eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilany"Dostępna przestrzeń publiczna - likwidacja barier w Szkole Podstawowej im. Józefa Nowina Konopki w Mogilanach".



Ogłoszenie z dnia 2024-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Dostępna przestrzeń publiczna - likwidacja barier w Szkole Podstawowej im. Józefa Nowina Konopki w Mogilanach".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mogilany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Mogilany

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-031

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 270-10-13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mogilany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mogilany.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.mogilany.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostępna przestrzeń publiczna - likwidacja barier w Szkole Podstawowej im. Józefa Nowina Konopki w Mogilanach".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eaf2c2fa-353d-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427314

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058028/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Dostępna przestrzeń publiczna - likwidacja barier w Szkole Podstawowej im. Józefa Nowina Konopki w Mogilanach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396299

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 641659,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Dostępna przestrzeń publiczna - likwidacja barier w Szkole Podstawowej im. Józefa Nowina Konopki w Mogilanach".
Część I - Dostosowanie wejścia/wyjścia do budynku (zmiana układu komunikacyjnego wejścia/wyjścia, wymiana drzwi, montaż automatu otwierającego drzwi i videodomofonu) w zakresie określonym w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, dokumentacji technicznej, która to określa szczegółowy zakres zamówienia tj. załącznik nr 8 - projekt techniczny, załącznik nr 9 - przedmiar robót, Załącznik nr 12 - Projekt umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 11 do SWZ

Zamówienie dofinansowane jest ze środków PFRON w ramach programu "Dostępna przestrzeń publiczna".

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442110-1 - Malowanie budynków

45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 139442,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Dostępna przestrzeń publiczna - likwidacja barier w Szkole Podstawowej im. Józefa Nowina Konopki w Mogilanach". Część II - Urządzenie dostępnej toalety, w zakresie określonym w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, dokumentacji technicznej, która to określa szczegółowy zakres zamówienia tj. załącznik nr 8 - projekt techniczny, załącznik nr 9 - przedmiar robót, Załącznik nr 12 - Projekt umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 11 do SWZ

Zamówienie dofinansowane jest ze środków PFRON w ramach programu "Dostępna przestrzeń publiczna".

4.5.3.) Główny kod CPV: 45442110-1 - Malowanie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 502216,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postepowaniu została złożona 1 oferta na kwotę 304 331,98 zł brutto. Cena tej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 142 928,83 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.