eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Regu³y"Budowa ronda na skrzy¿owaniu ulic Poniatowskiego, Kasztanowej i Borowskiego w Micha³owicach Wsi"



Og³oszenie z dnia 2024-07-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa ronda na skrzy¿owaniu ulic Poniatowskiego, Kasztanowej
i Borowskiego w Micha³owicach Wsi”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa ronda na skrzy¿owaniu ulic Poniatowskiego, Kasztanowej
i Borowskiego w Micha³owicach Wsi”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d577f8e3-992f-41c3-8eef-df11ea186132

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00426559

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00017654/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.13 Budowa ronda na skrzy¿owaniu ul. Poniatowskiego, Kasztanowej i Borowskiego w Micha³owicach-Wsi.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d577f8e3-992f-41c3-8eef-df11ea186132

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl. 2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. 3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. 4)
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zak³adce „Centrum Pomocy”

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Sposób sporz±dzenia dokumentów
elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452)
oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych
oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy
(Dz. U. z 2020 poz. 2415): a) o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe
¶rodki dowodów,
pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w ogólnodostêpnych formatach danych, w
szczególno¶ci w formatach; .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Zamawiaj±cy zaleca sporz±dzanie dokumentów elektronicznych w
formacie .pdf. b) o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj.
w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. 2) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia
Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w
postaci elektronicznej: a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy
u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”). 3) W przypadku opatrywania
dokumentów elektronicznych kwalifikowanym podpisem elektronicznym: a) dla dokumentów elektronicznych w formacie .pdf zaleca
siê zastosowanie
kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie PAdES, b) dla dokumentów elektronicznych w formacie innym ni¿ .pdf zaleca
siê zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego wewnêtrznego w formacie XAdES, c) w przypadku u¿ycia
kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie XAdES w wariancie zewnêtrznym, nale¿y pamiêtaæ, aby przekazaæ zarówno
podpisywany dokument elektroniczny oraz plik podpisu zewnêtrznego. 4) Opatrzenie o¶wiadczeñ lub dokumentów podpisem
zaufanym mo¿liwe jest w serwisie gov.pl pod adresem:
https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpiszaufany. Aby opatrzyæ o¶wiadczenia lub dokumenty
podpisem zaufanym nale¿y posiadaæ profil zaufany ePUAP. Szczegó³y dotycz±ce zak³adania profilu zaufanego znajduj± siê na
stronie gov.pl pod adresem:
https://www.gov.pl/web/gov/zalozprofil-zaufany. W przypadku dokumentów elektronicznych sporz±dzonych w formacie .pdf mo¿liwe
jest ich opatrzenie podpisem zaufanym w formacie dedykowanym dla dokumentów .pdf. 5)Opatrzenie o¶wiadczeñ lub dokumentów
podpisem osobistym wymaga posiadania dowodu osobistego z certyfikatem podpisu osobistego: „e-dowodu” oraz specjalistycznego
czytnika. Szczegó³y dotycz±ce podpisu osobistego oraz e-dowodu znajduj± siê w serwisie gov.pl pod adresem:
https://www.gov.pl/web/edowod/podpis-osobisty. 5. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO dotycz±cy zbierania danych
osobowych bezpo¶rednio od osoby fizycznej, której dane dotycz±, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego Zamawiaj±cy informuje, ¿e: Urz±d Gminy Micha³owice reprezentowany przez Wójta Gminy przetwarza dane zawarte w
ofertach, znajduj±ce siê w publicznie dostêpnych rejestrach (Krajowy Rejestr S±dowy, Centralna Ewidencja i Informacja o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postêpowañ w sprawie zamówienia publicznego na
postawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych. W¶ród tych informacji mog± pojawiæ siê
dane, które na gruncie rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporz±dzenie” lub „RODO”), maj± charakter danych osobowych. W ¶wietle
powy¿szego Wójt Gminy informuje, ¿e: 1. Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest GMINA MICHA£OWICE
05-816 Micha³owice, Regu³y ul. Aleja Powstañców Warszawy 1 tel. 22 350 91 91; fax: 22 350 91 01 e-mail:
sekretariat@michalowice.pl 2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych
Panem Piotrem Glen, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres wskazany powy¿ej b±d¼ email:
daneosobowe@michalowice.pl; 3. Dane osobowe zawarte w ofertach s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj.
przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze oraz nastêpuj±ce przepisy prawa:
ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. Dz.U.2023 poz. 1605 ze zm.), rozporz±dzenia Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.). 4. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu w³asnym postêpowañ o udzielenie zamówieñ publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postêpowañ mie¶ci siê w zakresie obowi±zków ustawowych Urzêdu Gminy jako zamawiaj±cego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbêdne, aby Urz±d Gminy móg³ prawid³owo wype³niaæ na³o¿one na nie obowi±zki.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu do ich wniesienia. 2. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1 3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,
zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie
¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Skorzystanie przez osobê,
której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e
skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw±. 4. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Zasada jawno¶ci, o której mowa w art. 74 Pzp ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3–6,
stosuje siê odpowiednio.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.30.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na budowie ronda na skrzy¿owaniu ulic Poniatowskiego, Kasztanowej, Borowskiego w Micha³owicach Wsi wraz
z wykonaniem o¶wietlenia, kanalizacji deszczowej oraz kana³u technologicznego.
2. W zakresie prac przewidzianych do wykonania Wykonawca realizuj±cy zamówienie bêdzie zobowi±zany wykonaæ m.in.:
1) rozbiórkê istniej±cej nawierzchni asfaltowej oraz krawê¿ników,
2) budowê ronda z przejezdn± wysp± centraln±,
3) regulacje wysoko¶ciow± istniej±cych studzienek kanalizacyjnych oraz zaworów wodoci±gowych,
4) korektê geometrii wlotów na skrzy¿owanie,
5) budowê chodnika z p³yt betonowych,
6) budowê ci±gu pieszo-rowerowego i ¶cie¿ki rowerowej o nawierzchni asfaltowej,
7) budowê i przebudowê zjazdów z kostki betonowej grafitowej,
8) przebudowê zjazdu na drogê wewnêtrzn± ul. Zgody,
9) budowê o¶wietlenia skrzy¿owania,
10) przebudowê / budowê / rozbiórkê sieci elektroenergetycznej,
11) budowê sieci kanalizacji deszczowej,
12) kana³ technologiczny,
13) przebudowê istniej±cej kanalizacji sanitarnej.
3. Pe³en zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji robót Zamawiaj±cy okre¶li³ w nastêpuj±cych dokumentach:
1) Przedmiarach, stanowi±cych Za³±cznik nr 7 do SWZ,
2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowi±cej Za³±cznik nr 8 do SWZ,
3) Dokumentacji projektowej stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ
4. Wykonawca realizuj±cy przedmiot zamówienia bêdzie sukcesywnie i zgodnie z postêpem prac wykonywa³ dokumentacjê powykonawcz± dostêpn± do wgl±du na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego.
5. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonywania wszystkich obowi±zków wytwórcy i posiadacza odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i ma obowi±zek zagospodarowania odpadów powsta³ych podczas realizacji niniejszego zamówienia, zgodnie z ustaw± o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587). Wykonawca jest wytwórc± odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowi±zek poddania odpadów budowlanych odzyskowi, a je¿eli z przyczyn technologicznych jest to niemo¿liwe lub nieuzasadnione z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania na w³asny koszt powsta³ych odpadów do utylizacji. Wykonawca ma obowi±zek przedstawienia Zamawiaj±cemu dokumentów potwierdzaj±cych oddanie odpadów podmiotowi uprawnionemu do ich odbioru i przetwarzania.
6. Wykonawca zobowi±zany jest do stosowania tylko fabrycznie nowych materia³ów posiadaj±cych wymagane atesty, ¶wiadectwa i certyfikaty oraz powinny odpowiadaæ wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie okre¶lonym w ustawie Prawo budowlane oraz STWiOR.
7. Wykonawca zobowi±zany jest, na ¿±danie Zamawiaj±cego, okazaæ niezbêdne atesty, ¶wiadectwa i certyfikaty i inne równowa¿ne dokumenty stwierdzaj±ce jako¶æ oraz w³a¶ciwo¶ci materia³ów.
8. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami technicznymi opisanymi w STWiOR i zakresem rzeczowym, ujêtym w Przedmiarze stanowi±cymi za³±czniki do SWZ.
9. Roboty, które sk³adaj± siê na przedmiot zamówienia, bêd± prowadzone w terenie uzbrojonym, wiêc Wykonawca przed przyst±pieniem do robót zobowi±zany jest do powiadomienia w³a¶cicieli sieci o zamiarze prowadzenia robót. Nale¿y wyegzekwowaæ od w³a¶cicieli sieci oznaczenie wszystkich urz±dzeñ znajduj±cych siê w zasiêgu objêtego robotami. Wykonawca zobowi±zany jest do regulacji odkrytych urz±dzeñ do poziomu wykonywanej nawierzchni w uzgodnieniu z w³a¶cicielami urz±dzeñ.
10. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zachowania i nieuszkadzania oznaczeñ geodezyjnych, a w przypadku jakiegokolwiek ich naruszenia zobowi±zany bêdzie odtworzyæ znaki geodezyjne w uzgodnieniu z odpowiednim Referatem Urzêdu Gminy Micha³owice na swój koszt.
11. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowi±zany bêdzie do ¶cis³ej wspó³pracy z Wykonawc± ¶wiadcz±cym us³ugi odbioru odpadów na terenie Gminy Micha³owice (m.in. pomocy przy odbiorze odpadów z nieruchomo¶ci przyleg³ych do pasa drogowego, na którym prowadzone s± prace, je¿eli bêdzie taka potrzeba).
12. Wykonawca zobowi±zany bêdzie przed przyst±pieniem do wykonywania robót na danym obszarze do oznakowania terenu zgodnie z instrukcj± organizacji ruchu przy pracach utrudniaj±cych ruch drogowy, wykonan± przez Wykonawcê na swój koszt i zatwierdzon± przez w³a¶ciwy organ.
13. Wykonawca realizuj±cy przedmiot zamówienia przejmie od Zarz±dcy drogi niezbêdny do wykonania robót pas drogowy oraz przed rozpoczêciem robót uzyska stosowne decyzje administracyjne oraz pokryje niezbêdne koszty w tym zakresie.
14. Pracownicy Wykonawcy wykonuj±cy pracê w terenie musz± byæ wyposa¿eni w ubranie ochronne z logo firmy Wykonawcy oraz elementami odblaskowymi, pojazdy s³u¿±ce do realizacji zadañ musz± mieæ czytelne logo Wykonawcy umieszczone w widocznym miejscu (je¶li wystêpuje techniczna mo¿liwo¶æ oznakowania sprzêtu i narzêdzi).
15. Wszelkie narzêdzia, materia³y, ¶rodki niezbêdne do realizacji robót zapewnia sobie Wykonawca na koszt w³asny.
16. Materia³y i urz±dzenia u¿yte do wykonania przedmiotu umowy, powinny odpowiadaæ co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spe³niaæ wymogi okre¶lone w ustawie Prawo budowlane oraz wymagania dokumentacji technicznej.
17. Odbiór wykonanych prac bêdzie odbywa³ siê w dni robocze z wy³±czeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do jednostronnego sporz±dzenia i podpisania protoko³u odbioru w przypadku, gdy Wykonawca nie bêdzie uczestniczy³ w odbiorze lub gdy Wykonawca odmówi podpisania protoko³u. W przypadku prac wykonanych nieprawid³owo, sporz±dzony protokó³ odbioru bêdzie podstaw± do rozliczenia wynagrodzenia i naliczenia kar umownych.
18. Odbiór przedmiotu zamówienia zosta³ szczegó³owo opisany w Projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
19. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia na podstawie umowy o pracê (klauzule spo³eczne):
1) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1465) osoby wykonuj±ce czynno¶ci operatora maszyn budowlanych, robotnicy budowlani, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465);

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 6. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ powtarzaj±cych, o których mowa w art. 214
ust. 1 pkt 7 Pzp. w zakresie to¿samym z przedmiotem zamówienia podstawowego, na poni¿szych warunkach:
1) stanowiæ bêd± nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego;
2) udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego w sytuacji zaistnienia potrzeby ich udzielenia i posiadania przez Zamawiaj±cego ¶rodków finansowych w zakresie zamówienia podstawowego tj. wykonanie nawierzchni jezdni, wykonanie chodnika, o¶wietlenia, kanalizacji deszczowej, kana³u technologicznego na rondzie oraz ulicach do niego dochodz±cych ul. Borowskiego, ul. Poniatowskiego i ul. Kasztanowej w Micha³owicach Wsi;
3) ostateczne warunki zamówienia zostan± sprecyzowane w tre¶ci umowy, która zostanie ustalona w wyniku negocjacji miêdzy Zamawiaj±cym i Wykonawc±;
4) zakres i wysoko¶æ kar zostanie uwzglêdniony odpowiednio do warto¶ci i zakresu i warto¶ci zamówienia podobnego;
5) udzielenie zamówienia jest wy³±cznym prawem Zamawiaj±cego a nieudzielenie takiego zamówienia nie mo¿e byæ podstaw± roszczeñ Wykonawcy o udzielenie takiego zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferta

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym:

odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej o ile podmiot ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz±. O zamówienie publiczne mog± równie¿ ubiegaæ siê osoby fizyczne, które nie prowadz± dzia³alno¶ci gospodarczej, a wiêc nie posiadaj± wpisu ani do KRS, ani do CEIDG.

2) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
a) wpis do rejestru BDO, zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. e ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.) je¿eli wykonawca jest wytwórc± odpadów obowi±zanym do prowadzenia ewidencji odpadów lub o¶wiadczenie o braku obowi±zku prowadzenia ewidencji odpadów.

3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

a) ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci min. 500.000,00 z³,
b) ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± ubezpieczenia 500.000,00 z³. W przypadku ustalenia limitu sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 500.000,00 z³.

4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:

a) do¶wiadczenie Wykonawcy:
Wykonawca powinien wykazaæ, ¿e w ci±gu ostatnich 5 lat, przed terminem sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ co najmniej:
• 2 roboty polegaj±ce na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej wraz z budow± kanalizacji deszczowej oraz o¶wietleniem o d³ugo¶ci co najmniej 0,3 km ka¿da z nich (dopuszcza siê wykazanie drogi i kanalizacji deszczowej jako odrêbnych robót).

b) dysponowania osobami:
Wykonawca potwierdzi spe³nianie niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e bêdzie w stanie skierowaæ do realizacji zamówienia publicznego ni¿ej wymienione osoby:
• min. 1 osobê (kierownik budowy) posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ,
• min. 1 osobê (kierownik robót) posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ,
• min. 1 osobê (kierownik robót) posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeñ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W przypadku podmiotów ubiegaj±cych siê o zamówienie publiczne prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±
1). krajowych:
odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej;
2). zagranicznych:
dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,
wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
2. Wpis do rejestru BDO, je¿eli Wykonawca jest wytwórc± odpadów obowi±zanym do prowadzenia ewidencji odpadów lub o¶wiadczenie o braku obowi±zku prowadzenia ewidencji odpadów.
3. Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, wystawion± w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
4.Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5. Wykaz wykonanych robót potwierdzaj±cy opisany warunek wraz z dowodami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie tych robót - z wykorzystaniem za³±cznika nr 4 do SWZ.
Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy wskazane roboty budowalne te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.
6. Wykaz osób które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego skierowanych przez Wykonawcê – z wykorzystaniem za³±cznika nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Kosztorys ofertowy z podanymi cenami jednostkowymi i z tabel± elementów scalonych opracowany przez Wykonawcê na podstawie dokumentacji;
2) O¶wiadczenie podmiotu o udostêpnieniu zasobów wskazuj±ce na okoliczno¶ci opisane w rozdziale VII ust. 2 SWZ oraz o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 i Rozdziale VII ust. 1 – je¿eli Wykonawca sk³adaj±cy ofertê polega na zasobach innych podmiotów;
3) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy;
4) Pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy;
5) Pe³nomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona „za zgodno¶æ z orygina³em” przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ
w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tj. Dz. U z 2020, poz. 346), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika
z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca zobowi±zany jest w terminie do sk³adania ofert wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 20.000,00 z³.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy.
5. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia o którym mowa w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.
6. Zamawiaj±cy w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, w odniesieniu do warunku dotycz±cego:

1) zdolno¶ci zawodowej – wymaga aby warunek spe³nia³ w ca³o¶ci przynajmniej jeden z Wykonawców,
2) zdolno¶ci technicznej - dopuszcza ³±czne spe³nienie warunku przez Wykonawców.
7. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek udzia³u jest spe³niony je¿eli Wykonawca, ubiegaj±cy siê o zamówienie wspólnie z innymi wykonawcami, i który dostarcza potencja³ na potrzeby spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, ma obowi±zek osobi¶cie wykonaæ tê czê¶æ zamówienia (kluczowy zakres), dla której te zdolno¶ci s± wymagane.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy zmiany postanowieñ zawartej z Wykonawc± umowy oraz ich warunki okre¶li³ w "Projekcie umowy"

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-07 12:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem Platformy e-Zamowienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-07 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-05

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.