eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobryszyce,,Remont ul. Przemys³owej w miejscowo¶ci Blok Dobryszyce"



Og³oszenie z dnia 2023-10-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
,,Remont ul. Przemys³owej w miejscowo¶ci Blok Dobryszyce"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Dobryszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647977

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wolno¶ci 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dobryszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-505

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446811193

1.5.8.) Numer faksu: 446811028

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dobryszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://dobryszyce.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Remont ul. Przemys³owej w miejscowo¶ci Blok Dobryszyce"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3370484c-62a0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00427263

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00050818/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Remont ul. Przemys³owej w miejscowo¶ci Blok Dobryszyce"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3370484c-62a0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e- Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://e-zamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej lub poczty elektronicznej, adres e-mail: przetargi@dobryszyce.pl (z wyj±tkiem sk³adania i wycofania oferty)
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
Osoba uprawniona przez Zamawiaj±cego do porozumiewania siê z Wykonawcami w kwestiach
formalnych i merytorycznych – Tomasz B±k e-mail: przetargi@dobryszyce.pl
Wykonawca sk³ada ofertê przy pomocy „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego - za³±cznik nr 1.
Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym . Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnêtrzny. Podpis formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnêtrznym równie¿ jest mo¿liwy, tylko w tym przypadku, powsta³y oddzielny plik podpisu dla tego formularza nale¿y za³±czyæ w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „ Wykonawca ” na Platformie
e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e- Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „ Centrum Pomocy ”, w tym instrukcja sk³adania oferty.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze”
( „Formularze do komunikacji” ). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „ dodaj za³±cznik ”). Zamawiaj±cy dopuszcza komunikowanie siê przy u¿yciu poczty elektronicznej:
przetargi@dobryszyce.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e- Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): godnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „ RODO ”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobryszyce reprezentowana
przez Wójta Gminy.
Dane tele-adresowe Zamawiaj±cego:
Gmina Dobryszyce ul. Wolno¶ci 8, 97-505 Dobryszyce
Adres e-mail: gmina@dobryszyce.pl
Tel. 44/ 681 11 93
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Dobryszyce jest pani Magdalena
Kuszmider tel. 607 770 718, e-mail: magdalena@kuszmider.com.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym
w trybie podstawowym pn.: „Remont ul. Przemys³owej w miejscowo¶ci Blok Dobryszyce”; Numer referencyjny postêpowania: ZP.271.1.9.2023;
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy z dnia 11
wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1710ze zm.), dalej
„ustawa Pzp”, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona
zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
udostêpnianie danych, o którym mowa w art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ma zastosowanie do
wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO
(szczególne kategorie danych osobowych) zebranych w toku postêpowania o udzielenie
zamówienia; dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce
wyroków skazuj±cych i naruszeñ prawa), Administrator (Zamawiaj±cy) udostêpnia w celu
umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, do up³ywu terminu na ich
wniesienie.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana
dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w oparciu o
zautomatyzowane przetwarzanie, w tym profilowanie, stosowanie do art. 22 RODO. Pozosta³e informacje dot. RODO zawarte zosta³y w pkt 21 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.9.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „ Remont ul. Przemys³owej w
miejscowo¶ci Blok Dobryszyce ”, po³o¿onej na dzia³ce nr 633obrêb Blok Dobryszyce,
Gmina Dobryszyce o d³ugo¶ci odcinka jezdni przeznaczonego do remontu – 620 mb.
W zakres robót wchodzi remont istniej±cej nawierzchni jezdni i remont istniej±cych
poboczy.
Przedmiotowa droga na odcinku objêtym opracowaniem posiada jezdniê bitumiczn±
o szeroko¶ci ¶rednio oko³o 5,0-5,5 m. Jezdnia bitumiczna na ca³ym odcinku jest w z³ym
stanie technicznym, posiada liczne nierówno¶ci, garby oraz spêkania, krawêd¼ nawierzchni
uleg³a uszkodzeniu.
W zakres robót wchodzi:
- wykonanie warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego SMA11gr.4cmKR3-4;
- wykonanie warstwy wi±¿±cej z betonu asfaltowego AC16Wgr.6cm PMB 25/55-60 KR 3-4;
- wzmocnienie pod³o¿a geokompozytem z w³ókien szklanych 120kN/120kN;
- wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11W 100kg/m2;
- frezowanie korekcyjne;
- odtworzenie poboczy z kruszywa ³amanego z zamia³owaniem,
Inwestycja polegaæ bêdzie na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni na ca³ej d³ugo¶ci z
betonu asfaltowego w km od 0+000,00 do 0+620,00.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-27

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cym
kryterium:
1) cena oferty ( C ) – 100%
Sposób oceny ofert:
1) w kryterium „ cena oferty ” w którym Zamawiaj±cemu zale¿y, aby wykonawca przedstawi³ jak najni¿sz± warto¶æ ( cenê ), zostanie zastosowany nastêpuj±cy wzór:
Liczba
zdobytych ( C ) = Cn/CB x 100 x waga kryterium 100%
punktów
Gdzie:
Cn – cena najni¿sza w¶ród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej
100 – wska¼nik sta³y
100 – procentowe znaczenie kryterium ceny

Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach kryterium „ cena ” obliczona zostanie przez podzielenie ceny najni¿szej z ofert przez cenê ocenianej oferty i pomno¿enie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagê kryterium, któr± ustalono na 100%.
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w kryterium „ cena oferty ”.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy okre¶la poni¿sze warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce :
1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.

2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.

3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.

4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy stawia szczegó³owe wymagania w zakresie oceny tych zdolno¶ci

1) o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿± minimalne poziomy
zdolno¶ci w zakresie do¶wiadczenia, tj. Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 5
lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym
przedmiot zamówienia, tj:
- co najmniej dwie roboty budowlane o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500 000,00 z³ brutto ka¿da (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych 00/100) polegaj±ce na budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg o nawierzchni bitumicznej (asfaltowej) wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie.

Uwaga: dla potrzeb oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu z pkt 6.1.4 ppkt.1), je¿eli warto¶ci zostan± podane w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP w oparciu o tabelê ¶rednich kursów walut obcych, na dzieñ opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
2) o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿± minimalne poziomy zdolno¶ci w zakresie osób, które zostan± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia tj. który wyka¿e ¿e posiada:
- kierownika budowy, pe³ni±cego równocze¶nie obowi±zki kierownika robót bran¿y drogowej co najmniej 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia okre¶lone przepisami ustawy Prawo budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej uzyskane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku udzia³u w pierwszej kolejno¶ci poprzez z³o¿enie wraz z ofert± O¶wiadczenia w³asnego, o którym mowa w 7.1. SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia:
- nie wymagane.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2) Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu:

a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie 5 lat, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y
wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y
wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne
dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y
wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie
uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wymagane potwierdzenie wykonania zamówieñ okre¶lonych w pkt 6.1.4. ppkt 1) do
SWZ z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, ¿e zosta³y wykonane nale¿ycie. Wykaz
znajduje siê w za³±czniku nr 6 do SWZ.
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia
publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o
podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiaj±cy wymaga uwzglêdnienia w niniejszym wykazie osób okre¶lonych w pkt
6.1.4. ppkt 2) do SWZ, zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty Wykonawca do³±cza:

1) formularz ofertowy, wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ,
2) aktualne na dzieñ sk³adania ofert odpowiednio o¶wiadczenie lub o¶wiadczenia, o których
mowa w pkt 7.1, 7.3 i 7.6.3) SWZ,
3) zobowi±zanie podmiotu do udostêpnienia zasobów, je¿eli wykonawca polega na zasobach
innego podmiotu ( je¿eli dotyczy ),
4) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego
wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy
( je¿eli dotyczy ),
5) pe³nomocnictwo ( je¿eli dotyczy ),
6) dowody równowa¿no¶ci, o których mowa w pkt 3.6. SWZ, je¿eli wykonawca zaoferowa³
rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia,
7) uzasadnienie zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa, je¿eli wykonawca zastrzeg³ w ofercie
informacje jako tajemnicê przedsiêbiorstwa,
8) dokumenty potwierdzaj±ce wniesienie wadium okre¶lone pkt 10 IDW.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy okre¶la kwotê wadium w wysoko¶ci 10.000,00 z³otych.
Wadium wykonawca wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje
nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert.
Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku
nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
( t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299 ).
Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy
Zamawiaj±cego w:

ESBANK Bank Spó³dzielczy w Radomsku.
Nr rachunku: 50 8980 0009 2024 0000 3785 0008 z dopiskiem:
Wadium – „ Remont ul. Przemys³owej w miejscowo¶ci Blok Dobryszyce ”.

Wadium wniesione w pieni±dzu uwa¿a siê za wniesione w sposób prawid³owy, gdy ¶rodki
pieniê¿ne wp³yn± na konto Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adnia ofert.
Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa
w pkt 10.3. pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub
porêczenia, w postaci elektronicznej.
W przypadku sk³adania przez wykonawcê wadium w formie gwarancji lub porêczenia,
gwarancja lub porêczenie powinno byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i
winno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy) (w przypadku wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – zaleca siê wymienienie wszystkich
wykonawców), beneficjenta gwarancji lub porêczenia (zamawiaj±cego), gwaranta lub
porêczyciela (np. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji lub
porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj± lub porêczeniem,
3) kwotê gwarancji lub porêczenia,
4) termin wa¿no¶ci gwarancji lub porêczenia ( który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin
zwi±zania wykonawcy z³o¿on± przez niego ofert± ),
5) nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela do zap³acenia
kwoty gwarancji lub porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego
zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿:
a) wykonawca, którego ofertê wybrano: (i) odmówi³ podpisania umowy na warunkach
okre¶lonych w ofercie, lub (ii) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego
wykonania umowy, lub (iii) zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych
po stronie wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana;
b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 Pzp lub art.
128 ust. 1 Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków
dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych
okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, o¶wiadczenia, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody
na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowa³o
brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
Warunki zatrzymania lub zwrotu wadium okre¶lone zosta³y w art. 98 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie.
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 7.1. SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te do³±czone do oferty potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) W przypadku okre¶lenia przez Zamawiaj±cego warunku dotycz±cego zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym lub zdolno¶ci technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 6.3. SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Formularz o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
5) Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 2,3,4 ustawy oraz art. 455 ust. 2 ustawy Pzp. Rodzaj i zakres zmian zosta³ okre¶lony szczegó³owo w postanowieniach umowy - za³±cznik nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-19 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez platformê e zamówienia. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w instrukcjach interaktywnych dostêpnych na platformie e zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-19 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-17

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.