Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00333032/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
- 2024/BZP 00340750/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyk. robót bud. polegających na modernizacji boisk sportowych przy SP nr3 w ramach zadania inwestycyjnego pn.:„Modernizacja kompleksu sportowego„Moje Boisko – ORLIK 2012” przy SP nr 3 w Dzierżoniowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 746450882
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jszymczak@um.dzierzoniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/,https://dzierzoniow.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyk. robót bud. polegających na modernizacji boisk sportowych przy SP nr3 w ramach zadania inwestycyjnego pn.:„Modernizacja kompleksu sportowego„Moje Boisko – ORLIK 2012” przy SP nr 3 w Dzierżoniowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f105dc2-175f-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427315
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016735/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – ORLIK 2012” przy Szkole Podstawowej nr 3 w Dzierżoniowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program modernizacji kompleksów sportowych, projekt „Moje Boisko – ORLIK 2012” - Edycja 2023.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333032
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI-1.271.62.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1062756 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji boisk sportowych przy Szkole Podstawowej nr 3 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – ORLIK 2012” przy Szkole Podstawowej nr 3
w Dzierżoniowie” . Zadanie będzie realizowane na podstawie otrzymanego dofinansowania
z Programu modernizacji kompleksów sportowych „Moje Boisko – ORLIK 2012” - Edycja 2023.
1.2 Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1.1, dotyczy modernizacji kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 3, w oparciu o posiadany przez Zamawiającego przedmiar robót oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w szczególności obejmuje:
1) modernizację boiska do piłki nożnej;
2) wymianę ogrodzenia całego kompleksu sportowego;
3) renowację boiska wielofunkcyjnego;
4) wymianę opraw oświetleniowych na oprawy typu LED;
5) wykonanie i montaż tablicy. Tablica musi być odporna na warunki atmosferyczne. Wygląd tablicy
i jej treść musi być zaakceptowana przez Zamawiającego. Tablicę należy zamontować na ogrodzeniu. Miejsce montażu tablicy wskaże Zamawiający. Wzór tablicy i szczegółowe informacje znajdują się
w załączniku nr 4 (do projektu umowy stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej SWZ);
1.3 Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób z niepełnosprawnościami oraz z zasadą nieczynienia szkody środowisku – DNSH.
1.4 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w:
1) Przedmiarze robót – pn.: „Remont boiska sportowego ORLIK przy SP3 w Dzierżoniowie”;
2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – pn. „ Remont boiska sportowego ORLIK przy SP3 w Dzierżoniowie”
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych w SWZ, Umowie,
w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, dokumentacją wymienioną w pkt 1. 4 niniejszego paragrafu
z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób z niepełnosprawnościami. Nadmienia się również, że szkoła w czasie realizowania robót budowlanych będzie użytkowana ( z wyłączeniem okresu wakacji).
1.5. Wykonawca, oprócz ww. obowiązków zobowiązuje się do:
1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia, i należytego oznakowania oraz oddzielenia ogrodzeniem tymczasowym terenu budowy od budynku szkoły;
2) zapewnienia w trakcie prowadzonych robót dojść i dojazdów do obiektów zlokalizowanych na terenie szkoły;
3) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów oraz pomieszczenia dla potrzeb prowadzenia cotygodniowych narad
z udziałem Zamawiającego, inspektorów nadzoru i Wykonawcy – pomieszczenie ma być wyposażone
w ogrzewanie, oświetlenie oraz stół i odpowiednią ilość krzeseł;
4) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót;
5) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją i nadzorem powstałych w trakcie realizacji robót;
6) wykonania badań, prób i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych i badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacją techniczną oraz wiedzą i sztuką budowlaną;
7) przekazania Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierownika robót elektrycznych oraz dokumentów wynikających ze Specyfikacji Warunków Zamówienia;
8) czyszczenia na bieżąco nawierzchni przyległego terenu i ulic w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych;
9) uporządkowania terenu budowy i przywrócenia terenu przyległego po zakończeniu robót do stanu pierwotnego;
10) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki oraz sztucznej trawy na składowisko odpadów i poniesienia kosztów ich składowania i utylizowania;
11) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia;
12) uczestnictwa kierownika budowy i kierownika robót elektrycznych w radach budowy odbywających się nie rzadziej niż raz w tygodniu;
13) przygotowania na bieżąco rozliczeń budowy, faktur według zaleceń Zamawiającego;
14) wykonania innych niezbędnych czynności wymaganych przepisami prawa, a związanych
z realizacją przedmiotu zamówienia;
15) pełnienia funkcji koordynacyjnych w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców;
16) wypełnienia zobowiązań również tych leżących po stronie Inwestora (Gminy) wynikających z opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji i postanowień, jak również tych, które zostaną wydane w toku realizacji robót.
18) przeprowadzenia szkolenia pracowników szkoły wskazanych przez dyrektora z obsługi użytkowania i pielęgnacji sztucznej nawierzchni trawiastej;
19) załadunku, rozładunku i wywozu na składowisko złomu w Dzierżoniowie zdemontowanych elementów ogrodzenia (siatka, słupy, furtki, brama). Pozyskane ze sprzedaży pieniądze należy przekazać dla dyrektora Szkoły.
2. WYMAGANY OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI:
Wymagany okres gwarancji i rękojmi - zgodnie z ofertą: 36 miesięcy /48 miesięcy/ 60 miesięcy.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. Strony rozszerzają odpowiedzialność z tytułu rękojmi na okres gwarancji zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie.
3. KOD WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV)
Przedmiot zamówienia wg kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień:
Główny przedmiot:
45236119-7 - naprawa boisk sportowych
Dodatkowe przedmioty:
34928200-0- ogrodzenia
45310000-3- roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928200-0 - Ogrodzenia
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1285002,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1577475,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1285002,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACE INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6372214114
7.3.3) Ulica: ul. Kluczewska 8
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1285002,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Wyk.rb polegających na modernizacji budynku domu pogrzebowego na terenie cmentarza Komunalnego w ramach realizacji zadania inwest.pn.:"Rozbudowa cmentarza Komunalnego i parkingu przed cmentarzem(...)"
- Wyk. dok. proj.,STWIORB z podziałem na 3 części zam. które dot. termomodernizacji budynków zlok. przy:Cześć I ul.Nowowiejskiej 17,Część II ul.Nowowiejskiej 47,Część III ul. Nowowiejskiej 141w Dz-wie
- Wyk. dok.proj., STWiORB z podz. na 3 części zam., które dot.termomodernizacji budynków zlok. przy: Cześć I ul. Brzegowa 18, Część II ul. Brzegowa 138,Część III ul. Jana Kilińskiego 8a w Dz-wie
- Wykon. dokum. projekt., STWiORB z podziałem na 4 części zamów., które dot. termomodernizacji budynków zlokal. przy: ul. Nowowiejskiej 70, ul. Nowowiejskiej 71,ul. Nowowiejskiej 83,ul. Kopernika 23A.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Strzelinie
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
- Montaż przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Sułów - obszary z ciekami wodnymi - II etap
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kobylcu - Etap II
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.