eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrudnikPoprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenach wiejskich Gminy Prudnik



Ogłoszenie z dnia 2024-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenach wiejskich Gminy Prudnik

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prudnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413188

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KOŚCIUSZKI 3

1.5.2.) Miejscowość: Prudnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@prudnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.prudnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6333e1db-1d9d-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenach wiejskich Gminy Prudnik

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6333e1db-1d9d-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049089/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenach wiejskich Gminy Prudnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344841

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I-II.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2200538,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową budynków użyteczności publicznej na terenach wiejskich Gminy Prudnik w ramach zadania: „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenach wiejskich Gminy Prudnik”, tj.:
1). Przebudowa budynku Wiejskiego Domu Kultury w Niemysłowicach, której zakres obejmuje:
- remont i konserwację istniejącego pokrycia dachu,
- wymianę pokrycia dachowego nad salą wielofunkcyjną wraz z wymianą izolacji,
- montaż pompy ciepła, montaż magazynu energii wraz z przebudową pomieszczeń,
- montaż instalacji paneli fotowoltaicznych,
- wymianę oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego.
2) Przebudowa budynku Wiejskiego Domu Kultury w Szybowicach, której zakres obejmuje:
- remont i konserwację istniejącego pokrycia dachu,
- docieplenie istniejącego stropu nad salą konsumpcyjną w poziomie poddasza,
- montaż pompy ciepła wraz z przebudową pomieszczeń,
- montaż magazynu energii wraz z przebudową pomieszczeń,
- montaż instalacji paneli fotowoltaicznych,
- wymianę oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego.
3) Przebudowa budynku Wiejskiego Domu Kultury w Rudziczce, której zakres obejmuje:
- remont i konserwację istniejącego pokrycia dachu,
- montaż pompy ciepła,
- montaż magazynu energii wraz z przebudową pomieszczeń,
- montaż instalacji paneli fotowoltaicznych,
- wymianę oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego.
4) Przebudowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Piorunkowicach, której zakres obejmuje:
- remont i konserwację istniejącego pokrycia dachu,
- montaż pompy ciepła,
- montaż magazynu energii,
- montaż instalacji paneli fotowoltaicznych,
- wymianę oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego,
- remont istniejącej instalacji wewnętrznej wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,
- budynek w swojej bryle będzie ulegał rozbudowie na mocy decyzji o pozwoleniu na budowę nr 24 z dnia 24.01.2022 r.
Inwestycja realizowana jest w ramach Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych w oparciu o Uchwałę Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałami Rady Ministrów: nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r., nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r. oraz nr 205/2022 z dnia 13 października 2022 r.) i Regulaminu Naboru Wniosków objętą wstępną promesą Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie dotyczącą dofinansowania inwestycji: NR Edycja6PGR/2023/1160/PolskiLad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

44115710-9 - Daszki

45442100-8 - Roboty malarskie

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45443000-4 - Roboty elewacyjne

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421141-4 - Instalowanie przegród

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien

45261400-8 - Pokrywanie

45261410-1 - Izolowanie dachu

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45232452-5 - Roboty odwadniające

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45232460-4 - Roboty sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

09330000-1 - Energia słoneczna

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

43124100-9 - Drenaże

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

43133100-5 - Rusztowania przesuwne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

51112200-2 - Usługi instalowania sprzętu sterowania energią elektryczną

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2372000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3348032,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2372000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sunblast Alicja Ogórczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531287849

7.3.3) Ulica: ul. Kośnego 9/9

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-056

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty ogólnobudowlane, montaż i instalacja pomp ciepła: Urszula Sumisławska Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ULBUD


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2372000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.