Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00377050/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PRZEBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU W ODDZIALE LECZENIA UZALEŻNIEŃ I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM NEUROPSYCHIATRYCZNE IM. OSKARA BIELAWSKIEGO W KOŚCIANIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411049324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ignacego Paderewskiego 1A
1.5.2.) Miejscowość: Kościan
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: et@wcn-koscian.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wcn-koscian.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wcnkoscian.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU W ODDZIALE LECZENIA UZALEŻNIEŃ I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0f3a167-488f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00427311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011052/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Przebudowa systemu monitoringu w Oddziale Leczenia Uzależnień I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377050
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/14/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 260162,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi:
Przebudowa systemu monitoringu w Oddziale Leczenia Uzależnień I.
2) Wspólny Słownik Zamówień:
34971000-4 -Urządzenia bezpośredniego monitorowania.
45311000-0 -Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
35125300-2 -Kamery bezpieczeństwa
45314000-1 -Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1. Przebudowa systemu monitoringu obejmuje dostawę urządzeń systemu wraz z ich montażem.
2. Zakres prac stanowi Załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2, który uszczegóławia parametry i wymagane warunki dostosowania pomieszczeń.
3. Plan montażu kamer wewnętrznych parter – załącznik nr 3.
4. Plan montażu kamer wewnętrznych piwnica – załącznik nr 4.
5. Plan montażu kamer zewnętrznych – załącznik nr 5.
6. Zdjęcia nr 1,2,3 stanowiące załącznik nr 6 przedstawiają istniejące szafy rackowe.
7. Zdjęcia nr 4,5,6,7 stanowiące załącznik nr 7 przedstawiają aktualny stan pomieszczenia IT.
8. Wykonawca na bieżąco ustala harmonogram prac z pielęgniarką oddziałową.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr13.
10. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych rozwiązań Zamawiający wymaga, aby traktować takie rozwiązanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane lub wyższych. W tym przypadku Wykonawca będzie musiał wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
11. Prace wykonywane będą na terenie czynnego Wielkopolskiego Centrum Neuropsychiatrycznego. W związku z powyższym jakiekolwiek przerwy w dostawie mediów muszą być konsultowane wcześniej z Zamawiającym. Należy je ograniczyć do minimum poprzez zapewnienie dostaw z innych źródeł alternatywnych na koszt Wykonawcy.
12. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu prac w danym dniu do sprzątnięcia pomieszczeń w których odbywały się prace.
13. Teren wykonywanych prac należy odpowiednio zabezpieczyć przed osobami postronnymi.
14. Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na wykonanie zadanie wynosi 36 miesięcy.
15. Maksymalny wymagany przez zamawiającego czas usunięcia usterek to 48h.
16. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
18. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IBT GRUPA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792427610
7.3.3) Ulica: Marcelińska
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-324
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-16INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3905P Czarkowo - Widziszewo na odcinku Widziszewo - wiadukt o ścieżkę rowerową wraz z oświetleniem
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek poczt., na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościanie na lata 2025-2026
- "Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dwudaniowych dla osób uprawnionych na mocy decyzji administracyjnej Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie w 2025 roku.".
- Usługa ochrony osób i mienia
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
więcej: przetargi w Kościanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.