Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 8 w Dębicy przy ul. Wielopolskiej o salę gimnastyczną i pomieszczenia dydaktyczne – dobudowa sali dydaktycznej – powtórzenie robót tego samego rodzaju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Dębica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umdebica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debica.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 8 w Dębicy przy ul. Wielopolskiej o salę gimnastyczną i pomieszczenia dydaktyczne – dobudowa sali dydaktycznej – powtórzenie robót tego samego rodzaju2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba4c7aaa-591a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426882
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00092240/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 8 w Dębicy przy ul. Wielopolskiej o salę gimnastyczną i pomieszczenia dydaktyczne – dobudowa sali dydaktycznej – powtórzenie robót tego samego rodzaju
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00408785
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przesłanki zastosowania trybu:
1. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust.1 ustawy Pzp.
2. Zamówienie polegające na powtórzeniu robót tego samego rodzaju było przewidziane w ww. ogłoszeniu o zamówieniu i w treści SWZ zamówienia podstawowego.
3. Wartość udzielanego zamówienia nie przekracza 50 % przewidzianego w ogłoszeniu zamówienia podstawowego oraz innych dokumentów zamówienia.
Biorąc powyższe pod uwagę należy stwierdzić, iż zachodzą uzasadnione przesłanki do udzielenia zamówienia w trybie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7) UPzp
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.36.2023.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 403296,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane obejmujące m.in:
1) powiększenie powierzchni budowanego obiektu o dodatkową salę dydaktyczną
Zakres rzeczowy obejmuje m.in.:
a) roboty ziemne (wykopy, zasypki),
b) roboty fundamentowe
c) roboty murowe (ściana zewnętrzna , ściany wewnętrzne w tym p.poż.)
d) roboty związane z wykonaniem stropu
e) roboty izolacyjne (izolacje przeciwwilgociowe, izolacje termiczne)
f) wykonanie więźby dachowej wraz z pokryciem i obróbkami
g) zamontowanie stolarki okiennej i drzwiowej, wraz z podokiennikami
h) wykonanie tynków wewnętrznych oraz wymalowani
i) wykonanie posadzek wraz z podkładami i warstwami izolacji termicznych i przeciwdźwiękowych
j) wykonanie elewacji wraz z wyprawą elewacyjną cienkowarstwową
k) demontaż części stolarki okiennej i nadproży
l) zamurowanie otworów
m) wybicie otworów wraz z wykonaniem nadproży
n) montaż stolarki okiennej wraz z podokiennikami i ociepleniem szpalet
o) wykonanie tynków na ścianach , wykonanie wymalowań
p) wykonanie izolacji ścian zewnętrznych styropianem
r) malowanie tynków zewnętrznych na kolor dostosowany do elewacji
s) rozszerzenie zakresu robót przy wykonaniu schodów zewnętrznych oraz przy wykonaniu podjazdu dla
niepełnosprawnych
Wymiary przed zmianą : Wymiary po zmianie :
- powierzchnia zabudowy : 720,33 m2 760,03 m2
- powierzchnia całkowita : 785,60 m2 809,28 m2
- powierzchnia użytkowa : 635,47 m2 668,30 m2
- kubatura : 5 722,60 m3 5 943,00 m3
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe HAND-BUD Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 872-20-79-363
7.3.3) Ulica: Puszkina 9
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE "HAND-BUD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE "HAND-BUD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 342636,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z utrzymaniem porządku na terenach przyległych do budynku oraz sprzątania w Ośrodku Kuratorskim nr 6 w Dębicy.
- Usługa ochrony osób i mienia dla potrzeb Sądu Rejonowego w Dębicy
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Dębicy
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W REMONTOWANYCH POMIESZCZENIACH BLOKU OPERACYJNEGO I PORODOWEGO (IV I V PIĘTRO) W BUDYNKU "B" ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Dębicy (3)
- USŁUGI SPOŁECZNE - UDZIELENIE SCHRONIENIA
więcej: przetargi w Dębicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.