eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom"Rekultywacja osadnika centralnego - Komory B, wraz z terenami przyległymi w Tychach dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK w Całkowitej Likwidacji"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rekultywacja osadnika centralnego – Komory B, wraz z terenami przyległymi w Tychach dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK w Całkowitej Likwidacji”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pkrutow@srk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.srk.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo - likwidacja kopalń

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rekultywacja osadnika centralnego – Komory B, wraz z terenami przyległymi w Tychach dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK w Całkowitej Likwidacji”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afa347d2-c076-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426355

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126586/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-KCL-0007/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) Kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z:
a) Dokumentacją pn.: „Dokumentacja projektowo – kosztorysowa rekultywacji osadnika centralnego – Komora B, wraz z terenami przyległymi dla SRK S.A. Oddział KWK „Boże Dary”, opracowaną przez firmę PPUH „DROBAS II” Jacek Siwarski z siedzibą w Bukownie przy ul. Niepodległości 2/31.
b) Przedmiarem robót.
c) Decyzją Prezydenta Miasta Tychy znak IKO.6124.1.2018. z dnia 16.08.2018 r.
d) Opisem przedmiotu zamówienia.
2) Wykonanie robót przygotowawczych.
3) Wykonanie rekultywacji technicznej oraz biologicznej.
4) Prowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych przez okres 5 lat.
5) Dowiezienie na teren usługi niezbędnych materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym:
- 17 015 sztuk drzew (nie uwzględniając ilości koniecznych do uzupełnienia wypadów),
- ok. 8 335 m3 gleby mineralnej,
- ok. 1650 t tłucznia kamiennego, łamanego do uszczelnienia wału Komory B oraz wykonania nawierzchni dróg technologicznych,
- ok. 112 000 t kruszywa kopalnianego do zasypania osadnika Komory B,
- ok. 1 335 m3 wody koniecznej do podlewania sadzonek (w tym do podlewania w okresie pielęgnacji),
- ok. 18 kg nasion traw do obsiania skarp rowów odwadniających,
- 2670 mb siatki ogrodzeniowej ocynkowanej, leśnej o wys. 2 m i gr. drutu 2,5 mm
- 1500 szt. słupków z drewna dębowego o średnicy min. 12 cm i wysokości 2,7 mb,
- ok. 200 kg nawozów,
- ok. 6350 kg repelentu dla zabezpieczenia nowo nasadzonych drzew.
6) Opracowanie przez kierownika robót rekultywacyjnych i przekazanie Zamawiającemu Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ),
7) Opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót rekultywacyjnych (zwanego dalej Harmonogramem) w kwocie brutto z rozbiciem na kwartały z określeniem poszczególnych zakresów i etapów robót wyszczególnionych w przedmiarze robót.
8) Dokonanie oznakowania przedsięwzięcia przed i po wykonaniu zadania zgodnie
z „Instrukcją oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej”.
9) Wykonanie dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzić będzie mapa
z pomiarem powykonawczym zawierająca aktualny pomiar sytuacyjny i wysokościowy na profilach z dokumentacji projektowej, z potwierdzonym przyjęciem do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego.
10) Wykonanie wszelkich prac towarzyszących niezbędnych dla wykonania przedmiotu zadania.
11) Zabiegi pielęgnacyjne.
a) Zakres prac pielęgnacyjnych obejmuje w szczególności:
- koszenie dwa razy w roku,
- poprawianie formy drzew,
- podlewanie sadzonek drzew,
- usuwanie wadliwych przerostów i przedrostów,
- usuwanie drzew chorych, obumierających i obumarłych,
- uzupełnienie wypadów sadzonek drzew,
- zabezpieczenie drzew repelentami późną jesienią,
- konserwacja rowów w zakresie usuwania namułu i koszenia raz w roku (jesień).
b) Zabiegi pielęgnacyjne, będą wykonywane zgodnie ze sztuką ogrodniczą i leśną rozumianą jako m.in. prowadzenie wszelkich prac związanych z nawadnianiem, ściółkowaniem, korowaniem, nawożeniem, przycinaniem (cięcia sanitarne
i korygujące), koszeniem, grabieniem, pieleniem, stosowaniem środków ochrony chemicznej i naturalnej, palikowaniem oraz wszystkich innych koniecznych zabiegów związanych z zapewnieniem adaptacji nasadzenia do nowych warunków, a także zgodnie z Zasadami Hodowli Lasu.
c) Wykonanie wszelkich koniecznych czynności zmierzających do zagwarantowania przez Wykonawcę:
- utrzymywania prawidłowego ukształtowania powierzchni terenu,
- utrzymywania prawidłowego ukształtowania koryt rowów i ich spadków,
- utrzymywania stałej drożności rowów,
- utrzymywania ilości nasadzeń, która w toku ostatniego przeglądu winna wynieść min. 3 793 szt. brzozy, 1 202 szt. olszy, 12 644 szt. sosny,
- utrzymywania prawidłowego stanu i jakości ogrodzenia, co podlega zweryfikowaniu przez Zamawiającego i przedstawiciela Nadleśnictwa Katowice zarówno w toku czynności odbiorów częściowych, jak też w toku odbioru końcowego.
12) Sprzątnięcie i uporządkowanie miejsca wykonania robót rekultywacyjnych.
13) Wywóz materiałów odpadowych pochodzących z placu robót rekultywacyjnych i ich utylizacja.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112330-7 - Rekultywacja terenu

90722000-4 - Rekultywacja środowiska

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9720000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24643688,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22393968,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "EKOBUD" GANCZARSKI WIANECKI Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6490012320

7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6911000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 72 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.