eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina"Wykonanie usług komunalnych polegających na zimowym utrzymaniu dróg na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w okresie od 01 listopada 2022 r. do 30 kwietnia 2024 r."



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie usług komunalnych polegających na zimowym utrzymaniu dróg na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w okresie od 01 listopada 2022 r. do 30 kwietnia 2024 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MUROWANA GOŚLINA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 9

1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 8923600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@murowana-goslina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/murowana-goslina

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/666914

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie usług komunalnych polegających na zimowym utrzymaniu dróg na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w okresie od 01 listopada 2022 r. do 30 kwietnia 2024 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-766a241b-3a77-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427477

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018059/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 „Wykonanie usług komunalnych polegających na zimowym utrzymaniu dróg na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w okresie od 01 listopada 2022 r. do 30 kwietnia 2024 r.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360748/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

obejmuje wykonywanie usług komunalnych w okresie od dnia 01 listopada 2022 r. do dnia 30 kwietnia 2024 r., polegających na zimowym utrzymaniu dróg na terenie miasta i gminy Murowana Goślina.
A. Utrzymanie zimowe dróg.
Zimowe utrzymanie dróg (Akcja Zima, AZ) – wg wykazu standardu zimowego utrzymania określonego w Załączniku A.1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Zimowe utrzymanie dróg polega na odśnieżaniu i usuwaniu skutków gołoledzi na drogach gminnych (drogi, ulice, chodniki, parkingi, zatoki autobusowe, place, tereny wokół przystanków autobusowych i wiat rowerowych). Do zimowego utrzymania dróg zalicza się także utrzymanie całodobowego dyżuru gotowości „Akcji Zima”. W czasie, kiedy nie ma konieczności wyjazdu samochodów w trasę Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia dyżurów zimowych szczególnie w niedziele i święta min. 4 godz., podczas, których można będzie w razie potrzeby nawiązać łączność telefoniczną oraz w przypadkach nagłych rozpocząć akcję zimowego utrzymania dróg.
1) Utrzymanie zimowe dróg odbywa się od 01 listopada 2022 r. do 30 kwietnia 2023 r. oraz od 01 listopada 2023 r. do 30 kwietnia 2024 r. Zamawiający może wprowadzić zmiany w powyższym terminie w przypadku wystąpienia sytuacji, której nie można przewidzieć (zmiany atmosferyczne).
2) Utrzymanie zimowe dróg na terenie miasta i gminy Murowana Goślina obejmuje wykonywanie prac porządkowych i usuwanie skutków zimy zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa ruchu w tym:
a. odśnieżanie z całej szerokości jezdni, ulic, chodników wraz z zatokami postojowymi, zatokami przystanków komunikacji miejskiej i utrzymaniem stałej przejezdności;
b. profilaktyczne zabezpieczenie jezdni przed śliskością zimową;
c. usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i uszorstniających;
d. odśnieżanie jezdni w technologii mechaniczno-ręcznej, tj. uzupełnienie odpłużenia mechanicznego ręcznym odgarnięciem pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów, oraz technologii ręcznej polegającej na ręcznym odgarnięciu pokrywy śnieżnej znajdującej się m.in. na placu Powstańców Wielkopolskich oraz ul. Kolejowej;
e. oczyszczanie ręczne z błota pośniegowego i zmarzliny w strefie przykrawężnikowej oraz przejść dla pieszych;
f. uszorstnienie nawierzchni po odgarnięciu śniegu i lodu;
g. usuwanie na bieżąco zmarzliny wokół wpustów ulicznych w celu spływu z jezdni wody powstającej z topniejącego śniegu;
h. stałe patrolowanie dróg objętych umową w celu bieżącej oceny skuteczności podejmowanych działań i zastosowanych technologii, korygowania tras przejazdu pługopiaskarek w przypadku utraty przejezdności niektórych odcinków dróg oraz niezwłocznej reakcji na wystąpienie lokalnej śliskości;
i. utrzymywanie stałego dyżuru dyspozytorskiego pracującego w ruchu ciągłym, stała obserwacja stanu pogody i analiza danych ze stacji pogodowych i Biura Prognoz IMiGW pod kątem podejmowanych działań;
j. likwidowanie śliskości na podjazdach przez ręczne posypywanie środkami chemicznymi i uszorstniającymi (w przypadku utrudnionego podjazdu posypywarek spowodowanego zbyt dużym spadkiem podłużnym drogi);
k. zamawiający przewiduje konieczność wywozu śniegu, z następujących terenów: plac Powstańców Wielkopolskich - powierzchnia około 12.200 m2 oraz ul. Kolejowej - powierzchnia około 5.000 m2, teren za Ratuszem ok. 2.000 m2, plac przy Ośrodku Zdrowia około 200 m2. Wobec powyższego zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje wywozu śniegu, każdorazowo na zlecenie pisemne zamawiającego. Zakres obejmuje załadunek i wywóz m3 śniegu;
l. likwidowanie skutków zimy, gołoledzi, śliskości na jezdniach przez posypywanie mieszankami piaskowo-solnymi w celu uzyskania możliwości poruszania się pojazdów zgodnie z przepisami o ruchu drogowym w utrudnionych warunkach atmosferycznych;
m. prowadząc odśnieżanie jezdni należy zapewnić, aby części przykrawężnikowe jezdni oraz studzienki kanalizacyjne były w okresie mrozów i opadów śnieżnych oczyszczone ze śniegu i lodu w stopniu umożliwiającym spływ z jezdni wody powstałej z topniejącego śniegu.
3) Inne obowiązki Wykonawcy w ramach utrzymania zimowego:
a. dysponowanie dostateczną do bieżącego wykonywania zabiegów liczbą sprzętu specjalistycznego (np. własność, leasing, najem, dzierżawa, itp.) : pługopiaskarki – min. 5 sztuki, piaskarki – min. 5 szt., pługopiaskarka chodnikowa – 1 szt., a w przypadku wystąpienia wzmożonych warunków zimowych lub warunków uznanych za klęskę żywiołową dysponowanie następującym sprzętem: pługi odśnieżne typu ciężkiego – min. 1 szt., pługi wirnikowe – min. 1 szt. oraz odpowiednią ilością sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia w ww. warunkach, tj.: ładowarki, spycharki, sprzęt holowniczy;
b. zakup materiałów uszorstniających i chemicznych (piasku i soli drogowej) w ilościach niezbędnych do prowadzenia akcji zimowej oraz przygotowanie pojazdów i sprzętu (konserwacja, remonty) przed jej rozpoczęciem;
c. rozstawienie w każdym sezonie zimowym (tj. do 05 listopada 2022 roku i do 15 października 2023 roku) we wskazanych przez Zamawiającego miejscach utrudniających prowadzenie akcji odśnieżnej i gołoledziowej ok. 25 pojemników na piasek o pojemności 0,5 m3 każdy, służących do likwidacji lokalnych śliskości oraz uzupełnienie na bieżąco stanu piasku w tych pojemnikach;
d. po zakończeniu sezonu zimowego (tj. od 01 do 14 kwietnia 2023 r oraz od 01 do 14 kwietnia 2024 r.) zwiezienie ww. pojemników na teren swojej bazy;
e. magazynowanie na terenie bazy przez sezon zimowy pryzm z mieszanką solno-piaskową;
f. zapewnienie całodobowej stałej łączności telefonicznej;
g. w przypadku, kiedy nie występują zimowe zjawiska pogodowe, utrzymywania się przez pięć kolejnych dni średniej temperatury powyżej +5ºC, Wykonawca przystąpi do potwierdzenia przez Zamawiającego do sprzątania zalegającego piasku z ulic wraz z wywozem na składowisko gminne;
h. odbieranie komunikatów prognoz pogody oraz rejestrowanie faktycznego stanu pogody, co dwie godziny, tj. wystąpienia opadów śniegu, deszczu, powstania zawiei śnieżnych oraz powstania gołoledzi;
i. nadzorowanie przebiegu akcji zimowej, podejmowanie stosownych działań w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości;
j. organizowanie pracy pogotowia AZ w taki sposób, aby niezwłocznie przystąpić do wykonywania czynności związanych z zimowym utrzymaniem dróg, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina, od czasu ustania opadów śniegu;
k. w warunkach atmosferycznych wątpliwych, tj. takich, które mogą spowodować powstanie śliskości zimowej, patrolowanie tras komunikacji miejskiej i innych dróg objętych utrzymaniem zimowym;
l. przy intensywnych, długotrwałych opadach śniegu, silnych wiatrach powodujących powstawanie zawiei i zamieci śnieżnych, należy koncentrować działalność na zapewnieniu przejezdności dróg o największym znaczeniu komunikacyjnym zgodnie z kolejnością wykonywania zabiegów odśnieżania;
m. odśnieżanie jezdni ulic przebiegających w centrum miasta należy prowadzić na całej szerokości z zachowaniem odległości nie większej niż 20 cm od strefy przykrawężnikowej. Należy zwracać szczególną uwagę na dokładne odśnieżanie skrzyżowania ulic i dróg w odległości 10 m od przejścia dla pieszych oraz spadków podłużnych i poprzecznych;
n. przy zgarnianiu śniegu z jezdni nie należy zasypywać przejść, przystanków komunikacji miejskiej oraz skrzyżowań;
o. podejmowanie następujących działań w sytuacji wynikających np. z intensywnych opadów śniegu lub zalegającego błota pośniegowego...
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków opis przedmiotu zamówienia nie został w pełni wskazany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostaje opublikowany na stronie prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/666914

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

34927100-2 - Sól drogowa

14211000-3 - Piasek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 681799,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 681799,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 681799,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AT-DROG Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773263283

7.3.3) Ulica: Gnieźnieńska 40

7.3.4) Miejscowość: Murowana Goślina

7.3.5) Kod pocztowy: 62-095

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 681799,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-01 do 2024-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.