Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00371545/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
- 2023/BZP 00380340/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa gadżetów reklamowych dla UMG - 10
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421
1.5.8.) Numer faksu: 7412250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.umg.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa gadżetów reklamowych dla UMG - 102.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b60dd67-45a2-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00427328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019183/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 znakowane gadżety
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371545
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/134/2023/AZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 642300 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11650 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bombka szklana 8 cm - granatowa, 100 szt.Bombka szklana 8 cm - biała, 100 szt.
Bombka szklana 8 cm - srebrna, 100 szt.
Bombka szklana 12 cm - granatowa, 100 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 6900 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Eco karty do gry, 100 szt.Kredki z logotypem UMG, 100 szt.
Brelok drewniany z logo wypalanym laserem, 100 szt.
Magnesy, 1000 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 2767 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Miś z koszulką UMG, 100 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 1983 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7252,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7749 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7478,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Promocyjna Stylle sc i.kosakowska a.kasprzak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721155016
7.3.3) Ulica: Garsteckiego
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-682
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA PROMOCYJNA "STYLLE" S.C. IWONA KOSAKOWSKA, AGATA KASPRZAK
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA PROMOCYJNA "STYLLE" S.C. IWONA KOSAKOWSKA, AGATA KASPRZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7478,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2820,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6425,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3198 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Promocyjna "WENA" s.c. Jolanta Łyszkowska-Socha i Tomasz Socha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570751854
7.3.3) Ulica: Morenowa
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-172
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Agencja Promocyjna "WENA" S.C. Jolanta Łyszkowska-Socha, Tomasz Socha
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3198 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2275,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2774,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2275,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Promocyjna "WENA" s.c. Jolanta Łyszkowska-Socha i Tomasz Socha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570751854
7.3.3) Ulica: Morenowa
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-172
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Agencja Promocyjna "WENA" S.C. Jolanta Łyszkowska-Socha, Tomasz Socha
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2275 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługi szkoleniowe w zakresie wsparcia osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami oraz usługi w zakresie opr. procedur dot. dostępności architekt., info.-komunikacyjnej i cyfrowej AMW
- Budowa systemu klimatyzacji w audytorium budynku nr 600 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont stalowych słupów i elementów odwodnienia zadaszenia Placu Targowego oraz żelbetowych słupów podziemnej kondygnacji Hali Płaskiej
- "Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- Dostawa metalowych przypinek
- SUKCESYWNE DOSTAWY WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO RÓŻNEGO RODZAJU NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów pomocniczych/informacyjno-edukacyjnych
- Dostawa metalowych przypinek
- "Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (124)
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027.
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.