eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonywanie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynkach internatowych położonych w Dęblinie oraz Hrubieszowie



Ogłoszenie z dnia 2024-07-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynkach internatowych położonych w Dęblinie oraz Hrubieszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015296322

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zielone Zacisze 11B

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-294

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 379 45 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@amwkwatera.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwkwatera.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynkach internatowych położonych w Dęblinie oraz Hrubieszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce5d1854-5382-488a-9132-19a647d3a0fd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427281

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W dniu 29.05.2024 r. upłynął termin na składanie ofert do postępowania przetargowego na: „Wykonywanie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynkach internatowych położonych w Dęblinie oraz Hrubieszowie”, Nr sprawy: BZP.DZN.47.2024, które było prowadzone w trybie podstawowym wariant I. W wyznaczonym terminie na składanie ofert, tj. do dnia 29.05.2024 r. do godz. 11:00 nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. W związku z czym postępowanie w dniu 06.06.2024 r. zostało unieważnione przez Zamawiającego na podstawie art. 255 pkt 1 ww. ustawy.
W związku z faktem, iż nie zmieniono pierwotnych warunków zamówienia ani nie zmodyfikowano pierwotnego przedmiotu zamówienia, spełnione zostały przesłanki art. 305 pkt 2 ww. ustawy.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-57a75a35-0ecb-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.DZN.73.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 57153,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonywanie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynkach internatowych położonych w Dęblinie oraz Hrubieszowie”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93253,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93253,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93253,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Seltik Security Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133016762

7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 78

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-301

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom następujący rodzaj prac, tj. podjazdy patroli oraz monitoring wizyjny, jednakże na etapie złożenia propozycji cenowej nie były mu znane nazwy firm podwykonawców.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93253,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 729 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.