Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00341318/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenów gminnych na miejsca handlowe – plac targowy w Krościenku nad Dunajcem – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROŚCIENKO NAD DUNAJCEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892328
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 35
1.5.2.) Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-450
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: (18) 262-30-77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kroscienko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kroscienko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenów gminnych na miejsca handlowe – plac targowy w Krościenku nad Dunajcem – etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88a6e8e7-3020-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005868/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zagospodarowanie terenów gminnych na miejsca handlowe wraz z niezbędną infrastrukturą – plac targowy w Krościenku nad Dunajcem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00341318/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1659633,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie na miejsca handlowe, terenów gminnych zlokalizowanych przy ul. Targowej oraz przy Alei Wędkarzy w miejscowości Krościenko nad Dunajcem. 2. Zadanie obejmuje budowę obiektów handlowych wraz z koniecznymi elementami infrastruktury technicznej w postaci instalacji: elektrycznych, instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, instalacji wodociągowej, gazowej wraz z instalacjami wewnętrznymi (instalacji elektrycznych, wod-kan, CO, gazowej, wentylacji grawitacyjnej) oraz utwardzenie terenu w postaci dojść i dojazdu, miejsca na gromadzenie odpadów stałych, miejsc postojowych i małej architektury. 3. W ramach etapu I planowana jest budowa nowego obiektu handlowego oznaczonego na planszy projektu zagospodarowania jako budynek A, wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą tj. instalacje wewnętrzne i zalicznikowe, przyłącz kanalizacji sanitarnej i wodociągowej oraz instalacja kanalizacji deszczowej. Również w ramach etapu I, planowana jest przebudowa istniejącego budynku, obecnie mieszkalnego, na budynek handlowy z zapleczem sanitarnym, oznaczonego na planszy projektu zagospodarowania jako budynek B, wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj. instalacje wewnętrzne i zalicznikowe. Część terenu objętego etapem I stanowi ulica Targowa, gdzie planowany jest remont drogi oraz rozbudowa sieci wraz z przyłączami istniejącej kanalizacji deszczowej. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Dokumentacja projektowa, stanowiące załączniki do SWZ. 5. Przedmiar robót stanowiący załącznik do SWZ jest materiałem pomocniczym (nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia) i nie jest wiążący dla stron. Brak w Przedmiarze robót pozycji robót niezbędnych do wykonania celem prawidłowej realizacji zamówienia nie zwalnia Wykonawcy z ich wykonania oraz nie uprawnia Wykonawcy do wystąpienia z roszczeniem do Zamawiającego o zwiększenie należnego wynagrodzenia. 6. Zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia jest współfinansowane ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45213000-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233140-2 - Roboty drogowe
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2047015,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2129060,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2047015,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BC PROGRES Bożena Chlebek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352212093
7.3.3) Ulica: oś. Równie 2
7.3.4) Miejscowość: Ochotnica Dolna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-452
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usługi Sprzętowe i Budowlane ALKOP, Aleksander Lachor - Wykonanie sieci zewnętrznych i robót w zakresie nawierzchni asfaltowej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2047015,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
- (2) Modernizacja krytej pływalni 'Błekitna w Wyszkowie - wymiana dwóch zużytych central wentylacji mechanicznej obsługujących halę basenowa w tym nawiew na trybuny dla publiczności"
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.