eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin"Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Gostyniñskiego na rok 2023"



Og³oszenie z dnia 2022-11-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Gostyniñskiego na rok 2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Gostyniñski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016100

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Romana Dmowskiego 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gostynin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.7.) Numer telefonu: 242357981

1.5.8.) Numer faksu: 242357985

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gostynin.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.gostynin.powiat.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Gostyniñskiego na rok 2023”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3d1eae9c-5f40-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00427494

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00013729/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 „Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Gostyniñskiego na rok 2023”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.gostynin.powiat.pl/?id=47

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: • miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
• ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami dotycz±ca zamówienia odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal („Formularz do komunikacji”). Zamawiaj±cy dopuszcza, z wy³±czeniem sk³adania ofert przez Wykonawców, mo¿liwo¶æ przes³ania dokumentów zarówno przez Wykonawców jak i Zamawiaj±cego za pomoc± standardowej poczty elektronicznej (e-mail).
We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia.
Ca³o¶æ korespondencji prowadzonej pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawc± odbywaæ siê bêdzie z zachowaniem postanowieñ zawartych rozdziale 7 dzia³u I ustawy Prawo zamówieñ publicznych, rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: http://bip.gostynin.powiat.pl/?id=47

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe
w Gostyninie reprezentowane przez Starostê, z siedzib± przy ul. Romana Dmowskiego 13, 09-500 Gostynin, adres e-mail: starosta@gostynin.powiat.pl, tel.: 24 235 79 81.
2. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych.
Kontakt z inspektorem ochrony danych: adres e-mail: iod@gostynin.powiat.pl, tel.: 24 235 79 87, korespondencyjnie na adres administratora wskazany powy¿ej.
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych na podstawie przes³anki:
• art. 6 ust. 1 lit. c RODO - w celu realizacji obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze - na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia,
• art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji zawartej umowy (przetwarzanie danych niezbêdne do wykonania zawartej umowy, b±d¼ podjêcia dzia³añ przed jej zawarciem) - na etapie podpisania umowy,
4. Pani/Pana dane mog± byæ przekazywane odbiorcom i podmiotom przetwarzaj±cym dane osobowe na zlecenie administratora tj.: podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (np. ZUS, Urz±d Skarbowy),dostawcy us³ug IT, oprogramowania u¿ytkowego, kontrahenci Jednostki, w celu realizacji zleceñ, zawartych umów i odrêbnych przepisów dot. bezpieczeñstwa i organizacji pracy, podmioty przetwarzaj±ce dane w celu windykacji nale¿no¶ci.
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z przepisów prawa tj. ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Rozporz±dzeniu Prezesa Rany Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.
6. Pani/Pana dane nie bêd± przekazywane do Pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
7. Pani/Pana dane nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu przetwarzaniu
i profilowaniu.
8. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbêdnym do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze.
9. Posiada Pani/Pan:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
−na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel.: 22 531 03 00, www.uodo.gov.pl, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
10. nie przys³uguje Pani/Panu:
−w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c, w dalszej kolejno¶ci art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.17.2022.DPS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa z przeznaczeniem na cele grzewcze oleju opa³owego lekkiego L-1 (nazwa handlowa olej napêdowy grzewczy, olej napêdowy do celów grzewczych) w ilo¶ci oko³o 58 000 litrów (58 m3) dla jednostek organizacyjnych Powiatu Gostyniñskiego tj. Powiatowego Domu Pomocy Spo³ecznej w Czarnowie wraz z fili± DPS Rogo¿ewek, Powiatowego Urzêdu Pracy w Gostyninie, Placówki O¶wiatowo-wychowawczej „Bratoszewo” w Gostyninie.


Olej opa³owy lekki musi spe³niaæ warunki normy PN-C-96024:2011 dla L1, tj:
Lp. W³a¶ciwo¶ci Jednostka miary Wymagania wg PN-C-96024:2011 dla L1
1 Gêsto¶æ w temp. 150 C, max. kg/ml 860
2 Warto¶æ opa³owa, min. MJ/kg 42,6
3 Temperatura zap³onu, min. o C 56
4 Lepko¶æ kinematyczna w 20 o C, max. mm²/s 6,00
5 Sk³ad frakcyjny:
- do 2500 C destyluje, max,
- do 3500 C destyluje, min.
%v/v
%v/v
65
85
6 Temperatura p³yniêcia, max. o C -20
7 Pozosta³o¶æ po koksowaniu z 10 % pozosta³o¶ci destylacyjnej, max. % m/m 0,3
8 Zawarto¶æ siarki, max. % m/m 0,1
9 Zawarto¶æ wody, max. mg/kg 200
10 Zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych, max. mg/kg 24
11 Pozosta³o¶æ po spopieleniu, max. %(m/m) 0,01
12 Barwa - Czerwona

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami:
Cena ofertowa brutto - 100 %.
Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 246 ust. 2 ustawy prawo zamówieñ publicznych okre¶li³ w opisie przedmiotu zamówienia okre¶li³ standardy jako¶ciowe do odnosz±ce siê do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy przewiduje warunki udzia³u w postêpowaniu wynikaj±ce z art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy oraz § 9, ust.1, pkt.1 i § 9, ust.1, pkt. 3 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykazu dostaw oleju opa³owego lekkiego, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy oleju opa³owego lekkiego zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ). Za spe³nienie warunku uznane zostanie wykonanie co najmniej jednej dostawy oleju opa³owego o wielko¶ci min. 55 m3 wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie,
2) wa¿nej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki (art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne), a w przypadku Wykonawców zagranicznych posiadanie aktualnej koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonym w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, w zakresie obrotu olejem opa³owym lekkim.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projekt umowy stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-17 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Projekt umowy stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-17 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.