Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00316774/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Chrostkowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHROSTKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866525
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chrostkowo 99
1.5.2.) Miejscowość: Chrostkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-602
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 543067530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@chrostkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chrostkowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/chrostkowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Chrostkowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e59e73bd-0dd0-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427030
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000128/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Chrostkowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00316774
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z.271.05.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5590455,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa w formuje „zaprojektuj i wybuduj” drogi gminnej na terenie gminy Chrostkowo, w miejscowości Głęboczek.2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i techniczna stanowiąca odpowiednio załączniki:
a) Załącznik nr 8 - Program funkcjonalno-użytkowy dla przebudowy drogi gminnej nr 170203C w miejscowości Głęboczek.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przedłożyć do dnia podpisania umowy harmonogram wykonania prac. Harmonogram należy sporządzić na podstawie głównych pozycji robót z PFU.
4. Wykonanie na podstawie załączonych programów funkcjonalno-użytkowych dokumentacji projektowej dla zadania w następującym zakresie:
1) Opracowanie projektu budowlanego. Projekt powinien obejmować swoim zakresem również zabezpieczenie lub ewentualną przebudowę kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej,
2) Uzyskanie map do celów projektowych,
3) Uzyskanie wypisów z rejestru gruntów,
4) Uzyskanie innych decyzji, zezwoleń, oświadczeń lub opinii organów administracji publicznej, jeżeli na etapie realizacji operacji będzie zachodziła konieczność ich uzyskania,
5) Rozgraniczenie i dokonanie wydzielenia działek gruntu z nieruchomości prywatnych celem poszerzeń na realizację inwestycji drogowej wraz z przygotowaniem kompletnej dokumentacji (kwestia odszkodowań leży po stronie Zamawiającego) – jeśli dotyczy,
6) W przypadku dokonywania rozgraniczeń i wydzielania działek pod poszerzenia pasa drogowego, należy informować i zawiadamiać o tym fakcie na bieżąco Zamawiającego oraz strony postępowania (mieszkańców),
7) Sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego – pozwolenia na budowę i/lub pozwolenia na realizację inwestycji drogowej i/lub inny dokument zezwalający na realizację inwestycji – jeżeli dotyczy,
8) Uzgodnienie z Zamawiającym i zatwierdzenie przez niego przyjętych przez wykonawcę rozwiązań technicznych,
9) Dokonanie rejestracji dziennika budowy oraz zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych. Czynności tych należy dokonać przed rozpoczęciem robót budowlanych,
10) Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, warunki, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do opracowania dokumentacji. Wykonawca przed rozpoczęciem prac projektowych dokona z Zamawiającym protokolarnych uzgodnień w zakresie projektowanych rozwiązań technologicznych i materiałowych,
11) Wykonawca realizuje zamówienie na podstawie pełnomocnictwa do działania w imieniu i na rzecz Gminy Chrostkowo – w celu związanym z niniejszym zamówieniem, w tym wystąpienie o wszelkie wymagane prawem decyzje, uzgodnienia, opinie i pozwolenia, niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej oraz wykonania robót budowlanych,
12) Po stronie Zamawiającego jest uzyskanie i dokonanie wszelkich czynności administracyjno-prawnych związanych z prawidłową realizacją zamówienia,
13) Wykonawca w trakcie prac projektowych jest zobowiązany informować Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac oraz proponowanych rozwiązań projektowych. Kompletna dokumentacja budowlana wymaga uzgodnienia z inwestorem we wszystkich fazach projektowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie prowadzonych prac projektowych. Dokumentację do uzgodnień i akceptacji należy przekazywać w wersji papierowej i elektronicznej,
14) Projekt powinien uwzględniać założenia jak największej energooszczędności,
15) Projekt budowlany musi być wykonany zgodnie z:
a) Prawem budowlanym (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.),
b) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679).
c) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454).
d) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458).
e) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126);
f) Projekt budowlany powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz w swoim opracowaniu powinien zawierać wszystkie niezbędny wymagane elementy w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia na etapie robót budowlanych.
5. Prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową oraz:
1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
2) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczanie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę,
3) Wykonawca zabezpiecza teren budowy, mając na względzie mienie Zamawiającego i własne,
4) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót,
5) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca opracuje Plan BIOZ w oparciu o dokumentację projektową w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności na terenie budowy,
6) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz do zapewnienia przestrzegania tych przepisów przez inne osoby uczestniczące z jego ramienia w realizacji robót (podwykonawców, usługodawców, dostawców, itp.),
7) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązuje się zorganizować i urządzić zaplecze budowy oraz plac budowy wraz z zapewnieniem niezbędnych mediów i ich opomiarowania do wykonania przedmiotu zamówienia,
8) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i zagospodarowanie odpadów,
9) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem prac przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót,
10) Usuwania wad stwierdzonych w trakcie dokonywania odbiorów zgodnie z postanowieniami umowy.
6. Wykonawca będzie utrzymywał teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz na bieżąco będzie usuwał, utylizował i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Wykonawca ograniczy swoje działania do terenu budowy oraz takich dodatkowych obszarów, jakie uzgodni z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającym, jako teren roboczy. Organizacja terenu budowy i roboty prowadzone będą w sposób niezagrażający bezpieczeństwu osób i mienia.
7. W razie takiej konieczności, przed rozpoczęciem robót Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni z właściwymi zarządcami dróg projekty czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, a następnie uzyska zatwierdzenie tych projektów przez właściwe do tego organy.
8. Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni projekty stałej organizacji ruchu, a następnie uzyska zatwierdzenie tych projektów przez właściwe do tego organy. W ramach zadania należy wykonać również pełne oznakowanie drogowe.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość w ramach przedmiotu umowy wykonania przez Wykonawcę odwiertów kontrolnych w ilości do 5 szt. na każdy 1 km jezdni w celu określenia prawidłowej struktury przebudowanej drogi.
10. Wykonawca podejmie wszelkie niezbędne kroki, aby chronić środowisko (zarówno na terenie budowy jak i poza nim) oraz ograniczać szkody oraz uciążliwości dla ludzi i właściwości wynikające z zanieczyszczeń, hałasu oraz innych skutków prowadzonych przez niego działań. Zapewni również, by emisje w powietrze oraz odpływy powierzchniowe i ścieki wynikłe z działań Wykonawcy nie przekroczyły wartości określonych odpowiednimi normami.
11. Sprzęt używany do wykonywania robót powinien być sprawny i posiadający wszelkie wymagane zezwolenia, dopuszczenia, atesty i certyfikaty.
12. Wykonawca zobowiązany jest stosować materiały w gatunku pierwszym oraz posiadać dla nich wymagane prawem świadectwa, atesty i certyfikaty. Na każde żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów lub każdej ich części (partii) certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, atesty, itp.
13. Wykonawca na własny koszt dostarczy wszystkie materiały budowlane oraz sprzęt budowlany, zatrudni pracowników, dostarczy, utrzyma i usunie po zakończeniu budowy wszelkie urządzenia z terenu budowy.
14. Wykonawca zapewni na własny koszt pełną obsługę laboratoryjną, geodezyjną i geologiczną budowy wraz z wykonaniem wszelkich badań, w tym także wykonaniem badań na żądanie Zamawiającego w przypadku wątpliwości co do jakości wykonanych robót i użytych materiałów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w § 4 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 857511,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa w formuje „zaprojektuj i wybuduj” drogi gminnej na terenie gminy Chrostkowo, w miejscowości Janiszewo.2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i techniczna stanowiąca odpowiednio załączniki:
a) Załącznik nr 9 – Program funkcjonalno-użytkowy dla przebudowy drogi gminnej nr 170237C oraz 170298C w miejscowości Janiszewo.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przedłożyć do dnia podpisania umowy harmonogram wykonania prac. Harmonogram należy sporządzić na podstawie głównych pozycji robót z PFU.
4. Wykonanie na podstawie załączonych programów funkcjonalno-użytkowych dokumentacji projektowej dla zadania w następującym zakresie:
1) Opracowanie projektu budowlanego. Projekt powinien obejmować swoim zakresem również zabezpieczenie lub ewentualną przebudowę kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej,
2) Uzyskanie map do celów projektowych,
3) Uzyskanie wypisów z rejestru gruntów,
4) Uzyskanie innych decyzji, zezwoleń, oświadczeń lub opinii organów administracji publicznej, jeżeli na etapie realizacji operacji będzie zachodziła konieczność ich uzyskania,
5) Rozgraniczenie i dokonanie wydzielenia działek gruntu z nieruchomości prywatnych celem poszerzeń na realizację inwestycji drogowej wraz z przygotowaniem kompletnej dokumentacji (kwestia odszkodowań leży po stronie Zamawiającego) – jeśli dotyczy,
6) W przypadku dokonywania rozgraniczeń i wydzielania działek pod poszerzenia pasa drogowego, należy informować i zawiadamiać o tym fakcie na bieżąco Zamawiającego oraz strony postępowania (mieszkańców),
7) Sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego – pozwolenia na budowę i/lub pozwolenia na realizację inwestycji drogowej i/lub inny dokument zezwalający na realizację inwestycji – jeżeli dotyczy,
8) Uzgodnienie z Zamawiającym i zatwierdzenie przez niego przyjętych przez wykonawcę rozwiązań technicznych,
9) Dokonanie rejestracji dziennika budowy oraz zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych. Czynności tych należy dokonać przed rozpoczęciem robót budowlanych,
10) Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, warunki, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do opracowania dokumentacji. Wykonawca przed rozpoczęciem prac projektowych dokona z Zamawiającym protokolarnych uzgodnień w zakresie projektowanych rozwiązań technologicznych i materiałowych,
11) Wykonawca realizuje zamówienie na podstawie pełnomocnictwa do działania w imieniu i na rzecz Gminy Chrostkowo – w celu związanym z niniejszym zamówieniem, w tym wystąpienie o wszelkie wymagane prawem decyzje, uzgodnienia, opinie i pozwolenia, niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej oraz wykonania robót budowlanych,
12) Po stronie Zamawiającego jest uzyskanie i dokonanie wszelkich czynności administracyjno-prawnych związanych z prawidłową realizacją zamówienia,
13) Wykonawca w trakcie prac projektowych jest zobowiązany informować Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac oraz proponowanych rozwiązań projektowych. Kompletna dokumentacja budowlana wymaga uzgodnienia z inwestorem we wszystkich fazach projektowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie prowadzonych prac projektowych. Dokumentację do uzgodnień i akceptacji należy przekazywać w wersji papierowej i elektronicznej,
14) Projekt powinien uwzględniać założenia jak największej energooszczędności,
15) Projekt budowlany musi być wykonany zgodnie z:
a) Prawem budowlanym (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.),
b) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679).
c) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454).
d) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458).
e) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126);
f) Projekt budowlany powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz w swoim opracowaniu powinien zawierać wszystkie niezbędny wymagane elementy w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia na etapie robót budowlanych.
5. Prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową oraz:
1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
2) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczanie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę,
3) Wykonawca zabezpiecza teren budowy, mając na względzie mienie Zamawiającego i własne,
4) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót,
5) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca opracuje Plan BIOZ w oparciu o dokumentację projektową w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności na terenie budowy,
6) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz do zapewnienia przestrzegania tych przepisów przez inne osoby uczestniczące z jego ramienia w realizacji robót (podwykonawców, usługodawców, dostawców, itp.),
7) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązuje się zorganizować i urządzić zaplecze budowy oraz plac budowy wraz z zapewnieniem niezbędnych mediów i ich opomiarowania do wykonania przedmiotu zamówienia,
8) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i zagospodarowanie odpadów,
9) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem prac przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót,
10) Usuwania wad stwierdzonych w trakcie dokonywania odbiorów zgodnie z postanowieniami umowy.
6. Wykonawca będzie utrzymywał teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz na bieżąco będzie usuwał, utylizował i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Wykonawca ograniczy swoje działania do terenu budowy oraz takich dodatkowych obszarów, jakie uzgodni z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającym, jako teren roboczy. Organizacja terenu budowy i roboty prowadzone będą w sposób niezagrażający bezpieczeństwu osób i mienia.
7. W razie takiej konieczności, przed rozpoczęciem robót Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni z właściwymi zarządcami dróg projekty czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, a następnie uzyska zatwierdzenie tych projektów przez właściwe do tego organy.
8. Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni projekty stałej organizacji ruchu, a następnie uzyska zatwierdzenie tych projektów przez właściwe do tego organy. W ramach zadania należy wykonać również pełne oznakowanie drogowe.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość w ramach przedmiotu umowy wykonania przez Wykonawcę odwiertów kontrolnych w ilości do 5 szt. na każdy 1 km jezdni w celu określenia prawidłowej struktury przebudowanej drogi.
10. Wykonawca podejmie wszelkie niezbędne kroki, aby chronić środowisko (zarówno na terenie budowy jak i poza nim) oraz ograniczać szkody oraz uciążliwości dla ludzi i właściwości wynikające z zanieczyszczeń, hałasu oraz innych skutków prowadzonych przez niego działań. Zapewni również, by emisje w powietrze oraz odpływy powierzchniowe i ścieki wynikłe z działań Wykonawcy nie przekroczyły wartości określonych odpowiednimi normami.
11. Sprzęt używany do wykonywania robót powinien być sprawny i posiadający wszelkie wymagane zezwolenia, dopuszczenia, atesty i certyfikaty.
12. Wykonawca zobowiązany jest stosować materiały w gatunku pierwszym oraz posiadać dla nich wymagane prawem świadectwa, atesty i certyfikaty. Na każde żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów lub każdej ich części (partii) certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, atesty, itp.
13. Wykonawca na własny koszt dostarczy wszystkie materiały budowlane oraz sprzęt budowlany, zatrudni pracowników, dostarczy, utrzyma i usunie po zakończeniu budowy wszelkie urządzenia z terenu budowy.
14. Wykonawca zapewni na własny koszt pełną obsługę laboratoryjną, geodezyjną i geologiczną budowy wraz z wykonaniem wszelkich badań, w tym także wykonaniem badań na żądanie Zamawiającego w przypadku wątpliwości co do jakości wykonanych robót i użytych materiałów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w § 4 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 1271143,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa w formuje „zaprojektuj i wybuduj” drogi gminnej na terenie gminy Chrostkowo, w miejscowości Makówiec.2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i techniczna stanowiąca odpowiednio załączniki:
a) Załącznik nr 10 – Program funkcjonalno-użytkowy dla przebudowy drogi gminnej nr 170239C w miejscowości Makówiec.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przedłożyć do dnia podpisania umowy harmonogram wykonania prac. Harmonogram należy sporządzić na podstawie głównych pozycji robót z PFU.
4. Wykonanie na podstawie załączonych programów funkcjonalno-użytkowych dokumentacji projektowej dla zadania w następującym zakresie:
1) Opracowanie projektu budowlanego. Projekt powinien obejmować swoim zakresem również zabezpieczenie lub ewentualną przebudowę kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej,
2) Uzyskanie map do celów projektowych,
3) Uzyskanie wypisów z rejestru gruntów,
4) Uzyskanie innych decyzji, zezwoleń, oświadczeń lub opinii organów administracji publicznej, jeżeli na etapie realizacji operacji będzie zachodziła konieczność ich uzyskania,
5) Rozgraniczenie i dokonanie wydzielenia działek gruntu z nieruchomości prywatnych celem poszerzeń na realizację inwestycji drogowej wraz z przygotowaniem kompletnej dokumentacji (kwestia odszkodowań leży po stronie Zamawiającego) – jeśli dotyczy,
6) W przypadku dokonywania rozgraniczeń i wydzielania działek pod poszerzenia pasa drogowego, należy informować i zawiadamiać o tym fakcie na bieżąco Zamawiającego oraz strony postępowania (mieszkańców),
7) Sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego – pozwolenia na budowę i/lub pozwolenia na realizację inwestycji drogowej i/lub inny dokument zezwalający na realizację inwestycji – jeżeli dotyczy,
8) Uzgodnienie z Zamawiającym i zatwierdzenie przez niego przyjętych przez wykonawcę rozwiązań technicznych,
9) Dokonanie rejestracji dziennika budowy oraz zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych. Czynności tych należy dokonać przed rozpoczęciem robót budowlanych,
10) Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, warunki, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do opracowania dokumentacji. Wykonawca przed rozpoczęciem prac projektowych dokona z Zamawiającym protokolarnych uzgodnień w zakresie projektowanych rozwiązań technologicznych i materiałowych,
11) Wykonawca realizuje zamówienie na podstawie pełnomocnictwa do działania w imieniu i na rzecz Gminy Chrostkowo – w celu związanym z niniejszym zamówieniem, w tym wystąpienie o wszelkie wymagane prawem decyzje, uzgodnienia, opinie i pozwolenia, niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej oraz wykonania robót budowlanych,
12) Po stronie Zamawiającego jest uzyskanie i dokonanie wszelkich czynności administracyjno-prawnych związanych z prawidłową realizacją zamówienia,
13) Wykonawca w trakcie prac projektowych jest zobowiązany informować Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac oraz proponowanych rozwiązań projektowych. Kompletna dokumentacja budowlana wymaga uzgodnienia z inwestorem we wszystkich fazach projektowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie prowadzonych prac projektowych. Dokumentację do uzgodnień i akceptacji należy przekazywać w wersji papierowej i elektronicznej,
14) Projekt powinien uwzględniać założenia jak największej energooszczędności,
15) Projekt budowlany musi być wykonany zgodnie z:
a) Prawem budowlanym (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.),
b) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679).
c) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454).
d) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458).
e) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126);
f) Projekt budowlany powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz w swoim opracowaniu powinien zawierać wszystkie niezbędny wymagane elementy w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia na etapie robót budowlanych.
5. Prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową oraz:
1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
2) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczanie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę,
3) Wykonawca zabezpiecza teren budowy, mając na względzie mienie Zamawiającego i własne,
4) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót,
5) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca opracuje Plan BIOZ w oparciu o dokumentację projektową w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności na terenie budowy,
6) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz do zapewnienia przestrzegania tych przepisów przez inne osoby uczestniczące z jego ramienia w realizacji robót (podwykonawców, usługodawców, dostawców, itp.),
7) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązuje się zorganizować i urządzić zaplecze budowy oraz plac budowy wraz z zapewnieniem niezbędnych mediów i ich opomiarowania do wykonania przedmiotu zamówienia,
8) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i zagospodarowanie odpadów,
9) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem prac przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót,
10) Usuwania wad stwierdzonych w trakcie dokonywania odbiorów zgodnie z postanowieniami umowy.
6. Wykonawca będzie utrzymywał teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz na bieżąco będzie usuwał, utylizował i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Wykonawca ograniczy swoje działania do terenu budowy oraz takich dodatkowych obszarów, jakie uzgodni z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającym, jako teren roboczy. Organizacja terenu budowy i roboty prowadzone będą w sposób niezagrażający bezpieczeństwu osób i mienia.
7. W razie takiej konieczności, przed rozpoczęciem robót Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni z właściwymi zarządcami dróg projekty czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, a następnie uzyska zatwierdzenie tych projektów przez właściwe do tego organy.
8. Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni projekty stałej organizacji ruchu, a następnie uzyska zatwierdzenie tych projektów przez właściwe do tego organy. W ramach zadania należy wykonać również pełne oznakowanie drogowe.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość w ramach przedmiotu umowy wykonania przez Wykonawcę odwiertów kontrolnych w ilości do 5 szt. na każdy 1 km jezdni w celu określenia prawidłowej struktury przebudowanej drogi.
10. Wykonawca podejmie wszelkie niezbędne kroki, aby chronić środowisko (zarówno na terenie budowy jak i poza nim) oraz ograniczać szkody oraz uciążliwości dla ludzi i właściwości wynikające z zanieczyszczeń, hałasu oraz innych skutków prowadzonych przez niego działań. Zapewni również, by emisje w powietrze oraz odpływy powierzchniowe i ścieki wynikłe z działań Wykonawcy nie przekroczyły wartości określonych odpowiednimi normami.
11. Sprzęt używany do wykonywania robót powinien być sprawny i posiadający wszelkie wymagane zezwolenia, dopuszczenia, atesty i certyfikaty.
12. Wykonawca zobowiązany jest stosować materiały w gatunku pierwszym oraz posiadać dla nich wymagane prawem świadectwa, atesty i certyfikaty. Na każde żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów lub każdej ich części (partii) certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, atesty, itp.
13. Wykonawca na własny koszt dostarczy wszystkie materiały budowlane oraz sprzęt budowlany, zatrudni pracowników, dostarczy, utrzyma i usunie po zakończeniu budowy wszelkie urządzenia z terenu budowy.
14. Wykonawca zapewni na własny koszt pełną obsługę laboratoryjną, geodezyjną i geologiczną budowy wraz z wykonaniem wszelkich badań, w tym także wykonaniem badań na żądanie Zamawiającego w przypadku wątpliwości co do jakości wykonanych robót i użytych materiałów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w § 4 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 1405367,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa w formuje „zaprojektuj i wybuduj” drogi gminnej na terenie gminy Chrostkowo, w miejscowości Sikórz.2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i techniczna stanowiąca odpowiednio załączniki:
a) Załącznik nr 11 – Program funkcjonalno-użytkowy dla przebudowy drogi gminnej nr 170223C w miejscowości Sikórz.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przedłożyć do dnia podpisania umowy harmonogram wykonania prac. Harmonogram należy sporządzić na podstawie głównych pozycji robót z PFU.
4. Wykonanie na podstawie załączonych programów funkcjonalno-użytkowych dokumentacji projektowej dla zadania w następującym zakresie:
1) Opracowanie projektu budowlanego. Projekt powinien obejmować swoim zakresem również zabezpieczenie lub ewentualną przebudowę kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej,
2) Uzyskanie map do celów projektowych,
3) Uzyskanie wypisów z rejestru gruntów,
4) Uzyskanie innych decyzji, zezwoleń, oświadczeń lub opinii organów administracji publicznej, jeżeli na etapie realizacji operacji będzie zachodziła konieczność ich uzyskania,
5) Rozgraniczenie i dokonanie wydzielenia działek gruntu z nieruchomości prywatnych celem poszerzeń na realizację inwestycji drogowej wraz z przygotowaniem kompletnej dokumentacji (kwestia odszkodowań leży po stronie Zamawiającego) – jeśli dotyczy,
6) W przypadku dokonywania rozgraniczeń i wydzielania działek pod poszerzenia pasa drogowego, należy informować i zawiadamiać o tym fakcie na bieżąco Zamawiającego oraz strony postępowania (mieszkańców),
7) Sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego – pozwolenia na budowę i/lub pozwolenia na realizację inwestycji drogowej i/lub inny dokument zezwalający na realizację inwestycji – jeżeli dotyczy,
8) Uzgodnienie z Zamawiającym i zatwierdzenie przez niego przyjętych przez wykonawcę rozwiązań technicznych,
9) Dokonanie rejestracji dziennika budowy oraz zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych. Czynności tych należy dokonać przed rozpoczęciem robót budowlanych,
10) Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, warunki, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do opracowania dokumentacji. Wykonawca przed rozpoczęciem prac projektowych dokona z Zamawiającym protokolarnych uzgodnień w zakresie projektowanych rozwiązań technologicznych i materiałowych,
11) Wykonawca realizuje zamówienie na podstawie pełnomocnictwa do działania w imieniu i na rzecz Gminy Chrostkowo – w celu związanym z niniejszym zamówieniem, w tym wystąpienie o wszelkie wymagane prawem decyzje, uzgodnienia, opinie i pozwolenia, niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej oraz wykonania robót budowlanych,
12) Po stronie Zamawiającego jest uzyskanie i dokonanie wszelkich czynności administracyjno-prawnych związanych z prawidłową realizacją zamówienia,
13) Wykonawca w trakcie prac projektowych jest zobowiązany informować Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac oraz proponowanych rozwiązań projektowych. Kompletna dokumentacja budowlana wymaga uzgodnienia z inwestorem we wszystkich fazach projektowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie prowadzonych prac projektowych. Dokumentację do uzgodnień i akceptacji należy przekazywać w wersji papierowej i elektronicznej,
14) Projekt powinien uwzględniać założenia jak największej energooszczędności,
15) Projekt budowlany musi być wykonany zgodnie z:
a) Prawem budowlanym (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.),
b) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679).
c) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454).
d) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458).
e) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126);
f) Projekt budowlany powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz w swoim opracowaniu powinien zawierać wszystkie niezbędny wymagane elementy w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia na etapie robót budowlanych.
5. Prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową oraz:
1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
2) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczanie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę,
3) Wykonawca zabezpiecza teren budowy, mając na względzie mienie Zamawiającego i własne,
4) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót,
5) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca opracuje Plan BIOZ w oparciu o dokumentację projektową w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności na terenie budowy,
6) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz do zapewnienia przestrzegania tych przepisów przez inne osoby uczestniczące z jego ramienia w realizacji robót (podwykonawców, usługodawców, dostawców, itp.),
7) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązuje się zorganizować i urządzić zaplecze budowy oraz plac budowy wraz z zapewnieniem niezbędnych mediów i ich opomiarowania do wykonania przedmiotu zamówienia,
8) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i zagospodarowanie odpadów,
9) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem prac przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót,
10) Usuwania wad stwierdzonych w trakcie dokonywania odbiorów zgodnie z postanowieniami umowy.
6. Wykonawca będzie utrzymywał teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz na bieżąco będzie usuwał, utylizował i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Wykonawca ograniczy swoje działania do terenu budowy oraz takich dodatkowych obszarów, jakie uzgodni z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającym, jako teren roboczy. Organizacja terenu budowy i roboty prowadzone będą w sposób niezagrażający bezpieczeństwu osób i mienia.
7. W razie takiej konieczności, przed rozpoczęciem robót Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni z właściwymi zarządcami dróg projekty czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, a następnie uzyska zatwierdzenie tych projektów przez właściwe do tego organy.
8. Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni projekty stałej organizacji ruchu, a następnie uzyska zatwierdzenie tych projektów przez właściwe do tego organy. W ramach zadania należy wykonać również pełne oznakowanie drogowe.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość w ramach przedmiotu umowy wykonania przez Wykonawcę odwiertów kontrolnych w ilości do 5 szt. na każdy 1 km jezdni w celu określenia prawidłowej struktury przebudowanej drogi.
10. Wykonawca podejmie wszelkie niezbędne kroki, aby chronić środowisko (zarówno na terenie budowy jak i poza nim) oraz ograniczać szkody oraz uciążliwości dla ludzi i właściwości wynikające z zanieczyszczeń, hałasu oraz innych skutków prowadzonych przez niego działań. Zapewni również, by emisje w powietrze oraz odpływy powierzchniowe i ścieki wynikłe z działań Wykonawcy nie przekroczyły wartości określonych odpowiednimi normami.
11. Sprzęt używany do wykonywania robót powinien być sprawny i posiadający wszelkie wymagane zezwolenia, dopuszczenia, atesty i certyfikaty.
12. Wykonawca zobowiązany jest stosować materiały w gatunku pierwszym oraz posiadać dla nich wymagane prawem świadectwa, atesty i certyfikaty. Na każde żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów lub każdej ich części (partii) certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, atesty, itp.
13. Wykonawca na własny koszt dostarczy wszystkie materiały budowlane oraz sprzęt budowlany, zatrudni pracowników, dostarczy, utrzyma i usunie po zakończeniu budowy wszelkie urządzenia z terenu budowy.
14. Wykonawca zapewni na własny koszt pełną obsługę laboratoryjną, geodezyjną i geologiczną budowy wraz z wykonaniem wszelkich badań, w tym także wykonaniem badań na żądanie Zamawiającego w przypadku wątpliwości co do jakości wykonanych robót i użytych materiałów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w § 4 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 850992,42 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa w formuje „zaprojektuj i wybuduj” drogi gminnej na terenie gminy Chrostkowo, w miejscowości Stalmierz.2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i techniczna stanowiąca odpowiednio załączniki:
a) Załącznik nr 12 – Program funkcjonalno-użytkowy dla przebudowy drogi gminnej nr 170244C w miejscowości Stalmierz.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przedłożyć do dnia podpisania umowy harmonogram wykonania prac. Harmonogram należy sporządzić na podstawie głównych pozycji robót z PFU.
4. Wykonanie na podstawie załączonych programów funkcjonalno-użytkowych dokumentacji projektowej dla zadania w następującym zakresie:
1) Opracowanie projektu budowlanego. Projekt powinien obejmować swoim zakresem również zabezpieczenie lub ewentualną przebudowę kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej,
2) Uzyskanie map do celów projektowych,
3) Uzyskanie wypisów z rejestru gruntów,
4) Uzyskanie innych decyzji, zezwoleń, oświadczeń lub opinii organów administracji publicznej, jeżeli na etapie realizacji operacji będzie zachodziła konieczność ich uzyskania,
5) Rozgraniczenie i dokonanie wydzielenia działek gruntu z nieruchomości prywatnych celem poszerzeń na realizację inwestycji drogowej wraz z przygotowaniem kompletnej dokumentacji (kwestia odszkodowań leży po stronie Zamawiającego) – jeśli dotyczy,
6) W przypadku dokonywania rozgraniczeń i wydzielania działek pod poszerzenia pasa drogowego, należy informować i zawiadamiać o tym fakcie na bieżąco Zamawiającego oraz strony postępowania (mieszkańców),
7) Sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego – pozwolenia na budowę i/lub pozwolenia na realizację inwestycji drogowej i/lub inny dokument zezwalający na realizację inwestycji – jeżeli dotyczy,
8) Uzgodnienie z Zamawiającym i zatwierdzenie przez niego przyjętych przez wykonawcę rozwiązań technicznych,
9) Dokonanie rejestracji dziennika budowy oraz zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych. Czynności tych należy dokonać przed rozpoczęciem robót budowlanych,
10) Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, warunki, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do opracowania dokumentacji. Wykonawca przed rozpoczęciem prac projektowych dokona z Zamawiającym protokolarnych uzgodnień w zakresie projektowanych rozwiązań technologicznych i materiałowych,
11) Wykonawca realizuje zamówienie na podstawie pełnomocnictwa do działania w imieniu i na rzecz Gminy Chrostkowo – w celu związanym z niniejszym zamówieniem, w tym wystąpienie o wszelkie wymagane prawem decyzje, uzgodnienia, opinie i pozwolenia, niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej oraz wykonania robót budowlanych,
12) Po stronie Zamawiającego jest uzyskanie i dokonanie wszelkich czynności administracyjno-prawnych związanych z prawidłową realizacją zamówienia,
13) Wykonawca w trakcie prac projektowych jest zobowiązany informować Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac oraz proponowanych rozwiązań projektowych. Kompletna dokumentacja budowlana wymaga uzgodnienia z inwestorem we wszystkich fazach projektowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie prowadzonych prac projektowych. Dokumentację do uzgodnień i akceptacji należy przekazywać w wersji papierowej i elektronicznej,
14) Projekt powinien uwzględniać założenia jak największej energooszczędności,
15) Projekt budowlany musi być wykonany zgodnie z:
a) Prawem budowlanym (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.),
b) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679).
c) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454).
d) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458).
e) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126);
f) Projekt budowlany powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz w swoim opracowaniu powinien zawierać wszystkie niezbędny wymagane elementy w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia na etapie robót budowlanych.
5. Prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową oraz:
1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
2) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczanie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę,
3) Wykonawca zabezpiecza teren budowy, mając na względzie mienie Zamawiającego i własne,
4) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót,
5) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca opracuje Plan BIOZ w oparciu o dokumentację projektową w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności na terenie budowy,
6) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz do zapewnienia przestrzegania tych przepisów przez inne osoby uczestniczące z jego ramienia w realizacji robót (podwykonawców, usługodawców, dostawców, itp.),
7) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązuje się zorganizować i urządzić zaplecze budowy oraz plac budowy wraz z zapewnieniem niezbędnych mediów i ich opomiarowania do wykonania przedmiotu zamówienia,
8) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i zagospodarowanie odpadów,
9) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem prac przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót,
10) Usuwania wad stwierdzonych w trakcie dokonywania odbiorów zgodnie z postanowieniami umowy.
6. Wykonawca będzie utrzymywał teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz na bieżąco będzie usuwał, utylizował i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Wykonawca ograniczy swoje działania do terenu budowy oraz takich dodatkowych obszarów, jakie uzgodni z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającym, jako teren roboczy. Organizacja terenu budowy i roboty prowadzone będą w sposób niezagrażający bezpieczeństwu osób i mienia.
7. W razie takiej konieczności, przed rozpoczęciem robót Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni z właściwymi zarządcami dróg projekty czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, a następnie uzyska zatwierdzenie tych projektów przez właściwe do tego organy.
8. Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni projekty stałej organizacji ruchu, a następnie uzyska zatwierdzenie tych projektów przez właściwe do tego organy. W ramach zadania należy wykonać również pełne oznakowanie drogowe.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość w ramach przedmiotu umowy wykonania przez Wykonawcę odwiertów kontrolnych w ilości do 5 szt. na każdy 1 km jezdni w celu określenia prawidłowej struktury przebudowanej drogi.
10. Wykonawca podejmie wszelkie niezbędne kroki, aby chronić środowisko (zarówno na terenie budowy jak i poza nim) oraz ograniczać szkody oraz uciążliwości dla ludzi i właściwości wynikające z zanieczyszczeń, hałasu oraz innych skutków prowadzonych przez niego działań. Zapewni również, by emisje w powietrze oraz odpływy powierzchniowe i ścieki wynikłe z działań Wykonawcy nie przekroczyły wartości określonych odpowiednimi normami.
11. Sprzęt używany do wykonywania robót powinien być sprawny i posiadający wszelkie wymagane zezwolenia, dopuszczenia, atesty i certyfikaty.
12. Wykonawca zobowiązany jest stosować materiały w gatunku pierwszym oraz posiadać dla nich wymagane prawem świadectwa, atesty i certyfikaty. Na każde żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów lub każdej ich części (partii) certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, atesty, itp.
13. Wykonawca na własny koszt dostarczy wszystkie materiały budowlane oraz sprzęt budowlany, zatrudni pracowników, dostarczy, utrzyma i usunie po zakończeniu budowy wszelkie urządzenia z terenu budowy.
14. Wykonawca zapewni na własny koszt pełną obsługę laboratoryjną, geodezyjną i geologiczną budowy wraz z wykonaniem wszelkich badań, w tym także wykonaniem badań na żądanie Zamawiającego w przypadku wątpliwości co do jakości wykonanych robót i użytych materiałów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w § 4 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 1205440,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 798111,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1226136,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 798111,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Inżynieryjno-Drogowa „DROGTOM” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882833998
7.3.3) Ulica: ul. Krzywa Góra 8/10
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA INŻYNIERYJNO-DROGOWA "DROGTOM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA INŻYNIERYJNO-DROGOWA "DROGTOM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 798111,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1251679,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1609876,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1251679,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Inżynieryjno-Drogowa „DROGTOM” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882833998
7.3.3) Ulica: ul. Krzywa Góra 8/10
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA INŻYNIERYJNO-DROGOWA "DROGTOM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA INŻYNIERYJNO-DROGOWA "DROGTOM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1251679,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1379131,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1763809,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1379131,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Inżynieryjno-Drogowa „DROGTOM” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882833998
7.3.3) Ulica: ul. Krzywa Góra 8/10
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA INŻYNIERYJNO-DROGOWA "DROGTOM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA INŻYNIERYJNO-DROGOWA "DROGTOM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1379131,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 653478,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1115610,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 653478,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660128889
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Lipno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-600
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 653478,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1189949,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1725514,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1189949,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bruk-Kam Michał Wierzchowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660362421
7.3.4) Miejscowość: Majdany 2a
7.3.5) Kod pocztowy: 87-602
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zakres powierzonej części: Wykonanie podbudowy oraz nawierzchni
bitumicznej. Nazwa podwykonawcy: ROADBUD GP sp. z o.o. Sokołowo ul. Chabrowa 40, 87-400 Golub-Dobrzyń.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1189949,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla realizacji inwestycji pn.: Budowa hali skateparku, lodowiska na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji Bemowo przy ul. Obrońców Tobruku 40.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztowej na zadanie: Przebudowa i rozbudowa spichlerzy na Twierdzy Boyen w Giżycku
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania z ŁBO 2024/2025 pn. "Street Workout Park Olechów-Janów" (W021OJ)
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.