eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRealizacja terapii psychologicznej dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja terapii psychologicznej dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji i Kontroli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386274103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 29

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 501362322

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@soa-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soa-katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/soa_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Realizacja zadań przewidzianych dla osrodka adopcyjnego ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja terapii psychologicznej dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72914fed-23f5-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426349

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010020/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Świadczenie usługi psychoterapii dla dzieci uczestniczących w projekcie "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie dofinansowane przez Unię Europejską w ramach projektu pod nazwą Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne. Sygnatura projektu: FESL.07.08-IZ.01-002B/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360749

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ŚOA.AK.331.3.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 730210,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 593666,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja 1 000 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) terapii psychologicznej dla uczestników projektu pod nazwą „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”, w tym:
− około 300 godzin dydaktycznych w 2024 roku,
− około 400 godzin dydaktycznych w 2025 roku oraz
− około 300 godzin dydaktycznych w 2026 roku.
2) Grupa docelowa: Uczestnikami terapii będą dzieci/młodzież zgłoszone do przysposobienia i przysposobione zamieszkujące na terenie województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
3) Cel: Celem terapii będzie udzielenie specjalistycznego wsparcia dzieciom zgłoszonym do przysposobienia i przysposobionym obejmującego diagnozę występujących problemów i trudności oraz pomoc dziecku w radzeniu sobie z nimi, a także poprawa jego funkcjonowania psychicznego i społecznego. Doraźnie pomocą objęci zostaną również rodzice dzieci korzystających z terapii - pomoc w zrozumieniu zachowań dziecka oraz udzielenie wskazówek dotyczących jego wspierania i wychowania.
4) Miejsce realizacji: Terapia będzie prowadzona w gabinecie zlokalizowanym w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego w Katowicach (ul. Graniczna 29, 40-017 Katowice). Gabinet zostanie zapewniony przez Wykonawcę.
UWAGA 1: Odległość pomiędzy wskazanym gabinetem a siedzibą Zamawiającego zostanie ustalona na podstawie Google Maps – najkrótsza trasa przejazdu samochodem.
UWAGA 2: Budynek oraz gabinet, w którym realizowana będzie terapia muszą spełniać co najmniej minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z ustawą z dnia 19.07.2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U z 2022 r., poz. 2240 z późn. zmianami).
5) Dodatkowe informacje:
− Terapia będzie prowadzona od poniedziałku do niedzieli, w godzinach od 8:00 do 20:00, w terminach ustalonych pomiędzy Wykonawcą a rodzicami/opiekunami dzieci korzystających ze wsparcia.
− Minimalna wartość zamówienia będzie stanowiła 40% maksymalnej wartości zamówienia podstawowego (bez prawa opcji). Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu realizacji zamówienia w mniejszym niż maksymalny przewidywany wymiar.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 186666,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja 400 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) terapii psychologicznej dla uczestników projektu pod nazwą „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”, w tym:
− około 150 godzin dydaktycznych w 2024 roku,
− około 150 godzin dydaktycznych w 2025 roku oraz
− około 100 godzin dydaktycznych w 2026 roku.
2) Grupa docelowa: Uczestnikami terapii będą dzieci/młodzież zgłoszone do przysposobienia i przysposobione zamieszkujące na terenie województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
3) Cel: Celem terapii będzie udzielenie specjalistycznego wsparcia dzieciom zgłoszonym do przysposobienia i przysposobionym obejmującego diagnozę występujących problemów i trudności oraz pomoc dziecku w radzeniu sobie z nimi, a także poprawa jego funkcjonowania psychicznego i społecznego. Doraźnie pomocą objęci zostaną również rodzice dzieci korzystających z terapii - pomoc w zrozumieniu zachowań dziecka oraz udzielenie wskazówek dotyczących jego wspierania i wychowania.
4) Miejsce realizacji: Terapia będzie prowadzona w gabinecie zlokalizowanym w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego w Bielsku-Białej (ul. Modrzewskiego 12, 43-300 Bielsko-Biała). Gabinet zostanie zapewniony przez Wykonawcę.
UWAGA 1: Odległość pomiędzy wskazanym gabinetem a siedzibą Zamawiającego zostanie ustalona na podstawie Google Maps – najkrótsza trasa przejazdu samochodem.
UWAGA 2: Budynek oraz gabinet, w którym realizowana będzie terapia muszą spełniać co najmniej minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z ustawą z dnia 19.07.2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U z 2022 r., poz. 2240 z późn. zmianami).
5) Dodatkowe informacje:
− Terapia będzie prowadzona od poniedziałku do niedzieli, w godzinach od 8:00 do 20:00, w terminach ustalonych pomiędzy Wykonawcą a rodzicami/opiekunami dzieci korzystających ze wsparcia.
− Minimalna wartość zamówienia będzie stanowiła 40% maksymalnej wartości zamówienia podstawowego (bez prawa opcji). Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu realizacji zamówienia w mniejszym niż maksymalny przewidywany wymiar.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 58666,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja 300 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) terapii psychologicznej dla uczestników projektu pod nazwą „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”, w tym:
− około 100 godzin dydaktycznych w 2024 roku,
− około 100 godzin dydaktycznych w 2025 roku oraz
− około 100 godzin dydaktycznych w 2026 roku.
2) Grupa docelowa: Uczestnikami terapii będą dzieci/młodzież zgłoszone do przysposobienia i przysposobione zamieszkujące na terenie województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
3) Cel: Celem terapii będzie udzielenie specjalistycznego wsparcia dzieciom zgłoszonym do przysposobienia i przysposobionym obejmującego diagnozę występujących problemów i trudności oraz pomoc dziecku w radzeniu sobie z nimi, a także poprawa jego funkcjonowania psychicznego i społecznego. Doraźnie pomocą objęci zostaną również rodzice dzieci korzystających z terapii - pomoc w zrozumieniu zachowań dziecka oraz udzielenie wskazówek dotyczących jego wspierania i wychowania.
4) Miejsce realizacji: Terapia będzie prowadzona w gabinecie zlokalizowanym w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego w Częstochowie (ul. Jana III Sobieskiego 17 B, 42-200 Częstochowa). Gabinet zostanie zapewniony przez Wykonawcę.
UWAGA 1: Odległość pomiędzy wskazanym gabinetem a siedzibą Zamawiającego zostanie ustalona na podstawie Google Maps – najkrótsza trasa przejazdu samochodem.
UWAGA 2: Budynek oraz gabinet, w którym realizowana będzie terapia muszą spełniać co najmniej minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z ustawą z dnia 19.07.2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U z 2022 r., poz. 2240 z późn. zmianami).
5) Dodatkowe informacje:
− Terapia będzie prowadzona od poniedziałku do niedzieli, w godzinach od 8:00 do 20:00, w terminach ustalonych pomiędzy Wykonawcą a rodzicami/opiekunami dzieci korzystających ze wsparcia.
− Minimalna wartość zamówienia będzie stanowiła 40% maksymalnej wartości zamówienia podstawowego (bez prawa opcji). Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu realizacji zamówienia w mniejszym niż maksymalny przewidywany wymiar.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja 1 000 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) terapii psychologicznej dla uczestników projektu pod nazwą „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”, w tym:
− około 300 godzin dydaktycznych w 2024 roku,
− około 400 godzin dydaktycznych w 2025 roku oraz
− około 300 godzin dydaktycznych w 2026 roku.
2) Grupa docelowa: Uczestnikami terapii będą dzieci/młodzież zgłoszone do przysposobienia i przysposobione zamieszkujące na terenie województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
3) Cel: Celem terapii będzie udzielenie specjalistycznego wsparcia dzieciom zgłoszonym do przysposobienia i przysposobionym obejmującego diagnozę występujących problemów i trudności oraz pomoc dziecku w radzeniu sobie z nimi, a także poprawa jego funkcjonowania psychicznego i społecznego. Doraźnie pomocą objęci zostaną również rodzice dzieci korzystających z terapii - pomoc w zrozumieniu zachowań dziecka oraz udzielenie wskazówek dotyczących jego wspierania i wychowania.
4) Miejsce realizacji: Terapia będzie prowadzona w gabinecie zlokalizowanym w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego w Rybniku (ul. Miejska 13 B, 44-200 Rybnik). Gabinet zostanie zapewniony przez Wykonawcę.
UWAGA 1: Odległość pomiędzy wskazanym gabinetem a siedzibą Zamawiającego zostanie ustalona na podstawie Google Maps – najkrótsza trasa przejazdu samochodem.
UWAGA 2: Budynek oraz gabinet, w którym realizowana będzie terapia muszą spełniać co najmniej minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z ustawą z dnia 19.07.2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U z 2022 r., poz. 2240 z późn. zmianami).
5) Dodatkowe informacje:
− Terapia będzie prowadzona od poniedziałku do niedzieli, w godzinach od 8:00 do 20:00, w terminach ustalonych pomiędzy Wykonawcą a rodzicami/opiekunami dzieci korzystających ze wsparcia.
− Minimalna wartość zamówienia będzie stanowiła 40% maksymalnej wartości zamówienia podstawowego (bez prawa opcji). Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu realizacji zamówienia w mniejszym niż maksymalny przewidywany wymiar.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 190000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja 500 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) terapii rodzinnej dla uczestników projektu pod nazwą „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”, w tym:
− około 200 godzin dydaktycznych w 2024 roku,
− około 200 godzin dydaktycznych w 2025 roku oraz
− około 100 godzin dydaktycznych w 2026 roku.
2) Grupa docelowa: Uczestnikami terapii będą rodziny adopcyjne zamieszkujące na terenie województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
3) Cel: Celem terapii będzie pomoc rodzinom zmagającym się m.in. z problemami wychowawczymi, trudnościami w komunikacji, z zaburzeniami prawidłowych relacji oraz przeżywającym kryzys spowodowany trudnymi doświadczeniami.
4) Miejsce realizacji: Terapia będzie prowadzona w gabinecie zlokalizowanym w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego w Katowicach (ul. Graniczna 29, 40-017 Katowice). Gabinet zostanie zapewniony przez Wykonawcę.
UWAGA 1: Odległość pomiędzy wskazanym gabinetem a siedzibą Zamawiającego zostanie ustalona na podstawie Google Maps – najkrótsza trasa przejazdu samochodem.
UWAGA 2: Budynek oraz gabinet, w którym realizowana będzie terapia muszą spełniać co najmniej minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z ustawą z dnia 19.07.2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U z 2022 r., poz. 2240 z późn. zmianami).
5) Dodatkowe informacje:
− Terapia będzie prowadzona od poniedziałku do niedzieli, w godzinach od 8:00 do 20:00, w terminach ustalonych pomiędzy Wykonawcą a rodzinami objętymi wsparciem.
− Minimalna wartość zamówienia będzie stanowiła 40% maksymalnej wartości zamówienia podstawowego (bez prawa opcji). Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu realizacji zamówienia w mniejszym niż maksymalny przewidywany wymiar.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 118333,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Piekacz Centrum Ventura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6251568741

7.3.3) Ulica: H. Sienkiewicza 328

7.3.4) Miejscowość: Bobrowniki

7.3.5) Kod pocztowy: 42-583

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111150 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Psychoterapii ARCANA Agata Minkisiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492253839

7.3.3) Ulica: Podwójna 7

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 490500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159750 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185250 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159750 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Postępu Ewelina Majda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321968979

7.3.3) Ulica: Skłodowskiej -Curie 9/4

7.3.4) Miejscowość: Wieluń

7.3.5) Kod pocztowy: 98-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159750 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.