycz±, potrzebuje ich do ustalenia, obrony
lub dochodzenia roszczeñ,
8.3.4. osoba, której dane dotycz±, wnios³a sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione
podstawy po stronie administratora s± nadrzêdne wobec podstawy sprzeciwu;
8.3.5. przetwarzanie odbywa siê w sposób zautomatyzowany.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz punkt wy¿ej
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIZ.271.25.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest zamierzenie budowlane obejmuj±ce remont zabytkowego dworku zlo-kalizowanego w miejscowo¶ci Zg³obieñ na dzia³ce o nr ewidencyjnym 1005, adres: 36-047 Zg³obieñ 69. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w projekcie budowlanym oraz projek-cie wykonawczym pn.: „Remont zabytkowego dworku w Zg³obniu mieszcz±cego Warsztaty Terapii Zajêciowej” opracowanych przez Autorsk± Pracowniê Projektow± mgr in¿. arch. Iwonê Matlingie-wicz.
Remont obejmuje wykonanie remontu elewacji wraz z malowaniem gzymsów i detali architekto-nicznych, wymian± obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, remont i wymiana stolarki okien-nej oraz drzwiowej wg wytycznych WKZ.
Remont elewacji obejmuje: naprawê rys i pêkniêæ elewacji, obróbkê o¶cie¿y okiennych i drzwio-wych od zewn±trz i od ¶rodka, wymianê drewnianych belek stropowych stropu portyku z uwagi na z³y stan techniczny portyku oraz jego remont.
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej obejmuje: wymianê okien drewnianych typu „polskiego” na nowe oraz rekonstrukcjê okien typu „weneckiego”. Istniej±ce okna drewniane od stron zachodniej, po³udniowej i pó³nocnej projektuje siê wymieniæ na nowe z PCV, koloru bia³ego. Wykonanie no-wych parapetów zewnêtrznych z blachy ocynkowanej w kolorze dachu.
Wewnêtrzne parapety drewniane do wymiany na nowe na wzór istniej±cych.
Wymiana stolarki drzwiowej obejmuje: renowacjê drzwi drewnianych klepkowych z æwiekami; wymianê, drzwi od strony pó³nocnej jako wej¶cie techniczne do dobudówki, na stalowe, ciep³e w kolorze bia³ym; drzwi od strony wschodniej – wymieniæ na nowe drewniane tzw. „ciep³e” p³ycino-we.
Remont elewacji obejmuje:
- wykonanie iniekcji poziomej murów krem iniekcyjnym na bazie silanów do iniekcji w murach prze-ciw wilgoci podci±ganej kapilarnie,
- renowacjê i oczyszczenie elewacji, naprawê spêkañ i odtworzenie gzymsów, bonii, itp.
- na³o¿enie preparatu przeciw neutralizacji zanieczyszczeñ biologicznych, preparatu antygrzybowego oraz antysolnego, gruntowanie i wzmocnienie murów, wykonanie tynku renowacyjnego, malowanie gzymsów i detali architektonicznych,
- wymianê rynien i rur spustowych.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony jest w za³±czonych do SWZ: Dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45422100-2 - Stolarka drewniana
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45451000-3 - Dekorowanie
45452000-0 - Zewnêtrzne czyszczenie budynków
45452100-1 - Piaskowanie fasady budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45454100-5 - Odnawianie
45223220-4 - Roboty zadaszeniowe
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy PRZEWIDUJE udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do wysoko¶ci 200 000 z³ netto.
11.1. Okre¶lenie przedmiotu Zamówienia:
Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ podobnych polegaj±cych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia w zakresie robót wymienionych w przedmiarach robót.
11.2. Zamówienia te bêd± dotyczyæ przedmiotu zamówienia i polegaæ bêd± na powtórzeniu po-dobnych robót budowanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w szczególno¶ci:
1) Remont elewacji budynku (wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, uszczel-nianie ¶cian, uzupe³nianie ubytków, malowanie)
2) Monta¿ okien, parapetów,
3) Remont dachu ( monta¿ rynien, rur deszczowych)
11.3. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP:
Warunkiem udzielenia zamówienia bêdzie zarezerwowanie ¶rodków na ten cel w bud¿ecie Gminy Boguchwa³a. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem negocjacji, których przedmiotem bêdzie cena oraz warunki realizacji zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który spe³nia warunki, dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tj.1) posiada do¶wiadczenie zawodowe rozumiane jako nale¿yte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie):co najmniej jedno zadanie polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych w obiekcie zabytkowym o warto¶ci robót co naj-mniej 400 000 z³ brutto ka¿da.
2) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. osob± zdoln± do przyjêcia obowi±zków kierownika robót, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w bran¿y konstrukcyjno-budowlanej posiadaj±cy nadto decyzjê o wpisie do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3. lit a Prawa budowlanego oraz który przez co najmniej 18 miesiêcy bra³ udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, zgodnie z art. 37c ustawy o Ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2022.840 t.j. z dnia 19.04.2022),
lub inne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa wraz z aktualnym za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do Okrêgowej Izby In-¿ynierów Budownictwa i decyzjê o wpisie do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3. lit a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo Budowla-ne.
Jednocze¶nie zamawiaj±cy zaznacza, i¿ zgodnie z art. 12a - ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach od-rêbnych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót budowanych
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.
Wzór wykazu robót budowlanych stanowi Za³±cznik Nr 3 do SWZ.
Wykaz osób
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, do kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami
Wzór wykazu osób stanowi Za³±cznik Nr 4 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
15. Tre¶æ oferty stanowi wype³niony Formularz ofertowy.16. Wraz z ofert± musz± zostaæ z³o¿one:
1.1. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania Za³±cznik Nr 2 do SWZ (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców).
1.2. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¶li dotyczy)
1.3. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty – je¿eli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci :10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych, 0/100).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, wype³niony druk o¶wiadczenia, wg Za³±cznika Nr 2 do SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje oraz brak podstaw wykluczenia.
4. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadkach, o których mowa a art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiad-czenie z którego wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy.
5. Wspólnicy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia, okre¶lon± w art. 366 Kodeksu Cywilnego.
6. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
7. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta zosta³a wybrana Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
12. Zamawiaj±cy PRZEWIDUJE udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia w kwocie nie mniejszej ni¿ 2% wynagrodzenia, p³atna do 30 dni od daty przekazania placu budowy.7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Okre¶lone we wzorze umowy - Za³±cznik nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-20 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-20 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-18
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 5
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
cena oferty bruttoSEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Inwestycja dofinansowywana jest z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Rz±dowy Program Odbudowy Zabytków zgodnie z zapisami wstêpnej promesy dotycz±cej dofinansowania inwestycji z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Rz±dowy Program Odbudowy Zabytków NR RPOZ/2022/7632/PolskiLad.INNE PRZETARGI BOGUCHWA£A
wiêcej: przetargi BOGUCHWA£A »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu pomieszczeñ szatni w budynku szko³y.
- Prace modernizacyjne budowlano-wykoñczeniowe w 5 pracowniach nauki zawodu i gabinecie terapeutycznym
- Wykonanie remontu pomieszczeñ w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Jana Paw³a II w Miñsku Mazowieckim
- Modernizacja 5 piêtra w budynku g³ównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddzia³u geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Budowa mieszkañ wspomaganych na terenie osiedla przy ul. Orl±t Lwowskich w Nysie
- Remont konstrukcji i pokrycia dachu przychodni przy ul. Elbl±skiej w formule "zaprojektuj i wybuduj".
wiêcej: Roboty konstrukcyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.