Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00256821/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi związane z usuwaniem zatorów i oczyszczaniem cieków, rzek i kanałów na terenie Zarządu Zlewni w Żywcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r18998,Uslugi-zwiazane-z-usuwaniem-zatorow-i-oczyszczaniem-ciekow-rzek-i-kanalow-na-ter.html?sid=81384b5b00de41843d76a4484b18d2fa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi związane z usuwaniem zatorów i oczyszczaniem cieków, rzek i kanałów na terenie Zarządu Zlewni w Żywcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3323631-e843-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225727/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Usługi związane z usuwaniem zatorów i oczyszczaniem cieków, rzek i kanałów na terenie Zarządu Zlewni w Żywcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256821
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K.ROZ.2710.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 226275,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi związane z usuwaniem zatorów i oczyszczaniem cieków, rzek i kanałów na terenie Zarządu Zlewni w Żywcu Część 1 : Usuwanie zanieczyszczeń i śmieci z czaszy i brzegów Zbiorników Kaskady Soły1) Zakres usługi obejmuje następujące prace wyszczególnione w kosztorysie ofertowym:
• Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych gruzu i śmieci, zebranie i złożenie zanieczyszczeń w pryzmy;
• Holowanie i zbieranie śmieci z powierzchni wody;
• Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych gruzu i śmieci, wywiezienie zanieczyszczeń samochodami;
• Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych gruzu i śmieci, wywiezienie zanieczyszczeń samochodami;
• Dokonanie opłat za składowanie zanieczyszczeń.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, warunki ich realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
- opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2a i 2b do SWZ
- kosztorys ofertowy – Załącznik nr 3a i 3b do SWZ
- wzór umowy – Załącznik nr 1 do SWZ
Ponadto Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zapoznania się z następującymi publikacjami:
a) Katalog dobrych praktyk w zakresie robót hydrotechnicznych i prac utrzymaniowych wraz z ustaleniem zasad ich wdrażania;
https://www.gov.pl/web/klimat/katalog-dobrych-praktyk-w-zakresie-robot-hydrotechnicznych
b) Dobre praktyki utrzymania rzek;
https://www.wwf.pl/sites/default/files/2018-10/Dobre_praktyki_utrzymania_rzek_wyd_II.pdf
c) Renaturyzacja wód – podręcznik dobrych praktyk renaturyzacji wód powierzchniowych;
https://straznicy.wwf.pl/renaturyzacja-wod-podrecznik-dobrych-praktyk-renaturyzacji-wod- powierzchniowych/
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.5.5.) Wartość części: 154445,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi związane z usuwaniem zatorów i oczyszczaniem cieków, rzek i kanałów na terenie Zarządu Zlewni w Żywcu Część 2. Usuwanie zanieczyszczeń i śmieci z czaszy zbiornika wodnego Świnna Poręba.1) Zakres usługi obejmuje następujące prace wyszczególnione w kosztorysie ofertowym:
• Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych gruzu i śmieci, zebranie i złożenie zanieczyszczeń w pryzmy;
• Holowanie i zbieranie śmieci z powierzchni wody;
• Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych gruzu i śmieci, wywiezienie zanieczyszczeń samochodami;
• Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych gruzu i śmieci, wywiezienie zanieczyszczeń samochodami;
• Dokonanie opłat za składowanie zanieczyszczeń.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, warunki ich realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
- opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2a i 2b do SWZ
- kosztorys ofertowy – Załącznik nr 3a i 3b do SWZ
- wzór umowy – Załącznik nr 1 do SWZ
Ponadto Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zapoznania się z następującymi publikacjami:
a) Katalog dobrych praktyk w zakresie robót hydrotechnicznych i prac utrzymaniowych wraz z ustaleniem zasad ich wdrażania;
https://www.gov.pl/web/klimat/katalog-dobrych-praktyk-w-zakresie-robot-hydrotechnicznych
b) Dobre praktyki utrzymania rzek;
https://www.wwf.pl/sites/default/files/2018-10/Dobre_praktyki_utrzymania_rzek_wyd_II.pdf
c) Renaturyzacja wód – podręcznik dobrych praktyk renaturyzacji wód powierzchniowych;
https://straznicy.wwf.pl/renaturyzacja-wod-podrecznik-dobrych-praktyk-renaturyzacji-wod- powierzchniowych/
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.5.5.) Wartość części: 71829,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179139,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179139,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179139,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATRA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372744517
7.3.3) Ulica: Krakowska 120
7.3.4) Miejscowość: Porąbka
7.3.5) Kod pocztowy: 43-353
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179139,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69690,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79188,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69690,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa S-LINE Krystian Gryglewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 551-232-78-47
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 5/2
7.3.4) Miejscowość: Frydrychowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-108
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA S- LINE KRYSTIAN GRYGLEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA S- LINE KRYSTIAN GRYGLEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69690,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-11INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wierzbno w 2025 r.
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wierzbno w 2025 r.
- Utrzymanie i administrowanie cmentarzami komunalnymi, zlokalizowanymi na terenie Starogardu Gdańskiego przy ul. Skarszewskiej 26 oraz przy ul. Jaskółczej
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Michałów w 2025 r
więcej: Usługi zbierania śmieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.