Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00432770/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-06
- 2023/BZP 00473847/01 - Wynik z dnia 2023-11-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi w miejsc. Szczepocice (od trasy do granicy gminy)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radomsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 34
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-radomsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmina-radomsko.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi w miejsc. Szczepocice (od trasy do granicy gminy)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c194e54b-628f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426672
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005838/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Remont drogi w miejsc. Szczepocice (od trasy do granicy gminy)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c194e54b-628f-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę należy złożyć zgodnie z
instrukcją Oferty, wnioski i prace konkursowe udostępnioną na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca składa ofertę na załączniku
przygotowanym przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikacji za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:
sekretariat@gminaradomsko.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KZP.272.35.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi wewnętrznej w Szczepocicach Rządowych na odcinku od drogi a1 do granicy Gminy Kruszyna na odcinku 522,60 m na działkach ewi. Nr 13/1, 13/2, 13/3 w zakresie:
3.1.1 Odcinek na działce nr ewid. 13/1
a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym – 97,75 m,
b) Opracowanie projektu i wdrożenie organizacji ruchu na czas robót,
c) Mechaniczne ścinanie i karczowanie zagajników – 0,14 ha,
d) Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm – 195,5 m2,
e) Roboty ziemne wykonywane koparkami – 20,47 m3,
f) Ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża – 89,00 m2,
g) Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa o grubości 23 cm – 89,00 m2,
h) Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) – 352,00 m 2,
i) Skropienie nawierzchni drogowej emulsją bitumiczną – 449,65 m2
j) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa wiążąca o grubości 4 cm – 449,65,
k) Skropienie nawierzchni drogowej emulsją bitumiczną – 449,65 m2
l) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa ścieralna o grubości 4 cm – 439 87, m2,
m) Nawierzchnia poboczy z tłucznia kamiennego o grubości 9 cm – 146, 652 m2,
n) Dostosowanie wysokościowe zjazdów o nawierzchni bitumicznej do projektowanej wysokości jezdni – 24 m2,
o) Inwentaryzacja powykonawcza.
3.1.2 Odcinek na działkach nr ewid. 13/2 i 13/3
a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym – 424,85 m,
b) Opracowanie projektu i wdrożenie organizacji ruchu na czas robót,
c) Mechaniczne ścinanie i karczowanie zagajników – 0,010 ha,
d) Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm – 849,7 m2,
e) Roboty ziemne wykonywane koparkami – 84,41 m3,
f) Ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża – 367,00 m2,
g) Podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa o grubości 23 cm – 367,00 m2,
h) Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) – 1545,00 m 2,
i) Skropienie nawierzchni drogowej emulsją bitumiczną – 1954,31 m2,
j) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa wiążąca 4 cm – 1954,31, m2,
k) Skropienie nawierzchni drogowej emulsją bitumiczną – 1954,31 m2,
l) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa ścieralna 4 cm – 1954,31, m2,
m) Nawierzchnia poboczy z tłucznia kamiennego o grubości 9 cm – 146, 652 m2,
n) Dostosowanie wysokościowe zjazdów o nawierzchni bitumicznej do projektowanej wysokości jezdni – 25 m2,
o) Inwentaryzacja powykonawcza.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa:Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj.:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. Wykonawcy, którzy wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) minimum dwie roboty budowlane (na podstawie dwóch odrębnych umów), każda
z nich o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto) polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi wraz
z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku udziału w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 7 ust. 1 SIWZ.
Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj.: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą że dysponują lub będą dysponować osobą/-ami zdolną/-ymi do wykonywania zamówienia w szczególności osobą/-ami posiadającą/-ymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm), tj.:
b)osobą, która będzie kierownikiem budowy branży drogowej, posiadającą -uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu o zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1., składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te dołączone do oferty potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) W przypadku określenia przez Zamawiającego warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym lub zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.4 IDW, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do IDW.
5) Jeżeli zostanie wybrana ofert wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian określa część IV SWZ - projekt umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-19 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-17
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Świadczenie usługi IK nad realizacją przedsięwzięcia budowlanego w Pabianicach, wraz z zarządzaniem i prowadzeniem dokumentacji w formie elektronicznej i monitorowanie śladu węglowego przedsięwzięcia
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespół Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Radomska, siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego i mycie okien w siedzibie Wydziału Bezpieczeństwa i Porządku
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23 "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie - wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim".
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej publicznej wraz z rozbudową drogi gminnej nr 101220R w miejscowości Pysznica
- Przebudowa ul. Akacjowej w Skowarczu.
- Remont drogi gminnej nr 270659K na dz. nr 983/2 w Stróżówce
- Budowa drogi leśnej nr DR/01/6 w Leśnictwie Rzepin - III etap w km 0+000 - km 1+758,63
- Przebudowa dróg na terenie miasta Łodzi w zakresie budowy chodników i miejsc postojowych w systemie zaprojektuj i wybuduj - 4 części
- Remont dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Łask w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.