Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00388343/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa „Organizacja Dnia Seniora” .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: POW 10/16
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447242311
1.5.8.) Numer faksu: 447244359
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c09c448-4af7-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa „Organizacja Dnia Seniora” .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c09c448-4af7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039220/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Organizacja Dnia Seniora
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „TOMASZÓW MAZOWIECKI - ARENA POZYTYWNEJ ENERGII: wzmocnienie spójności społecznej i gospodarczej oraz podniesienie jakości środowiska naturalnego w Tomaszowie Mazowieckim” finansowanego w ramach Programu „Rozwój Lokalny” ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388343
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRI.271.1.34.2023.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 124353,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: Kompleksowa „Organizacja Dnia Seniora” w ramach projektu pn. „TOMASZÓW MAZOWIECKI - ARENA POZYTYWNEJ ENERGII: wzmocnienie spójności społecznej i gospodarczej oraz podniesienie jakości środowiska naturalnego w Tomaszowie Mazowieckim” finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021.
2. Przedmiotem jest organizacja „Dnia Seniora – koncert połączony z prezentacją organizacji pozarządowych oraz badaniem opinii”, w ramach którego zorganizowany zostanie koncert zespołu CZERWONE GITARY, prezentacja organizacji pozarządowych działających na rzecz seniorów oraz zostanie przeprowadzone badanie ankietowe wśród seniorów. Przewidziana liczba odbiorców – 499 osób.
3. Zakres zamówienia w szczególności obejmuje:
1) zapewnienie techniki,
2) zawarcie umowy z wykonawcą i ZAiKS-em,
3) projekt i druk zaproszeń,
4) druk ankiet,
5) usługę ochroniarską,
6) obsługę medyczną,
7) wynajem obiektu Areny Lodowej,
8) zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
9) dystrybucję zaproszeń,
10) informację na stronę,
11) przygotowanie prezentacji multimedialnej, stoisko ankietowe z obsługą.
4. Termin realizacji zamówienia: 10.10.2022 r.
5. Zamawiający odstąpił od wskazywania terminu realizacji zamówienia zgodnie z art. 436 pkt 1 pzp – tj. poprzez wskazanie terminu realizacji w dniach, tygodniach, miesiącach lub latach w związku z zaistniałą obiektywną przyczyną, która uwzględnia zakres i charakter przedmiotu umowy.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 stanowiący integralną część niniejszej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317200-5 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa
79961000-8 - Usługi fotograficzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107010 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126880 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107010 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FBI Federalne Biuro Imprez PAWEŁ JAWORSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962456824
7.3.3) Ulica: ul. Tarczyńska 19,
7.3.4) Miejscowość: Ojrzanów
7.3.5) Kod pocztowy: 96-321
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FBI Federalne Biuro Imprez PAWEŁ JAWORSKI
jakie przetargi wygrała firma
FBI Federalne Biuro Imprez PAWEŁ JAWORSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107010 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-10SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający informuje przy tym, iż podczas sesji otwarcia ofert, po rozszyfrowaniu przez platformę – e-zamówienia oferty nr 2 (Karolina Blitek K&F, Os. Tysiąclecia 19/21, 31-607 Kraków), powziął następujące informacje: oferta ta została złożona na wzorze/drukach innego zamawiającego do innego postępowania. Na formularzu ofertowym widnieje następujący zamawiający: Województwo Podlaskie, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 18-888 Białystok oraz nazwa postępowania: Organizacja misji przyjazdowych przedsiębiorców i przedstawicieli instytucji otoczenia biznesu z Litwy i z Belgii. Złożona oferta nie dotyczy ani właściwego zamawiającego tj. Gminy-Miasto Tomaszów Mazowiecki ani też prowadzonego przez niego postępowania.
W tym stanie rzeczy zamawiający nie rozpatrzył złożonej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego na terenie pływalni krytej "DELFINEK" w Kątach Wrocławskich
- Kompleksowa organizacja przedsięwzięcia artystyczno-kulturalnego w Parku Moczydło - numer postępowania: 12/ZP/25
- Usługi inspektora ochrony radiologicznej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Świadczenie usług Ratownictwa Wodnego i Pierwszej Pomocy Przedlekarskiej w obiekcie Basen Zewnętrzny ,,GRZYBEK" przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach
- Świadczenie usług: obsługi Zwiedzających, wystaw/pokazów i obsługa ekspozycji w siedzibie Muzeum Inżynierii i Techniki w Krakowie oraz w Oddziale I Ogród Doświadczeń im. Stanisława Lema (2 części)
- Obsługa w zakresie ratownictwa wodnego Średzkiego Parku Wodnego
więcej: Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.