Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00363604/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-23
- 2023/BZP 00377093/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa ulicy Harasymowicza - etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122680121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bernardyńska 24
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 6883100
1.5.8.) Numer faksu: 14 6883115
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.kurzyp@zdik.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.tarnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf1fc8f4-417e-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa ulicy Harasymowicza - etap II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf1fc8f4-417e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00427110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053352/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa ulicy Harasymowicza - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363604
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDiK.DZ.271.46.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 273771,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kanalizacji deszczowej, budowę oświetlenia ulicznego, zabezpieczenie sieci energetycznej oraz przebudowę ogrodzenia wraz z utwardzeniem terenu i odtworzeniem jezdni i polegać będzie między innymi na:
1) budowie kanalizacji deszczowej – budowa kolektora wraz ze studniami rewizyjnymi i wpustami ulicznymi z wykonaniem zabezpieczenia wpustów, studni, przed zanieczyszczeniem gruntem, piaskiem, kamieniami itp. płytami betonowymi oraz folią do czasu wykonania w następnym etapie nawierzchni jezdni z podbudową,
2) budowie oświetlenia ulicznego – budowa sieci kablowej, montaż słupów oraz opraw oświetleniowych, montaż dodatkowych rur osłonowych - w zakresie 6 szt. lamp,
3) zabezpieczeniu sieci energetycznej – zabezpieczenie kolidującej sieci rurami ochronnym,
4) przebudowie ogrodzenia,
5) opracowaniu projektu oraz wprowadzeniu czasowej organizacji ruchu drogowego wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu oraz jej aktualizacji w trakcie realizacji budowy w zależności od bieżących potrzeb oraz zabezpieczeniu przejścia pieszych, dojść i dojazdów do istniejących posesji - nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia dróg dla ruchu pieszych i pojazdów – na każdym etapie robót należy zapewnić możliwość przejazdu,
6) w przypadku prowadzenia robót na działkach poza liniami rozgraniczającymi pasa drogowego - wykonaniu dokumentacji fotograficznej stanu nieruchomości przed rozpoczęciem ww. robót i po ich zakończeniu. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest spisać protokół z właścicielem nieruchomości/użytkownikiem wieczystym potwierdzający przywrócenie nieruchomości do stanu poprzedniego po wykonaniu ww. prac. Powyższe dokumenty, tj. dokumentację fotograficzną, protokół wraz z fragmentem dokumentacji powykonawczej w zakresie ww. robót Wykonawca przekaże Zamawiającemu,
7) wykonaniu inwentaryzacji fotograficznej terenu objętego zakresem inwestycji oraz wjazdów do posesji przed realizacją zadania i przekazanie do Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia przekazania terenu budowy,
8) wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w wersji tradycyjnej – papierowej
– 2 egz. oraz w wersji elektronicznej edytowalnej) z klauzulą przyjęcia do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej,
9) odtworzeniu nawierzchni jezdni z destruktu asfaltowego wraz z podbudową po przekopach,
10) odtworzeniu zjazdów po przekopach,
11) utwardzeniu terenu z tłucznia i destruktu asfaltowego po przestawieniu ogrodzenia,
12) wycince krzewów, karczowanie pni,
13) wykonanie wszystkich innych robót niezbędnych dla zapewnienia zamierzonego efektu,
14) uporządkowaniu, odtworzeniu po zakończeniu robót terenów zielonych (zieleńców, trawników).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 i 2 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479849,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 611802,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479849,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurovia Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272885401
7.3.3) Ulica: Irysowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
całość zamówienia za wyjątkiem robót bitumicznych - podwykonawcy nie znani na etapie składania oferty
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479849,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawy warzyw i owoców
- Dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów.
- Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Dostawy: klipsów hemostatycznych, osprzętu do aparatu do podawania tlenu o wysokim przepływie Optiflow Airvo 2 firmy Fisher&Paykel
- Dostawa środków czystości dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce
- Przebudowa i rozbudowa Domu Pomocy Społecznej w Wietrzychowicach
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Piastów i ul. Leśnej w Złotorii.
- Rozbudowa ul. Szkolnej na odcinku od ul. Ciechocińskiej do ul. 8-go Marca w Złotorii.
- Przebudowa ul. Zorzy w Grębocinie.
- PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU UŻYT. PUB.NA POTRZEBY PROJEKTU WZMOCNIENIE DEINSTYTUCJONALIZACJI USŁUG SPOŁECZNYCH POPRZEZ ROZWÓJ DZIAŁALNOŚCI OŚRODKA WSPARCIA PSONI, ŚDS CHATKA W KREMPACHACH
- "Modernizacja schodów zewnętrznych do budynku Domu Pogrzebowego w Kętach wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych"
- P-06/2025 Przebudowa pomieszczeń Oddz. Chirurgii Ogólnej i Oddz. Chirurgii Szczękowej oraz Oddz. Neurologii z Oddz. Udarowym wraz z wyposażeniem realiz. w ramach zadania pn. "Przebudowa (...) RSzS"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.