eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa artykułów higienicznych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach w okresie 12 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów higienicznych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach w okresie 12 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32-238-55-30

1.5.8.) Numer faksu: 32-238-55-27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gliwice.eu/zamowienia-publiczne/zamowienie/13607

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów higienicznych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach w okresie 12 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36ae58b2-4b91-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426824

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020337/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa artykułów higienicznych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach w okresie 12 miesięcy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393186/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.62.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów higienicznych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach w okresie 12 miesięcy. Dostawy będę realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Kupującego. Szczegółowe warunki zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy oraz w formularzu cenowym.

Wymagany termin gwarancji: nie dotyczy,
Wymagany termin rękojmi: nie dotyczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33711900-6 - Mydło

39811100-1 - Odświeżacze powietrza

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ ceny złożonych ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 02-11-2022 r. do godz. 10:00 wpłynęły dwie oferty:
OFERTA NR 1 złożona przez firmę
DABEX KOŁODZIEJ I JĘCZMIONKA SP Z O. O.UL. ŻELAZNA 4, 41-709 RUDA ŚLĄSKA z kwotą 272.339,79 zł (po poprawie omyłki rachunkowej)
OFERTA NR 2 złożona przez firmę
FLESZ SP. Z O.O.UL. CIEŚLEWSKICH 25F, 03-017 WARSZAWA z kwotą 306.592,73 zł

Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia wynosi 165.955,43 zł brutto. Zaoferowane ceny przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia. W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione.
Zamawiający, na podstawie art. 107 ust. 3 ustawy Pzp, odstępuje od wezwania Wykonawców do złożenia przedmiotowych środków dowodowych składanych w ramach potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy wymagania, tj.: karty katalogowe lub karty producenta dla przedmiotu zamówienia opisanego w poz. 3, 4, 5, 6, 8, 9, ponieważ zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272339,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306592,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.