Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00344841/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
- 2024/BZP 00360825/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-11
- 2024/BZP 00370415/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenach wiejskich Gminy Prudnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prudnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413188
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KOŚCIUSZKI 3
1.5.2.) Miejscowość: Prudnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@prudnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.prudnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6333e1db-1d9d-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenach wiejskich Gminy Prudnik2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6333e1db-1d9d-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427183
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049089/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenach wiejskich Gminy Prudnik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344841
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I-II.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2200538,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową budynków użyteczności publicznej na terenach wiejskich Gminy Prudnik w ramach zadania: „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenach wiejskich Gminy Prudnik”, tj.:
1). Przebudowa budynku Wiejskiego Domu Kultury w Niemysłowicach, której zakres obejmuje:
- remont i konserwację istniejącego pokrycia dachu,
- wymianę pokrycia dachowego nad salą wielofunkcyjną wraz z wymianą izolacji,
- montaż pompy ciepła, montaż magazynu energii wraz z przebudową pomieszczeń,
- montaż instalacji paneli fotowoltaicznych,
- wymianę oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego.
2) Przebudowa budynku Wiejskiego Domu Kultury w Szybowicach, której zakres obejmuje:
- remont i konserwację istniejącego pokrycia dachu,
- docieplenie istniejącego stropu nad salą konsumpcyjną w poziomie poddasza,
- montaż pompy ciepła wraz z przebudową pomieszczeń,
- montaż magazynu energii wraz z przebudową pomieszczeń,
- montaż instalacji paneli fotowoltaicznych,
- wymianę oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego.
3) Przebudowa budynku Wiejskiego Domu Kultury w Rudziczce, której zakres obejmuje:
- remont i konserwację istniejącego pokrycia dachu,
- montaż pompy ciepła,
- montaż magazynu energii wraz z przebudową pomieszczeń,
- montaż instalacji paneli fotowoltaicznych,
- wymianę oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego.
4) Przebudowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Piorunkowicach, której zakres obejmuje:
- remont i konserwację istniejącego pokrycia dachu,
- montaż pompy ciepła,
- montaż magazynu energii,
- montaż instalacji paneli fotowoltaicznych,
- wymianę oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego,
- remont istniejącej instalacji wewnętrznej wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,
- budynek w swojej bryle będzie ulegał rozbudowie na mocy decyzji o pozwoleniu na budowę nr 24 z dnia 24.01.2022 r.
Inwestycja realizowana jest w ramach Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w oparciu o Uchwałę Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałami Rady Ministrów: nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r. oraz nr 205/2022 z dnia 13 października 2022 r.) i Regulaminu Naboru Wniosków objętą wstępną promesą Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie dotyczącą dofinansowania inwestycji: NR Edycja6PGR/2023/1160/PolskiLad.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
44115710-9 - Daszki
45442100-8 - Roboty malarskie
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45443000-4 - Roboty elewacyjne
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421141-4 - Instalowanie przegród
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45261400-8 - Pokrywanie
45261410-1 - Izolowanie dachu
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45232452-5 - Roboty odwadniające
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45232460-4 - Roboty sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
09330000-1 - Energia słoneczna
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
43124100-9 - Drenaże
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
43133100-5 - Rusztowania przesuwne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
51112200-2 - Usługi instalowania sprzętu sterowania energią elektryczną
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2372000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3348032,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2372000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sunblast Alicja Ogórczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531287849
7.3.3) Ulica: ul. Kośnego 9/9
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-056
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty ogólnobudowlane, montaż i instalacja pomp ciepła: Urszula Sumisławska Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ULBUD
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2372000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- Dostawa artykułów spożywczych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Prudniku
- Usługa sprzątania pomieszczeń w SR w Prudniku
- Dostawa samochodu do przewozu 9 osób na potrzeby wychowanków z pieczy zastępczej.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Prudnickiego w 2025 roku
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z targowisk miejskich, będących w zarządzie Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Gubinie"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Modernizacja kotłowni gazowej w szkole podstawowej w Rożnowie
więcej: Energia słoneczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.