Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00399357/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozbudowa systemu kopii zapasowych wraz z możliwością odtworzenia danych po awarii / ataku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313408
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 13
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 631 03 41
1.5.8.) Numer faksu: 14 631 03 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ssz.tar.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ssz.tar.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ssz_tar1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa systemu kopii zapasowych wraz z możliwością odtworzenia danych po awarii / ataku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-319846d8-4d66-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426479
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031267/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.62 Rozbudowa systemu kopii zapasowych wraz z możliwością odtworzenia danych po awarii/ataku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399357
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AE/ZP-27-69/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 484000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu kopii zapasowych wraz z możliwością odtworzenia danych po awarii / ataku.
Termin wykonania zamówienia:
- jednorazowa dostawa i uruchomienie przedmiotu zamówienia, którego wymagane parametry techniczne określono w Załączniku Nr 3 do SWZ, a także wszystkie inne czynności związane z wdrożeniem przedmiotu zamówienia – do 40 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 10 listopada 2023r.,
- sprawdzenie kompletności przedmiotu zamówienia oraz sprawdzenie poprawności działania systemu szpitala przed protokolarnym odbiorem uruchomionego przedmiotu zamówienia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,
- szkolenie 4 pracowników Działu Informatyki w siedzibie Zamawiającego w zakresie działania oraz konfiguracji uruchomionego przedmiotu zamówienia, w tym w zakresie działania oraz konfiguracji oprogramowania systemu, przed
protokolarnym odbiorem uruchomionego przedmiotu zamówienia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- rozbudowę posiadanego urządzenia DELL EMC DD6400 (SN: CRK00223706843) z 16 TB przestrzeni użytkowej do 32 TB,
- dostawę serwera do testowania/odzyskiwania kopii zapasowych, którego wymagane parametry techniczne określono w Załączniku Nr 3 do SWZ,
- dostawę nowego urządzenia do składowania danych backupowych – deduplikator o pojemności użytkowej min. 32 TB, którego wymagane parametry techniczne określono w Załączniku Nr 3 do SWZ,
a także wszystkie inne czynności związane z wdrożeniem przedmiotu zamówienia, ponadto uruchomienie zaoferowanego przedmiotu zamówienia, świadczenie gwarantowanych usług serwisowych w okresie na jaki udzielona jest gwarancja na oferowany przedmiot zamówienia oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego.
Ponadto Wykonawca :
1) skonfiguruje zgodnie z dobrymi praktykami w zakresie bezpieczeństwa oraz przetestuje współpracę dostarczonego deduplikatora oraz rozbudowanego systemu kopii z istniejącą infrastrukturą Szpitala,
2) dostarczy wszelkie wymagane licencje,
3) musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w celu prawidłowego przeprowadzenia wszelkich prac instalacyjnych, konfiguracyjnych w zakresie wdrażanego systemu deduplikacji tj.:
- zaoferowanego sprzętu,
- Veeam Backup and Replication,
- RMAN (dla ORACLE),
- Microsoft SQL Server Management Studio (dla Microsoft SQL),
- system Linux,
- system Windows Serwer 2022, 2019, 2016.
4) musi wykonać pełną integrację dostarczonego sprzętu i oprogramowania w ramach rozbudowy istniejącego systemu kopii zapasowych z obecnie używanym systemem Szpitala oraz po wdrożeniu wykonać testy sprawdzające i przedłożyć raport z pozytywnym wynikiem testów. W trakcie wdrożenia Zamawiający wymaga ścisłej współpracy Wykonawcy z
Zamawiającym oraz dostawcą aktualnie używanych serwerów i oprogramowania (także do backupu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 584250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 584250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 584250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAXTO ITS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382932868
7.3.3) Ulica: WILLOWA 87
7.3.4) Miejscowość: Modlniczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 584250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawy igieł do biopsji mammotomicznej i innych niezbędnych akcesoriów wraz z dzierżawą zamkniętego systemu do wykonywania biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
- Dostawa artykułów żywnościowych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Tarnowie w 2025 roku
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, mienia oraz ubezpieczenia komunikacyjne Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadanie pn. "Rozbudowa drogi krajowej nr 73 na odcinku od km 129+872,05 do km 130+342,05 w m. Tarnów"
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
- Zakup i dostawa systemów operacyjnych Microsoft Windows Server 2022 oraz Microsoft SQL Server przeznaczonych do zapewnienia bieżącego funkcjonowania komórek organizacyjnych MOPS.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.