eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraDostawa wyposażenia funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej na rzecz izb administracji skarbowej- postępowanie II



Ogłoszenie z dnia 2023-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposażenia funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej na rzecz
izb administracji skarbowej- postępowanie II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Generała Władysława Sikorskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-454

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48684560700

1.5.8.) Numer faksu: +48684560701

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.zielonagora@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291415264

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Generała Władysława Sikorskiego 2

1.11.4.) Miejscowość: Zielona Góra

1.11.5.) Kod pocztowy: 65-454

1.11.6.) Województwo: lubuskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.11.9.) Numer telefonu: +48684560700

1.11.10.) Numer faksu: +48684560701

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: ias.zielonagora@mf.gov.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.lubuskie.kas.gov.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej na rzecz
izb administracji skarbowej- postępowanie II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf637a05-6276-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426849

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00126939/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.1 Dostawa środków ochrony indywidualnej i wyposażenia taktycznego dla funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej na rzecz izb administracji skarbowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierana dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych
przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie Platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz w
Rozdziale XI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w Rozdziale XXVI SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zawarto w Rozdziale XXVI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 0801-ILZ-1.260.36.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej i wyposażenia taktycznego dla funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej na rzecz izb administracji skarbowej określonych w Wykazie, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. Część 1 Okulary strzeleckie - wykonane i wyposażone zgodnie z wymogami Zamawiającego przedstawionymi w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) ) – załącznik nr 1.1 do SWZ - 516 kpl.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18142000-6 - Okulary ochronne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33735100-2 - Gogle ochronne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej i wyposażenia taktycznego dla funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej, na rzecz izb administracji skarbowej określonych w Wykazie, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. Część 2 Ochronnik słuchu - wykonany i wyposażony zgodnie z wymogami Zamawiającego przedstawionymi w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1.4 do SWZ- 486 kpl.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje:
a) do części 1 - co najmniej jedną dostawę okularów strzeleckich o wartości min. 100 000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza również wykazanie się sumą trzech tożsamych dostaw na łączną kwotę co najmniej 160 000,00 zł brutto;
b) do części 2 - co najmniej jedną dostawę ochronników słuchu o wartości min. 75 000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza również wykazanie się sumą trzech tożsamych dostaw na łączną kwotę co najmniej 120 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych dla przedmiotu zamówienia, tj.:
1) Wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zawierającego co najmniej jedną dostawę z montażem (o której mowa w rodz. IX ust. 2 pkt 4 SWZ), wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie.

2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym w ust. 1 powyżej – Załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający przewiduje wymóg złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
2. W celu spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca złoży wraz z ofertą następujące dowody:
1) Część 1 Okulary strzeleckie
Karta charakterystyki produktu (kartę katalogową), sporządzona przez Wykonawcę lub producenta, na którą składać się mogą opisy, fotografie, rysunki lub inne podobne materiały i/lub deklarację producenta i/lub certyfikat wydany przez jednostkę potwierdzający zgodność z wymaganiami tj. cechami określonymi w OPZ z dokumentów musi wynikać w szczególności:
− nazwa producenta i model;
− konstrukcja;
− możliwość wymiany wizjera, zauszników i noska;
− kolor – zausznika, noska, paska;
− mechanizm zabezpieczający przed spadaniem w ekstremalnych warunkach;
− wymienne soczewki (wizjery);
− zakres transmisja światła wizjerów;
− waga kompletnych okularów;

2) Część 2 Ochronniki słuchu
Karta charakterystyki produktu (kartę katalogową), sporządzona przez Wykonawcę lub producenta, na którą składać się mogą opisy, fotografie, rysunki lub inne podobne materiały i/lub deklarację producenta i/lub certyfikat wydany przez jednostkę potwierdzający zgodność z wymaganiami tj. cechami określonymi w OPZ z dokumentów musi wynikać w szczególności:
− nazwa producenta i model;
− zakres tłumienia hałasu wyrażony w decybelach (dB);
− możliwość składania się oraz wymiany poduszek;
− mikrofon zbierający dźwięki otoczenia;
− kolor;
− regulacja głośności;
− konstrukcja pałąka;
− wzmacniacz dźwięku;
− aktywna głośność;
− auto wyłączanie;
− informowanie o stanie baterii (stan naładowania/rozładowania baterii).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W przypadku, kiedy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie (jednokrotnie) do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może także żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium, na podstawie art. 97 ustawy Pzp.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Zamawiający określa kwotę wadium w następującej wysokości dla poszczególnych części:
1) Część 1 – 2 800,00 złotych (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100);
2) Część 2 – 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
Szczegóły wniesienia wadium określa rozdział XXI SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Szczegóły zawiera Rozdział III pkt 16 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. Warunki zmiany umowy zostały określone w § 13 Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-10

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający zaprosi do negocjacji Wykonawców, którzy uzyskają najwyższą ilość punktów na podstawie kryteriów oceny ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.