Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00370077/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: „WSPIERAMY RODZINĘ” PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510827093
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.wieckowska@pcpr.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.ostroda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcprostroda/public/postepowanie?postepowanie=690898141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: „WSPIERAMY RODZINĘ” PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2977b44f-2cb8-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu: Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur (FEWiM) 2021-2027. Priorytet 9: Włączenie i integracja EFS+. Działanie 9.9: System pieczy zastępczej. Cel szczegółowy l: Wspieranie integracji społecznej osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w tym osób najbardziej potrzebujących i dzieci.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370077
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPP.261.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 358634,15 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 290341,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Świadczenie usług wsparcia psychologicznego.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi wsparcia psychologicznego w ilości 1260 godzin. Jedna godzina to 60 minut zegarowych.
a) Wsparcie prowadzone w formie indywidualnej lub grupowej, w zależności od potrzeb uczestników.
b) Usługa świadczona na terenie powiatu ostródzkiego: Morąg, Szymonowo, Ostróda. Zamawiający zapewnia salę do prowadzenia spotkań.
c) Wykonawca dostosuje wsparcie psychologiczne do indywidualnych, potrzeb uczestników.
d) Wykonawca, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązuje
się współpracować z innymi specjalistami zatrudnionymi w projekcie.
e) Spotkania odbywać się będą:
- w Morągu i Szymonowie od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 18.00;
- w Ostródzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 122926,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Świadczenie usług psychoterapeutycznych.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi indywidualnego wsparcia psychoterapeutycznego w ilości 336 godzin. Jedna godzina to 60 minut zegarowych.
a) Usługa świadczona na terenie powiatu ostródzkiego: Morąg, Szymonowo, Ostróda. Zamawiający zapewnia salę do prowadzenia spotkań.
b) Wykonawca dostosuje wsparcie do indywidualnych potrzeb uczestników.
c) Wykonawca, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązuje się współpracować z innymi specjalistami zatrudnionymi w projekcie.
d) Spotkania odbywać się będą:
- w Morągu i Szymonowie od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 18.00;
- w Ostródzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 60097,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Wsparcie logopedyczne.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego indywidualnych zajęć logopedycznych w ilości 420 godzin. Jedna godzina to 60 minut zegarowych.
a) Usługa świadczona na terenie powiatu ostródzkiego: Morąg, Szymonowo, Ostróda. Zamawiający zapewnia salę do prowadzenia spotkań.
b) Wykonawca dostosuje wsparcie do indywidualnych potrzeb uczestników.
c) Wykonawca, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązuje się współpracować z innymi specjalistami zatrudnionymi w projekcie.
d) Wykonawca zapewnia materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć, w formie drukowanej, multimedialnej wraz ze sprzętem do ich obsługi.
e) Spotkania odbywać się będą:
- w Morągu i Szymonowie od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 18.00;
- w Ostródzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 40975,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część 4. Konsultacje specjalistyczne.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego konsultacji specjalistycznych: w tym neurologa, neurologa dziecięcego, psychiatry, psychiatry dziecięcego, neurologopedy, seksuologa, ortopedy, ortopedy dziecięcego, itp.
a) Łączna liczba godzin przewidziana na konsultacje specjalistyczne- 336 godz. Jedna godzina to 60 minut, dopuszcza się realizację konsultacji po 30 minut.
b) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o konieczności zrealizowania konsultacji każdorazowo wskazujące rodzaj specjalisty oraz preferowane wykształcenie / kwalifikacje / umiejętności. Wykonawca przedstawi do zaakceptowania Zamawiającemu propozycję specjalisty ze wskazaniem jego doświadczenia oraz wykształcenia w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia potrzeby przeprowadzenia konsultacji. Zamawiający ma prawo odmówić akceptacji proponowanego specjalisty jeżeli nie posiada on wykształcenia, uprawnień, kwalifikacji, doświadczenia umożliwiającego realizację konsultacji.
c) Wykonawca wskazuje miejsce realizacji świadczenia mieszczące się w odległości nie większej niż 80 km od Ostródy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 66341,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Progres Poradnia Psychologiczno- Terapeutyczna JMC- Jakub Chejna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7441672985
7.3.3) Ulica: ul. Dąbrowszczaków 39 lok. 313
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-542
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Progres Poradnia Psychologiczno - Terapeutyczna JMC Jakub Chejna
jakie przetargi wygrała firma
Progres Poradnia Psychologiczno - Terapeutyczna JMC Jakub Chejna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148680,0 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59808,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59808,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MINDFREE Małgorzata Orłowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7411948655
7.3.3) Ulica: ul. Stefana Czarnieckiego 18A/18
7.3.4) Miejscowość: Ostróda
7.3.5) Kod pocztowy: 14-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59808,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Progres Poradnia Psychologiczno- Terapeutyczna JMC- Jakub Chejna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7441672985
7.3.3) Ulica: ul. Dąbrowszczaków 39 lok. 313
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-542
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Progres Poradnia Psychologiczno - Terapeutyczna JMC Jakub Chejna
jakie przetargi wygrała firma
Progres Poradnia Psychologiczno - Terapeutyczna JMC Jakub Chejna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Progres Poradnia Psychologiczno- Terapeutyczna JMC- Jakub Chejna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7441672985
7.3.3) Ulica: ul. Dąbrowszczaków 39 lok. 313
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-542
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Progres Poradnia Psychologiczno - Terapeutyczna JMC Jakub Chejna
jakie przetargi wygrała firma
Progres Poradnia Psychologiczno - Terapeutyczna JMC Jakub Chejna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2027-12-31INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Ostródzkiego w roku 2025
- BEZPOŚREDNIA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE I PROKURATURY REJONOWEJ W OSTRÓDZIE -ZLOKALIZOWANYCH W OSTRÓDZIE I MORĄGU
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach SR w Ostródzie wraz z wykonaniem drobnych prac konserwacyjnych oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynków SR w Ostródzie i Prokuratury Rejonowej w Ostródzie
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Zapewnienie interdyscyplinarnego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Poradnictwo specjalistyczne- specjalistyczny trening Biofeedback EEG
- Kursy językowe dla osób usamodzielniających się z rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.