Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00394952/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa organizacji uroczystego bankietu w ramach Konferencji Naukowo-Szkoleniowej pn. Dni Medycyny Pracy - Jubileusz 70-lecia Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dr med. Jerzego Nofera
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętej Teresy od Dzieciątka Jezus 8
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-348
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 631 45 04
1.5.8.) Numer faksu: 6568331
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: impx@imp.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.imp.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.imp.lodz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut naukowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa organizacji uroczystego bankietu w ramach Konferencji Naukowo-Szkoleniowej pn. Dni Medycyny Pracy - Jubileusz 70-lecia Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dr med. Jerzego Nofera2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fe9564b-37a7-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426763
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394952
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZAMPUB/10/24/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 101000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Zakres zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest organizacja w dniu 22-23 listopada 2024 r. uroczystego bankietu na potrzeby organizacji Konferencji Naukowo-Szkoleniowej pn. Dni Medycyny Pracy - Jubileusz 70-lecia Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dr med. Jerzego Nofera. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia:
1. sali bankietowej w dn. 22 listopada 2024 r. w godz. 19.00-02.00 z szatnią i zapleczem gastronomicznym;
2. usług gastronomicznych - kolacja bufetowa na 200 osób, przy czym Zamawiający określa minimalny zakres realizacji na 150 osób, tj. zmniejszenie liczby uczestników o 50 osób, a także możliwość zwiększenia liczby uczestników o 50 osób, tj. do 250 - w ramach opcji, w przypadku, kiedy liczba Uczestników Wydarzenia przekroczy liczbę 200 osób. Minimalna liczba Uczestników o jaką Zamawiający może zwiększyć zakres usługi gastronomicznej w ramach opcji to 1 Uczestnik. Zamawiający jest uprawniony do zgłoszenia zamiaru skorzystania z prawa opcji do 30 dnia, przed datą rozpoczęcia wydarzenia.
3. oprawy muzycznej uroczystej kolacji (DJ) - zapewnienie muzyki przez cały wieczór (godz. 19.00 - 2.00), repertuar dostępny dla zróżnicowanego grona odbiorców, a także dostosowany do imprezy;
4. aranżacji wnętrza, obejmująca dodatkowe dekoracje w postaci wolnostojących lub wiszących kompozycji z żywych, sztucznych bądź suszonych roślin; wolnostojące lub wiszące świeczniki, lampy lub lampiony, inne zaproponowane przez wykonawcę dekoracje, służące zagospodarowaniu przestrzeni tak, aby stworzyć przyjazne, funkcjonalne i stylowe otoczenie, dostoswane do rangi Wydarzenia, zaproponowane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zstał zawarty w załcznikach do SWZ: Opis przedmiotu zamówienia, Formularz asortymentowo-cenowy, Wzór Umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
79954000-6 - Usługi w zakresie organizacji przyjęć
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert, nie zostały złoone żadne ofery, w wziazku z tym Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa dla Dziennego Domu Pomocy w Krasnem
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Rzeczycy w 2025 roku
- Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej
- "Usługi przygotowania i wydania gorących posiłków podopiecznym Centrum Usług Społecznych w Starachowicach"
- usługi żywienia
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych wraz z obsługą kelnerską na potrzeby Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.