eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TonowoOdbudowa części dworu, w którym mieści się Dom Pomocy Społecznej w Tonowie.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa części dworu, w którym mieści się Dom Pomocy Społecznej w Tonowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 52

1.5.2.) Miejscowość: Tonowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-430

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523026184

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps.tonowo@znin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpstonowo.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dpstonowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbudowa części dworu, w którym mieści się Dom Pomocy Społecznej w Tonowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d0bfae8-27db-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426927

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024101/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Odbudowa części dworu, w którym mieści się Dom Pomocy Społecznej w Tonowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361201

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont części budynku Domu Pomocy Społecznej w Tonowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania strychu na cele pomieszczeń terapii zajęciowej w ramach zadania: Odbudowa części dworu, w którym mieści się Dom Pomocy Społecznej w Tonowie.
2. Zgodnie z art. 24 ustawy Prawo budowlane łączenie funkcji kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego nie jest dopuszczalne. W związku z powyższym niedopuszczalne jest łączenie funkcji kierownika budowy w Części I zamówienia - Odbudowa części dworu, w którym mieści się Dom Pomocy Społecznej w Tonowie oraz inspektora nadzoru inwestorskiego w Część II zamówienia Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Odbudowa części dworu, w którym mieści się Dom Pomocy Społecznej w Tonowie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią (Dokumentacja techniczna – załącznik nr 4 do SWZ):

1) Projekt architektoniczno – budowlany
2) Projekt techniczny
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla instalacji sanitarnych
4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla robót ogólnobudowlanych
5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla instalacji elektrycznych
6) Przedmiar robót

Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ – część A).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262210-6 - Fundamentowanie

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

44112310-4 - Ścianki działowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.5.5.) Wartość części: 812630,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Odbudowa części dworu, w którym mieści się Dom Pomocy Społecznej w Tonowie.
2. Nadzór inwestorski będzie realizowany poprzez pełnienie funkcji:
1) Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
2) Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
3) Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia jednego spośród inspektorów nadzoru jako koordynatora, który będzie koordynować działania pozostałych inspektorów.
4. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była skuteczność nadzoru, minimum jeden raz na tydzień oraz na wezwanie Zamawiającego w sprawach nie cierpiących zwłoki. Każdorazowy pobyt inspektora na placu budowy winien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy.
5. Zgodnie z art. 24 ustawy Prawo budowlane łączenie funkcji kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego nie jest dopuszczalne. W związku z powyższym niedopuszczalne jest łączenie funkcji kierownika budowy w Części I zamówienia - Odbudowa części dworu, w którym mieści się Dom Pomocy Społecznej w Tonowie oraz inspektora nadzoru inwestorskiego w Część II zamówienia Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Odbudowa części dworu, w którym mieści się Dom Pomocy Społecznej w Tonowie.

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią (Dokumentacja techniczna – załącznik nr 4 do SWZ):

1) Projekt architektoniczno – budowlany
2) Projekt techniczny
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla instalacji sanitarnych
4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla robót ogólnobudowlanych
5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla instalacji elektrycznych
6) Przedmiar robót

Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ – część B).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 27250,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 827773,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2031360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 827773,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDREM Robert Janowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581882351

7.3.3) Ulica: Kołaczkowo 22

7.3.4) Miejscowość: Szubin

7.3.5) Kod pocztowy: 89-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 827773,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23911,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23911,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23911,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Usług Projektowych i Obsługi Inwestycji „DWG” Marcin Zwierzykowski P

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562218273

7.3.3) Ulica: Plac Wolności 21

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23911,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.