Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376470/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00385460/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wyjazdów integracyjno – krajoznawczych dla uczestników projektu pt. „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 3” CZĘŚĆ I - POWTÓRKA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wołowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Piastowski 2
1.5.2.) Miejscowość: Wołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatwolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja wyjazdów integracyjno – krajoznawczych dla uczestników projektu pt. „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 3” CZĘŚĆ I - POWTÓRKA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e414734-2eff-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067959/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Organizacja wyjazdów integracyjno – krajoznawczych dla uczestników projektu pt. „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 3” – CZĘŚĆ I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt "Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 3" w ramach Funduszy Europejskich Dolnego Śląska 2021 – 2027 współfinansowanego środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376470
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.272.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 182763,43 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65876,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Wyjazd integracyjno – krajoznawczy do Świeradowa – Zdroju. 1) Wyjazd: 3 - dniowy, dla łącznie 33 osoby, wtym 30 uczniów oraz 3 nauczycieli, w terminie 19.09.2024 r. - 21.09.2024 r. ; Minimalna ilość osób na wyjeździe: 30. W
przypadku mniejszej ilości niż 33 osoby, Zamawiający zapłaci za realną ilość osób biorących udział, lecz nie mniejszą niż
30. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 7 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
63515000-2 - Usługi podróżne
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
4.5.5.) Wartość części: 20626,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Wyjazd integracyjno – krajoznawczy do Warszawy. Wyjazd 3 - dniowy, dla łącznie 33 osoby, w tym 30 ucznióworaz 3 nauczycieli, w terminie 12.09.2024 r. – 14.09.2024 r. ; Minimalna ilość osób na wyjeździe: 30. W przypadku mniejszej
ilości niż 33 osoby, Zamawiający zapłaci za realną ilość osób biorących udział, lecz nie mniejszą niż 30. Szczegółowy opis
zawiera załącznik nr 7 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
63515000-2 - Usługi podróżne
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
4.5.5.) Wartość części: 18826,83 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Wyjazd integracyjno – krajoznawczy do Łodzi. Wyjazd 3 - dniowy, dla łącznie 33 osoby, w tym 30 uczniów oraz3 nauczycieli, w terminie 25.09.2024 r. - 27.09.2024 r. ; Minimalna ilość osób na wyjeździe: 30. W przypadku mniejszej
ilości niż 33 osoby, Zamawiający zapłaci za realną ilość osób biorących udział, lecz nie mniejszą niż 30. Szczegółowy opis
zawiera załącznik nr 7 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
63515000-2 - Usługi podróżne
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
4.5.5.) Wartość części: 26423,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt 3, pkt 6 ustawy Pzp
Uzasadnienie:
W dniu 03.07.2024 r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postepowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości 80 050,00 zł brutto, z podziałem na następujące części: 1) Część I: 28 000,00 zł, brutto, 2) Część II: 24 500,00 zł brutto, 3) Część III: 28 000,00 zł brutto.
W niniejszym postepowaniu złożono 8 ofert, z których aż 5 zostało odrzuconych na podstawie art. art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferty, które nie uległy odrzuceniu, przekraczają wysokość środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Ponadto w niniejszym postępowaniu doszło do powstania wady postępowania poprzez naruszenie przez Zamawiającego przepisów art. 99 ust. 1 oraz art. 240 ustawy Prawo zamówień publicznych, w myśl których Zamawiający zobowiązany jest opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty oraz iż Zamawiający zobowiązany jest opisać kryteria oceny ofert w sposób jednoznaczny i zrozumiały, przy czym kryteria oceny ofert i ich opis nie mogą pozostawiać zamawiającemu nieograniczonej swobody wyboru najkorzystniejszej oferty oraz umożliwiają weryfikację i porównanie poziomu ofertowanego wykonania przedmiotu zamówienia na podstawie informacji przedstawianych w ofertach.
Nieprecyzyjny opis przedmiotu zamówienia, dotyczący sposobu obliczenia ceny, godzi w podstawowe zasady zamówień publicznych tj. zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców, ponieważ w oparciu o ten opis Wykonawcy Ci złożyli nieporównywalne oferty w ww. postępowaniu.
Wystąpienie wspomnianych okoliczności stanowi podstawę do stwierdzenia wystąpienia wady postępowania powodującej niemożliwość zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy. Podpisanie umowy z Wykonawcą wybranym w postępowaniu obarczonym wadą byłoby ewidentnym naruszeniem zasady określonej w art. 17 ust. 2 ustawy Pzp, w myśl której zamówienia udziela się wyłącznie wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy.
W chwili obecnej, tj. po otwarciu ofert, nie ma możliwości usunięcia wady postępowania polegającej na zmianie opisu przedmiotu zamówienia, w taki sposób, by doszło do zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (sygn. akt KIO 1343/21 oraz KIO 2176/19).
W ocenie Zamawiającego nieprawidłowości w opisie przedmiotu zamówienia stanowią nieusuwalną wadę, której na obecnym etapie postępowania nie można poprawić. Zgodnie z zapisami we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SWZ), „W przypadku zmiany liczby uczestników, całkowita wartość (umowy) podana w ust. 1 ulegnie zmianie. W takim przypadku wartość niniejszej umowy stanowić będzie iloczyn realnej ilości liczby osób biorących udział, lecz nie mniejszej niż 30, i ceny jednostkowej”, natomiast w rozdziale 16 SWZ – Opisie sposobu obliczania ceny – Zamawiający wskazał jedynie, iż „Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej SWZ, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki, a także ewentualne rabaty i upusty”. Zamawiający nie wpisał w rozdziale dotyczącym sposobu obliczenia ceny w SWZ, iż cena brutto powinna zostać wyliczona na podstawie iloczynu ilości uczestników oraz ceny jednostkowej brutto za jednego uczestnika wyjazdu.
Z uwagi na brak odpowiedniego zapisu przy określaniu sposobu obliczenia ceny, Zamawiający otrzymał oferty z cenami zgodnymi z wzorem wskazanym powyżej tj. iloczynem ilości uczestników oraz ceny jednostkowej brutto za jednego uczestnika wyjazdu, jak również otrzymał ofertę, która takiej zgodności nie ma.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt 3, pkt 6 ustawy Pzp
Uzasadnienie:
W dniu 03.07.2024 r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postepowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości 80 050,00 zł brutto, z podziałem na następujące części: 1) Część I: 28 000,00 zł, brutto, 2) Część II: 24 500,00 zł brutto, 3) Część III: 28 000,00 zł brutto.
W niniejszym postepowaniu złożono 8 ofert, z których aż 5 zostało odrzuconych na podstawie art. art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferty, które nie uległy odrzuceniu, przekraczają wysokość środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Ponadto w niniejszym postępowaniu doszło do powstania wady postępowania poprzez naruszenie przez Zamawiającego przepisów art. 99 ust. 1 oraz art. 240 ustawy Prawo zamówień publicznych, w myśl których Zamawiający zobowiązany jest opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty oraz iż Zamawiający zobowiązany jest opisać kryteria oceny ofert w sposób jednoznaczny i zrozumiały, przy czym kryteria oceny ofert i ich opis nie mogą pozostawiać zamawiającemu nieograniczonej swobody wyboru najkorzystniejszej oferty oraz umożliwiają weryfikację i porównanie poziomu ofertowanego wykonania przedmiotu zamówienia na podstawie informacji przedstawianych w ofertach.
Nieprecyzyjny opis przedmiotu zamówienia, dotyczący sposobu obliczenia ceny, godzi w podstawowe zasady zamówień publicznych tj. zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców, ponieważ w oparciu o ten opis Wykonawcy Ci złożyli nieporównywalne oferty w ww. postępowaniu.
Wystąpienie wspomnianych okoliczności stanowi podstawę do stwierdzenia wystąpienia wady postępowania powodującej niemożliwość zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy. Podpisanie umowy z Wykonawcą wybranym w postępowaniu obarczonym wadą byłoby ewidentnym naruszeniem zasady określonej w art. 17 ust. 2 ustawy Pzp, w myśl której zamówienia udziela się wyłącznie wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy.
W chwili obecnej, tj. po otwarciu ofert, nie ma możliwości usunięcia wady postępowania polegającej na zmianie opisu przedmiotu zamówienia, w taki sposób, by doszło do zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (sygn. akt KIO 1343/21 oraz KIO 2176/19).
W ocenie Zamawiającego nieprawidłowości w opisie przedmiotu zamówienia stanowią nieusuwalną wadę, której na obecnym etapie postępowania nie można poprawić. Zgodnie z zapisami we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SWZ), „W przypadku zmiany liczby uczestników, całkowita wartość (umowy) podana w ust. 1 ulegnie zmianie. W takim przypadku wartość niniejszej umowy stanowić będzie iloczyn realnej ilości liczby osób biorących udział, lecz nie mniejszej niż 30, i ceny jednostkowej”, natomiast w rozdziale 16 SWZ – Opisie sposobu obliczania ceny – Zamawiający wskazał jedynie, iż „Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej SWZ, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki, a także ewentualne rabaty i upusty”. Zamawiający nie wpisał w rozdziale dotyczącym sposobu obliczenia ceny w SWZ, iż cena brutto powinna zostać wyliczona na podstawie iloczynu ilości uczestników oraz ceny jednostkowej brutto za jednego uczestnika wyjazdu.
Z uwagi na brak odpowiedniego zapisu przy określaniu sposobu obliczenia ceny, Zamawiający otrzymał oferty z cenami zgodnymi z wzorem wskazanym powyżej tj. iloczynem ilości uczestników oraz ceny jednostkowej brutto za jednego uczestnika wyjazdu, jak również otrzymał ofertę, która takiej zgodności nie ma.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt 3, pkt 6 ustawy Pzp
Uzasadnienie:
W dniu 03.07.2024 r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postepowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości 80 050,00 zł brutto, z podziałem na następujące części: 1) Część I: 28 000,00 zł, brutto, 2) Część II: 24 500,00 zł brutto, 3) Część III: 28 000,00 zł brutto.
W niniejszym postepowaniu złożono 8 ofert, z których aż 5 zostało odrzuconych na podstawie art. art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferty, które nie uległy odrzuceniu, przekraczają wysokość środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Ponadto w niniejszym postępowaniu doszło do powstania wady postępowania poprzez naruszenie przez Zamawiającego przepisów art. 99 ust. 1 oraz art. 240 ustawy Prawo zamówień publicznych, w myśl których Zamawiający zobowiązany jest opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty oraz iż Zamawiający zobowiązany jest opisać kryteria oceny ofert w sposób jednoznaczny i zrozumiały, przy czym kryteria oceny ofert i ich opis nie mogą pozostawiać zamawiającemu nieograniczonej swobody wyboru najkorzystniejszej oferty oraz umożliwiają weryfikację i porównanie poziomu ofertowanego wykonania przedmiotu zamówienia na podstawie informacji przedstawianych w ofertach.
Nieprecyzyjny opis przedmiotu zamówienia, dotyczący sposobu obliczenia ceny, godzi w podstawowe zasady zamówień publicznych tj. zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców, ponieważ w oparciu o ten opis Wykonawcy Ci złożyli nieporównywalne oferty w ww. postępowaniu.
Wystąpienie wspomnianych okoliczności stanowi podstawę do stwierdzenia wystąpienia wady postępowania powodującej niemożliwość zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy. Podpisanie umowy z Wykonawcą wybranym w postępowaniu obarczonym wadą byłoby ewidentnym naruszeniem zasady określonej w art. 17 ust. 2 ustawy Pzp, w myśl której zamówienia udziela się wyłącznie wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy.
W chwili obecnej, tj. po otwarciu ofert, nie ma możliwości usunięcia wady postępowania polegającej na zmianie opisu przedmiotu zamówienia, w taki sposób, by doszło do zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (sygn. akt KIO 1343/21 oraz KIO 2176/19).
W ocenie Zamawiającego nieprawidłowości w opisie przedmiotu zamówienia stanowią nieusuwalną wadę, której na obecnym etapie postępowania nie można poprawić. Zgodnie z zapisami we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SWZ), „W przypadku zmiany liczby uczestników, całkowita wartość (umowy) podana w ust. 1 ulegnie zmianie. W takim przypadku wartość niniejszej umowy stanowić będzie iloczyn realnej ilości liczby osób biorących udział, lecz nie mniejszej niż 30, i ceny jednostkowej”, natomiast w rozdziale 16 SWZ – Opisie sposobu obliczania ceny – Zamawiający wskazał jedynie, iż „Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszej SWZ, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki, a także ewentualne rabaty i upusty”. Zamawiający nie wpisał w rozdziale dotyczącym sposobu obliczenia ceny w SWZ, iż cena brutto powinna zostać wyliczona na podstawie iloczynu ilości uczestników oraz ceny jednostkowej brutto za jednego uczestnika wyjazdu.
Z uwagi na brak odpowiedniego zapisu przy określaniu sposobu obliczenia ceny, Zamawiający otrzymał oferty z cenami zgodnymi z wzorem wskazanym powyżej tj. iloczynem ilości uczestników oraz ceny jednostkowej brutto za jednego uczestnika wyjazdu, jak również otrzymał ofertę, która takiej zgodności nie ma.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
- Kompleksowe usługi pralnicze na rzecz Zakładu Karnego w Wołowie
- Dostawy artykułów spożywczych na rzecz Zakładu Karnego w Wołowie
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.