Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00387828/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00406597/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego (zestawy komputerowe, laptopy, urządzenia wielofunkcyjne, projektor multimedialny) na potrzeby BCO-SM im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242865296
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyzwolenia 18
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@onkologia.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/onkologia_bielsko/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego (zestawy komputerowe, laptopy, urządzenia wielofunkcyjne, projektor multimedialny) na potrzeby BCO-SM im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5759ef1-3457-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427046
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049091/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii- Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387828
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.34.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie
· 40 zestawów komputerowych,
· 7 komputerów przenośnych typu laptop (oznaczonych symbolem L1),
· 4 komputerów przenośnych typu laptop II (oznaczonych symbolem L2),
· 11 urządzeń wielofunkcyjnych
· 1 projektora multimedialnego
(zwanego dalej Sprzętem), dla Beskidzkiego Centrum Onkologii -Szpital Miejski w Bielsku-Białej, przy ulicy Wyzwolenia 18. Szczegółowe opisy przedmiotów zamówienia określają załączniki nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ponieważ obarczone jest ono niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zapisy dokumentów zamówienia nie są spójne gdyż formularz szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia jest niezgodny z treścią SWZ i ogłoszenia o zamówieniu w zakresie zapisów dotyczących kryterium oceny ofert.Z treści dokumentów wynikają różne zapisy dotyczące oceny ofert:
• W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ zamawiający wskazał jako kryterium oceniane:
* Pkt II ppkt 6 OPZ: „Odświeżanie matrycy” gdzie napisał że przyzna punkty 100Hz i więcej - 5pkt, poniżej 100Hz - 0 pkt;
*Pkt II ppkt 16 OPZ: „Monitor z jednostką centralną od jednego producenta” gdzie napisał że przyzna punkty TAK – 15 pkt; NIE – 0 pkt;
*Pkt VI ppkt 22 OPZ: „Koszt wydruku 1 strony przy wykorzystaniu materiałów producenta urządzenia wielofunkcyjnego (Podany minimalny koszt zadruku nie przekraczający 5% strony A4 z wykorzystaniem pojedynczego wkładu wg normy producenta) max. 10 gr” gdzie napisał że przyzna punkty; 10 gr - 0 pkt. ≤ 5 gr - 10 pkt
• w SWZ (rozdział XVIII punkt 1) zamawiający zapisał, że oceni Parametry techniczne przedmiotu zamówienia przyznając punkty wg opisu zamieszczonego w załączniku nr 5 SWZ (parametry dodatkowe oceniane). Ostateczna ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana wg zasady:
*jednostka centralna oraz monitor pochodzące od jednego producenta:
TAK – 10 pkt
NIE – 0 pkt
* koszt wydruku 1 strony przy wykorzystaniu materiałów producenta urządzenia wielofunkcyjnego:
10 gr - 0 pkt.
≤ 5 gr - 5 pkt.
Z uwagi, ze zapisy nie są jednolite wprowadzające w błąd Wykonawcę, Zamawiający nie jest w stanie dokonać rzetelnej oceny ofert złożonych przez Wykonawców w postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej - ETAP III"
- Świadczenie usług medycznych na potrzeby Ośrodka Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym w Bielsku-Białej w 2025 roku
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego w Bielsku-Białej w latach 2025 - 2026
- Sprzątanie filii Książnicy Beskidzkiej w roku 2025.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Dostawa sprzętu komputerowego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu
- Dostawa sprzętu komputerowego sygnatura sprawy 2-W-D-11-2024
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- Wyposażenie, doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa branżowego w nowoczesny sprzęt, materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.