Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00411412/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu prowadzonego przez Zespół Szkół Nr 1 im. św. Rafała Kalinowskiego w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Nr 1 im. św. Rafała Kalinowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357977793
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ułanów 3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-450
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs1@mjo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tk.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-778bef33-4b0f-4418-9747-1b177a30a5621.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu prowadzonego przez Zespół Szkół Nr 1 im. św. Rafała Kalinowskiego w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-778bef33-4b0f-4418-9747-1b177a30a562
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00406860/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu prowadzonego przez Zespół Szkół Nr 1 im. św. Rafała Kalinowskiego w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411412
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS.27.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 319134,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa w okresie trwania umowy MIĘSA na potrzeby Zespołu Szkół Nr 1 im. św. Rafała Kalinowskiego, 31-450 Kraków, ul. Ułanów 3. na warunkach szczegółowo określonych w SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 48967,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa w okresie trwania umowy WĘDLIN na potrzeby Zespołu Szkół Nr 1 im. św. Rafała Kalinowskiego, 31-450 Kraków, ul. Ułanów 3. na warunkach szczegółowo określonych w SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 58411,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa w okresie trwania umowy NABIAŁU i PRZETWORÓW MLECZNYCH na potrzeby Zespołu Szkół Nr 1 im. św. Rafała Kalinowskiego, 31-450 Kraków, ul. Ułanów 3. na warunkach szczegółowo określonych w SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 79070,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa w okresie trwania umowy JAJ KURZYCH na potrzeby Zespołu Szkół Nr 1 im. św. Rafała Kalinowskiego, 31-450 Kraków, ul. Ułanów 3. na warunkach szczegółowo określonych w SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 8532,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa w okresie trwania umowy PRZETWORÓW RYBNYCH na potrzeby Zespołu Szkół Nr 1 im. św. Rafała Kalinowskiego, 31-450 Kraków, ul. Ułanów 3. na warunkach szczegółowo określonych w SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15243000-3 - Przetwory z ryb
4.5.5.) Wartość części: 15535,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa w okresie trwania umowy MROŻONEK OWOCOWO-WARZYWNYCH na potrzeby Zespołu Szkół Nr 1 im. św. Rafała Kalinowskiego, 31-450 Kraków, ul. Ułanów 3. na warunkach szczegółowo określonych w SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 13128,58 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa w okresie trwania umowy WYROBÓW MROŻONYCH GARMAŻERYJNYCH na potrzeby Zespołu Szkół Nr 1 im. św. Rafała Kalinowskiego, 31-450 Kraków, ul. Ułanów 3. na warunkach szczegółowo określonych w SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 12107,76 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa w okresie trwania umowy KLUSEK NA PARZE na potrzeby Zespołu Szkół Nr 1 im. św. Rafała Kalinowskiego, 31-450 Kraków, ul. Ułanów 3. na warunkach szczegółowo określonych w SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 1250,40 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa w okresie trwania umowy POZOSTAŁYCH ART. SPOŻYWCZYCH ORAZ PRZYPRAW na potrzeby Zespołu Szkół Nr 1 im. św. Rafała Kalinowskiego, 31-450 Kraków, ul. Ułanów 3. na warunkach szczegółowo określonych w SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 82131,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w związku z awarią która wystąpiła na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://ezamowienia.gov.pl/ ( dalej platforma). Z informacji jaką Zmawiający uzyskał od Wykonawców chcących złożyć oferty w postępowaniu a także informacji uzyskanej bezpośrednio z centrum pomocy platformy, wynika, iż w dniu w którym upływał termin składania ofert, tj. 22.07.2024 r, godz. 8:00, między godzinami 7:00 a 9:10 miał miejsce problem z logowaniem do platformy, a tym samym Wykonawcy nie mogli skutecznie złożyć oferty.
Mając na uwadze powyższe należy przyjąć, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uniemożliwienie złożenia oferty spowodowane awarią platformy stanowi wadę niemożliwą do usunięcia, po upływie terminu składania ofert nie ma możliwości skutecznego złożenia oferty w postępowaniu a więc skutek tego zdarzenia jest nieodwracalny. Uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty spowodowane awarią platformy stanowi naruszenia zasady konkurencyjności a także może mieć wpływ na wynik postępowania - oferta Wykonawcy mogła zostać wybrana jako najkorzystniejsza, gdyby awaria platformy nie wystąpiła.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w związku z awarią która wystąpiła na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://ezamowienia.gov.pl/ ( dalej platforma). Z informacji jaką Zmawiający uzyskał od Wykonawców chcących złożyć oferty w postępowaniu a także informacji uzyskanej bezpośrednio z centrum pomocy platformy, wynika, iż w dniu w którym upływał termin składania ofert, tj. 22.07.2024 r, godz. 8:00, między godzinami 7:00 a 9:10 miał miejsce problem z logowaniem do platformy, a tym samym Wykonawcy nie mogli skutecznie złożyć oferty.
Mając na uwadze powyższe należy przyjąć, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uniemożliwienie złożenia oferty spowodowane awarią platformy stanowi wadę niemożliwą do usunięcia, po upływie terminu składania ofert nie ma możliwości skutecznego złożenia oferty w postępowaniu a więc skutek tego zdarzenia jest nieodwracalny. Uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty spowodowane awarią platformy stanowi naruszenia zasady konkurencyjności a także może mieć wpływ na wynik postępowania - oferta Wykonawcy mogła zostać wybrana jako najkorzystniejsza, gdyby awaria platformy nie wystąpiła.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w związku z awarią która wystąpiła na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://ezamowienia.gov.pl/ ( dalej platforma). Z informacji jaką Zmawiający uzyskał od Wykonawców chcących złożyć oferty w postępowaniu a także informacji uzyskanej bezpośrednio z centrum pomocy platformy, wynika, iż w dniu w którym upływał termin składania ofert, tj. 22.07.2024 r, godz. 8:00, między godzinami 7:00 a 9:10 miał miejsce problem z logowaniem do platformy, a tym samym Wykonawcy nie mogli skutecznie złożyć oferty.
Mając na uwadze powyższe należy przyjąć, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uniemożliwienie złożenia oferty spowodowane awarią platformy stanowi wadę niemożliwą do usunięcia, po upływie terminu składania ofert nie ma możliwości skutecznego złożenia oferty w postępowaniu a więc skutek tego zdarzenia jest nieodwracalny. Uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty spowodowane awarią platformy stanowi naruszenia zasady konkurencyjności a także może mieć wpływ na wynik postępowania - oferta Wykonawcy mogła zostać wybrana jako najkorzystniejsza, gdyby awaria platformy nie wystąpiła.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w związku z awarią która wystąpiła na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://ezamowienia.gov.pl/ ( dalej platforma). Z informacji jaką Zmawiający uzyskał od Wykonawców chcących złożyć oferty w postępowaniu a także informacji uzyskanej bezpośrednio z centrum pomocy platformy, wynika, iż w dniu w którym upływał termin składania ofert, tj. 22.07.2024 r, godz. 8:00, między godzinami 7:00 a 9:10 miał miejsce problem z logowaniem do platformy, a tym samym Wykonawcy nie mogli skutecznie złożyć oferty.
Mając na uwadze powyższe należy przyjąć, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uniemożliwienie złożenia oferty spowodowane awarią platformy stanowi wadę niemożliwą do usunięcia, po upływie terminu składania ofert nie ma możliwości skutecznego złożenia oferty w postępowaniu a więc skutek tego zdarzenia jest nieodwracalny. Uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty spowodowane awarią platformy stanowi naruszenia zasady konkurencyjności a także może mieć wpływ na wynik postępowania - oferta Wykonawcy mogła zostać wybrana jako najkorzystniejsza, gdyby awaria platformy nie wystąpiła.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w związku z awarią która wystąpiła na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://ezamowienia.gov.pl/ ( dalej platforma). Z informacji jaką Zmawiający uzyskał od Wykonawców chcących złożyć oferty w postępowaniu a także informacji uzyskanej bezpośrednio z centrum pomocy platformy, wynika, iż w dniu w którym upływał termin składania ofert, tj. 22.07.2024 r, godz. 8:00, między godzinami 7:00 a 9:10 miał miejsce problem z logowaniem do platformy, a tym samym Wykonawcy nie mogli skutecznie złożyć oferty.
Mając na uwadze powyższe należy przyjąć, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uniemożliwienie złożenia oferty spowodowane awarią platformy stanowi wadę niemożliwą do usunięcia, po upływie terminu składania ofert nie ma możliwości skutecznego złożenia oferty w postępowaniu a więc skutek tego zdarzenia jest nieodwracalny. Uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty spowodowane awarią platformy stanowi naruszenia zasady konkurencyjności a także może mieć wpływ na wynik postępowania - oferta Wykonawcy mogła zostać wybrana jako najkorzystniejsza, gdyby awaria platformy nie wystąpiła.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w związku z awarią która wystąpiła na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://ezamowienia.gov.pl/ ( dalej platforma). Z informacji jaką Zmawiający uzyskał od Wykonawców chcących złożyć oferty w postępowaniu a także informacji uzyskanej bezpośrednio z centrum pomocy platformy, wynika, iż w dniu w którym upływał termin składania ofert, tj. 22.07.2024 r, godz. 8:00, między godzinami 7:00 a 9:10 miał miejsce problem z logowaniem do platformy, a tym samym Wykonawcy nie mogli skutecznie złożyć oferty.
Mając na uwadze powyższe należy przyjąć, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uniemożliwienie złożenia oferty spowodowane awarią platformy stanowi wadę niemożliwą do usunięcia, po upływie terminu składania ofert nie ma możliwości skutecznego złożenia oferty w postępowaniu a więc skutek tego zdarzenia jest nieodwracalny. Uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty spowodowane awarią platformy stanowi naruszenia zasady konkurencyjności a także może mieć wpływ na wynik postępowania - oferta Wykonawcy mogła zostać wybrana jako najkorzystniejsza, gdyby awaria platformy nie wystąpiła.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w związku z awarią która wystąpiła na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://ezamowienia.gov.pl/ ( dalej platforma). Z informacji jaką Zmawiający uzyskał od Wykonawców chcących złożyć oferty w postępowaniu a także informacji uzyskanej bezpośrednio z centrum pomocy platformy, wynika, iż w dniu w którym upływał termin składania ofert, tj. 22.07.2024 r, godz. 8:00, między godzinami 7:00 a 9:10 miał miejsce problem z logowaniem do platformy, a tym samym Wykonawcy nie mogli skutecznie złożyć oferty.
Mając na uwadze powyższe należy przyjąć, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uniemożliwienie złożenia oferty spowodowane awarią platformy stanowi wadę niemożliwą do usunięcia, po upływie terminu składania ofert nie ma możliwości skutecznego złożenia oferty w postępowaniu a więc skutek tego zdarzenia jest nieodwracalny. Uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty spowodowane awarią platformy stanowi naruszenia zasady konkurencyjności a także może mieć wpływ na wynik postępowania - oferta Wykonawcy mogła zostać wybrana jako najkorzystniejsza, gdyby awaria platformy nie wystąpiła.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w związku z awarią która wystąpiła na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://ezamowienia.gov.pl/ ( dalej platforma). Z informacji jaką Zmawiający uzyskał od Wykonawców chcących złożyć oferty w postępowaniu a także informacji uzyskanej bezpośrednio z centrum pomocy platformy, wynika, iż w dniu w którym upływał termin składania ofert, tj. 22.07.2024 r, godz. 8:00, między godzinami 7:00 a 9:10 miał miejsce problem z logowaniem do platformy, a tym samym Wykonawcy nie mogli skutecznie złożyć oferty.
Mając na uwadze powyższe należy przyjąć, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uniemożliwienie złożenia oferty spowodowane awarią platformy stanowi wadę niemożliwą do usunięcia, po upływie terminu składania ofert nie ma możliwości skutecznego złożenia oferty w postępowaniu a więc skutek tego zdarzenia jest nieodwracalny. Uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty spowodowane awarią platformy stanowi naruszenia zasady konkurencyjności a także może mieć wpływ na wynik postępowania - oferta Wykonawcy mogła zostać wybrana jako najkorzystniejsza, gdyby awaria platformy nie wystąpiła.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w związku z awarią która wystąpiła na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. https://ezamowienia.gov.pl/ ( dalej platforma). Z informacji jaką Zmawiający uzyskał od Wykonawców chcących złożyć oferty w postępowaniu a także informacji uzyskanej bezpośrednio z centrum pomocy platformy, wynika, iż w dniu w którym upływał termin składania ofert, tj. 22.07.2024 r, godz. 8:00, między godzinami 7:00 a 9:10 miał miejsce problem z logowaniem do platformy, a tym samym Wykonawcy nie mogli skutecznie złożyć oferty.
Mając na uwadze powyższe należy przyjąć, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uniemożliwienie złożenia oferty spowodowane awarią platformy stanowi wadę niemożliwą do usunięcia, po upływie terminu składania ofert nie ma możliwości skutecznego złożenia oferty w postępowaniu a więc skutek tego zdarzenia jest nieodwracalny. Uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty spowodowane awarią platformy stanowi naruszenia zasady konkurencyjności a także może mieć wpływ na wynik postępowania - oferta Wykonawcy mogła zostać wybrana jako najkorzystniejsza, gdyby awaria platformy nie wystąpiła.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek w obrocie kraj. i zagranicznym oraz ich zwrotu w przypadku niedoręczenia
- Organizacja kongresu "6th Central European Biomedical Congress" w Krakowie odbywającego się w dniach 05.05 - 07.05.2025 r. dla potrzeb Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk
- Przystosowanie pawilonu D-10 na terenie AGH w Krakowie do aktualnych przepisów przeciwpożarowych - DE-dzp.272-572/24
- KR-01/23/24, Zakup urządzeń do monitoringu wizyjnego dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi sprawności i gotowości serwisowej relacji światłowodowej dla Uniwersytetu Jagiellońskiego
- wynajem pojazdu wraz z kierowcą dla WIMiIP AGH - DE-dzp.272-553/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 25 w Chorzowie, ul. Kilińskiego 3 - II/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Chorzowie, ul. Dąbrowskiego 41 - II/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (lokalizacja: Lublin)
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 21 w Chorzowie, ul. Wolności 133 - II/2024
- "Dostawa artykułów spożywczych dla punktów żywienia dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój"
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.