Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00385205/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów zbożowych, strączkowych oraz różnych produktów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Sztumie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowiejskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Sztum
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55 267 28 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_sztum@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f8155e9e-4d4b-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów zbożowych, strączkowych oraz różnych produktów spożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8155e9e-4d4b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084172/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa produktów zbożowych oraz różnych produktów spożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385205
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2232.05.Ż.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 581856,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Ryż łuskany biały 9000 kg2. Mąka pszenna typ 500-550 1850 kg
3. Mąka ziemniaczana (skrobia) 850 kg
4. Płatki owsiane 200 kg
5. Kasza manna 3700 kg
6. Kasza jęczmienna średnia 13000 kg
7. Kasza pęczak 13000 kg
8. Makaron bezjajeczny formy grube (typu świderki itp.) 1000 kg
9. Fasola biała „Jaś” 7000 kg
10. Groch łuskany 7000 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03211300-6 - Ryż
4.5.5.) Wartość części: 295652,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Cukier biały 12000 kg2. Woda źródlana niegazowana 3600 l
3. Herbata czarna granulowana 480 kg
4. Kawa zbożowa 300 kg
5. Syrop owocowy (zaprawa do napojów) 1800 l
6. Ocet spirytusowy 10% 480 l
7. Kisiel bez cukru (różne smaki) 240 kg
8. Musztarda 480 kg
9. Majonez 1560 kg
10. Przyprawa do zup w płynie typu maggi 1560 l
11. Bulion warzywny (bez dodatków pochodzenia zwierzęcego) w proszku 540 kg
12. Zupa grzybowa w proszku 720 kg
13. Zupa kalafiorowa w proszku 720 kg
14. Zupa brokułowa w proszku 720 kg
15. Zupa żurek w proszku 720 kg
16. Zupa barszcz biały w proszku 720 kg
17. Zupa grochowa w proszku 720 kg
18. Zupa barszcz czerwony w proszku 720 kg
19. Sos pieczeniowy w proszku 360 kg
20. Sos pomidorowy w proszku 360 kg
21. Sos biały w proszku 360 kg
22. Sos grzybowy w proszku 360 kg
23. Sos boloński w proszku 360 kg
24. Soja krajanka 4800 kg
25. Jaja w proszku (całe jaja w proszku) 420 kg
26. Olej roślinny 4200 l
27. Sól spożywcza 3360 kg
28. Pieprz czarny mielony 150 kg
29. Koperek suszony 150 kg
30. Czosnek granulowany 150 kg
31. Majeranek 150 kg
32. Papryka słodka mielona 150 kg
33. Ziele angielskie ziarno 150 kg
34. Liść laurowy 150 kg
35. Cynamon 50 kg
36. Natka pietruszki 150 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 286204,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179995,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179995,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Greek Trade Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350551849
7.3.3) Ulica: Tadeusza Śliwiaka 14
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-797
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179995,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-01 do 2024-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222243,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497975,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222243,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ,,MARGO" Grzegorz Środa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910861930
7.3.3) Ulica: Lipowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-707
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222243,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-01 do 2024-09-30INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę części odcinka ulicy Reja w Sztumie wraz z infrastrukturą techniczną.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Sztumie w I półroczu 2025 roku
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli na rok 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku.
więcej: Ryż »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.