Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00330345/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Zatorze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Zatorze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8829f5d8-11ec-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426563
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053790/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Przebudowa ul. Zatorze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330345
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi wewnętrznej ul. Zatorze wraz z ustawieniem słupów oświetleniowych.
Zamówienie swoim zakresem obejmuje przebudowę drogi o długości ok. 120 m. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr 2229/8, 2502/10 – Obręb ewidencyjny nr 6 – Słoneczne oraz działki nr 665 – Obręb ewidencyjny nr 9 – Wieprzyce w Gorzowie Wlkp.
Zestawienie podstawowych projektowanych powierzchni, szczegółowy zakres prac wskazano w Tabeli Elementów Rozliczeniowych, w ramach zadania planuje się:
– wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S o gr.5 cm,
– wykonanie warstwy podbudowy z betonu asfaltowego AC 16W gr. 7 cm,
– wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego 0/31,5 gr. 15 cm,
– przełożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej,
– montaż i ustawienie słupów oświetleniowych wraz z ułożeniem kabli.
Roboty będą realizowane na podstawie dokonanego zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych, do którego nie wniesiono sprzeciwu – Zaświadczenie z dnia 22 lipca 2021 r. Nr WUA-IV.6743.1.171.2021.JSz wydane przez Prezydenta Miasta Gorzowa Wlkp.
Szczegółowy zakres prac określają w szczególności:
a) Projekt zagospodarowania terenu wraz z przekrojem poprzecznym,
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
c) Tabela Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik do oferty Wykonawcy robót,
d) Projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 424712,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428156,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 424712,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI SPRZĘTOWO - TRANSPORTOWE Karol Wiącek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5991892892
7.3.4) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
7.3.5) Kod pocztowy: 66-500
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI SPRZĘTOWO - TRANSPORTOWE KAROL WIĄCEK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI SPRZĘTOWO - TRANSPORTOWE KAROL WIĄCEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424712,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawy termocyklera real-time oraz systemu do izolacji kwasów nukleinowych na potrzeby Zakładu Genetyki Medycznej
- Konserwacja Dźwigów w obiektach szpitala.
- Realizacja wyroków eksmisyjnych bez przyznanego prawa do najmu socjalnego
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania polegajacego na modernizacji hali sportowej w ZSTiO
- Wywóz odpadów komunalnych i innych niż komunalne z dwóch Zespołów Szpitalnych WSzW w Gorzowie Wlkp. Sp. z o. o.
- Remonty dachów budynków gminnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szlaki rowerowe sprzyjające rozwojowi ruchu turystycznego w Gminie Miejskiej Lubin, Gminie Chocianów oraz Powiecie Lubińskim
- Remont drogi gminnej nr 441201 K "Tarnawska Góra" w km od 0+720,90 do km 1+491,10 w miejscowości Tarnawa Dolna.
- ,,Budowa siedmiu obiektów infrastruktury drogowej na terenie Nadleśnictwa Białogard"
- "Scalanie gruntów na terenie obrębów ew. Owsiszcze i Nowa Wioska, j. ew. Krzyżanowice - budowa i przebudowa dróg transportu rolnego" - wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych.
- "Budowa ul. Racławickiej nr 303114 T w Skarżysku - Kamiennej"
- Rewitalizacja zabytkowego budynku pałacowego w Wolsztynie etap Ia i etap Ib - modernizacja i przebudowa budynku pałacowego z infrastrukturą towarzyszącą
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.