eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin"ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW PRZYSZKOLNYCH POPRZEZ UTWORZENIE TERENÓW REKREACJI - POPRAWA ZAGOSPODAROWNIA PLACU PRZYSZKOLNEGO PRZY III LO IM. C.K.NORWIDA W BĘDZINIE"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW PRZYSZKOLNYCH POPRZEZ UTWORZENIE TERENÓW REKREACJI – POPRAWA ZAGOSPODAROWNIA PLACU PRZYSZKOLNEGO PRZY III LO IM. C.K.NORWIDA W BĘDZINIE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BĘDZIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Sączewskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Będzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat.bedzin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.bedzin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-bedzin.logintrade.net/zapytania_email,164155,68d18e752b38e5617e9fbccace4fdd96.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW PRZYSZKOLNYCH POPRZEZ UTWORZENIE TERENÓW REKREACJI – POPRAWA ZAGOSPODAROWNIA PLACU PRZYSZKOLNEGO PRZY III LO IM. C.K.NORWIDA W BĘDZINIE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac69c24a-18f9-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020908/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Poprawa zagospodarowania placu przyszkolnego przy III LO im. C. K. Norwida w Będzinie w ramach zadania inwestycyjnego –Zagospodarowanie terenów przyszkolnych poprzez utworzenie terenów rekreacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339105

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SWZ w zakresie:
- demontaż i utylizację nawierzchni boiska z trawy sztucznej,
- demontaż i utylizację starej nawierzchni z masy bitumicznej,
- demontaż i utylizację płytek chodnikowych na placu przyszkolnym,
- demontaż kostki betonowej z drogi i ciągu pieszego,
- ułożenie nowej nawierzchni z trawy syntetycznej na boisku,
- wymiana siatki piłkochwytów,
- zmiana lokalizacji stołów do ping ponga,
- położenie nowej nawierzchni asfaltowej pod miasteczko drogowe,
- malowanie miasteczka ruchu drogowego i gier podwórkowych,
- budowę nawierzchni drogi z kostki betonowej,
- budowę nawierzchni placu przyszkolnego z ekokraty parkingowej,
- budowę ciągu pieszego,
- budowę podjazdu dla niepełnosprawnych,
- montaż elementów rekreacyjnych (trampoliny, ścieżka sensoryczna),
- dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej,
- uzupełnienie braków w ogrodzeniu,
- montaż elementów małej architektury (stojaki na rowery, ławki, kosze na śmieci),
- demontaż starych oraz zakup, dostawa i montaż nowych bramek i zestawów do koszykówki
i siatkówki.

Z uwagi na brak specyfikacji wyposażenia boiska w dokumentacji projektowej poniżej wymagania dotyczące tych elementów, które należy uwzględnić przy sporządzaniu oferty.
Boisko należy wyposażyć w następujące urządzenia do:
- piłki ręcznej – bramka aluminiowa do piłki ręcznej 3 x 2m mocowana na stałe w podłożu w fundamentach betonowych zlokalizowanych jak na rzucie boiska. Haki mocujące siatkę wykonane, jako metalowe, bezpieczne. Mocowanie bramki do podłoża poprzez przykręcanie dolnej części łuku śrubami mocującymi do uchwytów zamocowanych na stałe w podłożu. Wszystkie elementy stalowe bramki wykonać, jako ocynkowane. Rama bramki o przekroju 80 x 80mm pomalowana farbami wodoodpornymi na kolor biało-zielony. Siatka bramki w kolorze białym, natomiast łapacz (siatka) w kolorze zielonym. Cały zestaw – 2 sztuki bramek,
- siatkówki – słupki stalowe uniwersalne do siatkówki o regulowanej wysokości zawieszenia siatki z mechanizmem naciągowym. Słupki demontowane i montowane w tulejach, siatka biała całosezonowa z kompletem antenek. - bezwęzłowa z polipropylenu, Ø 4mm
w kolorze białym – 1 sztuka. Cały zestaw – 1 siatka, 2 słupki z tulejami, naciąg siatki,
- koszykówki – kosz do koszykówki wykonany, jako stojak stalowy ocynkowany, jednosłupowy. Stojak o wysięgu 160cm i montowany w fundamencie betonowym. Osłona słupka do koszykówki. Stojak posiada mechanizm regulacji wysokości oraz tablicę do koszykówki epoksydową 180 x 105cm z obręczą uchylną ocynkowaną typu „antywandal” oraz ocynkowany siateczką łańcuchową. Cały zestaw – 4 sztuki,
- obsługę geodezyjną.
Prace budowlane prowadzone będą na terenie czynnej placówki i muszą być tak zorganizowane, aby nie zagrażały bezpieczeństwu uczniów i nie powodowały utrudnień w działalności placówki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, Specyfikacja Warunków Zamówienia, umowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1091471,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1091471,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GENERAL DEVELOPMENT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369899523

7.3.4) Miejscowość: TARNOWSKIE GÓRY

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1091471,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.