eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaDostawa sprzętu komputerowego (zestawy komputerowe, laptopy, urządzenia wielofunkcyjne, projektor multimedialny) na potrzeby BCO-SM im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej



Ogłoszenie z dnia 2024-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego (zestawy komputerowe, laptopy, urządzenia wielofunkcyjne, projektor multimedialny) na potrzeby BCO-SM im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242865296

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wyzwolenia 18

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@onkologia.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/onkologia_bielsko/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego (zestawy komputerowe, laptopy, urządzenia wielofunkcyjne, projektor multimedialny) na potrzeby BCO-SM im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5759ef1-3457-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427046

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049091/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii- Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387828

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.34.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie
· 40 zestawów komputerowych,
· 7 komputerów przenośnych typu laptop (oznaczonych symbolem L1),
· 4 komputerów przenośnych typu laptop II (oznaczonych symbolem L2),
· 11 urządzeń wielofunkcyjnych
· 1 projektora multimedialnego
(zwanego dalej Sprzętem), dla Beskidzkiego Centrum Onkologii -Szpital Miejski w Bielsku-Białej, przy ulicy Wyzwolenia 18. Szczegółowe opisy przedmiotów zamówienia określają załączniki nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ponieważ obarczone jest ono niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zapisy dokumentów zamówienia nie są spójne gdyż formularz szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia jest niezgodny z treścią SWZ i ogłoszenia o zamówieniu w zakresie zapisów dotyczących kryterium oceny ofert.
Z treści dokumentów wynikają różne zapisy dotyczące oceny ofert:
• W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ zamawiający wskazał jako kryterium oceniane:
* Pkt II ppkt 6 OPZ: „Odświeżanie matrycy” gdzie napisał że przyzna punkty 100Hz i więcej - 5pkt, poniżej 100Hz - 0 pkt;
*Pkt II ppkt 16 OPZ: „Monitor z jednostką centralną od jednego producenta” gdzie napisał że przyzna punkty TAK – 15 pkt; NIE – 0 pkt;
*Pkt VI ppkt 22 OPZ: „Koszt wydruku 1 strony przy wykorzystaniu materiałów producenta urządzenia wielofunkcyjnego (Podany minimalny koszt zadruku nie przekraczający 5% strony A4 z wykorzystaniem pojedynczego wkładu wg normy producenta) max. 10 gr” gdzie napisał że przyzna punkty; 10 gr - 0 pkt. ≤ 5 gr - 10 pkt
• w SWZ (rozdział XVIII punkt 1) zamawiający zapisał, że oceni Parametry techniczne przedmiotu zamówienia przyznając punkty wg opisu zamieszczonego w załączniku nr 5 SWZ (parametry dodatkowe oceniane). Ostateczna ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana wg zasady:
*jednostka centralna oraz monitor pochodzące od jednego producenta:
TAK – 10 pkt
NIE – 0 pkt
* koszt wydruku 1 strony przy wykorzystaniu materiałów producenta urządzenia wielofunkcyjnego:
10 gr - 0 pkt.
≤ 5 gr - 5 pkt.

Z uwagi, ze zapisy nie są jednolite wprowadzające w błąd Wykonawcę, Zamawiający nie jest w stanie dokonać rzetelnej oceny ofert złożonych przez Wykonawców w postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.