eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rusinów"Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Rusinowie Koneckim w 2023 roku"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Rusinowie Koneckim w 2023 roku"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001311682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rusinów Konecki 32

1.5.2.) Miejscowość: Rusinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-422

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 673 79 08

1.5.8.) Numer faksu: 48 673 79 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mow.rusinow@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mowrusinowkonecki.mobischool.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Rusinowie Koneckim w 2023 roku"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71fa6bbc-5a94-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426343

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00418746/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 "Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Rusinowie Koneckim w 2023 roku"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71fa6bbc-5a94-11ed-9171-f6b7c7d59353

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz https://mowrusinowkonecki.mobischool.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym - w formacie danych txt, pdf, xls, doc, docx, xlsx, odt. w przypadku zastosowania innego formatu zamawiający może nie mieć możliwości zapoznania się z ofertą, co może spowodować jej odrzucenie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: MOWRK-ZP -1/1343/11/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 226000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 40000 litrów (z możliwością zmniejszenia) oleju napędowego grzewczego do kotłowni Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Rusinowie Koneckim w roku 2023
2. Dostawy oleju dokonywane będą partiami do kotłowni olejowej Ośrodka
3. Dostarczony olej opałowy winien spełniać następujące warunki jakościowe określone Polską Normą oraz charakteryzować się następującymi parametrami:
1) gęstość w temperaturze 15° C max. 860 kg/m3 ;
2) wartość opałowa- minimum 42,6 MJ/kg
3) temperatura zapłonu - minimum 56°C;
4) lepkość kinetyczna w temperaturze 20°C -maksimum 6,00mm2 /s;
5) skład frakcyjny:
do 250° C destyluje (% V/V), maksimum 65;
do 350° C destyluje (% V/V), minimum 85;
6) temperatura płynięcia (° C), maksimum -20;
7) pozostałość przy koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej (% m/m), maksimum 0,30;
8) zawartość siarki %( m/m), maksimum 0,100;
9) zawartość wody (mg/kg), maksimum 200;
10) zawartość zanieczyszczeń stałych (mg/kg), maksimum 24;
11) pozostałość po spopieleniu (% m/m), maksimum 0,010.
4. Dostawa oleju następować będzie transportem Wykonawcy (autocysterna z pompą dostosowaną do transportu oleju opałowego) na koszt i ryzyko Wykonawcy. Cysterna musi posiadać legalizowany
licznik do wydawania paliwa oraz wąż z możliwością podania paliwa.
5. Ładowność cysterny nie może być mniejsza niż 10000 litrów .
6. Jednorazowa dostawa oleju opałowego do Ośrodka będzie wynosiła około 5500 litrów a w wyjątkowych przypadkach mniej.
7. Wraz z każdorazową dostawą przedkładane będą świadectwa jakości, nie później niż z fakturą.
8. Zamówienia Zamawiający będzie składał Wykonawcy telefonicznie, faksem lub e-mailem
9. W nagłych przypadkach korekta zamówienia będzie dokonywana telefonicznie.
10. Dowodem zrealizowania każdorazowej dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru, dokonane przez upoważnionego przez Zamawiającego pracownika.
11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy
składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp) DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego „Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Rusinowie Koneckim w roku 2023" oświadczam, co następuje:
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
1. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1ustawy Pzp.
2. Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 4 ustawy Pzp.
Miejscowość ……………, dnia …………… 2022 r. …………………………………………
(podpis)
Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. ……………………………... ustawy Pzp. Jednocześnie oświadczam, że w związku
z ww. okolicznością, na podstawie art. 110 ust. 2 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze : …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………Miejscowość ……………, dnia …………… 2022 r. …………………………………………
(podpis)
DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w IV SWZ. Miejscowość ……………, dnia …………… 2022 r. …………………………………………
(podpis)
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI: Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia
zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. Miejscowość ……………, dnia …………… 2022 r. …………………………………………
(podpis)
BEZPŁATNE I OGÓLNODOSTĘPNE BAZY DANYCH: Na podstawie § 13 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,
jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415) wskazuję dane bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, umożliwiające dostęp do odpisu lub informacji
z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru: ……………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
Miejscowość........................... dnia.....................2022
............................................................
(podpis)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-16 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-16 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.